return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Te 2002 (pg. 2)
View this Thread in Original format
MiB
har sett att det kommit lite fler från tevekanalen TMF men har inte hunnit dra ner dom än...

(alex_morph)-live_at_trance_energy_utrecht_16-02-02__darkone-ipzvid(blank_and_jones)-live_at_trance_energy_utrecht_16-02-02__darkone-ipzvid
(cosmic_gate)-live_at_trance_energy_utrecht_16-02-02__darkone-ipzvid
(johan_gielen)-live_at_trance_energy_utrecht_16-02-02__darkone-ipzvid

får se till o dra ner dom o kolla om det e nåt att ha.. vilket jag tror det är =)) hehe..
reveal
låter som jävligt justa videor
MiB
gaaaah kollade precis på gielen vid...kan säga att det är INTE lexikon 4 - reach me (airscape mix) på dvdn.. på denna är det airscape mix =) men den på dvdn e helt klart godkänd oxå..

på dvdn har dom bara lagt på lite låtar... alex morph på dvdn spelar overdrive original mix men på "live" videon är det benicio eller hur det stavas =) heh..
Trancefella
jupp... och Blank & Jones körde original mix på Desire.

måste säga att jag blev lite besviken när dom inte körde Airscape/svenson & gielen mix på Lexicon 4.

Oh, innan ja glömmer... är det nån som vet vad låten som spelas under Dj Jean snutten heter? det var den näst sista han körde i sitt set.

:)
MiB
quote:
Originally posted by Trancefella
jupp... och Blank & Jones körde original mix på Desire.

måste säga att jag blev lite besviken när dom inte körde Airscape/svenson & gielen mix på Lexicon 4.

Oh, innan ja glömmer... är det nån som vet vad låten som spelas under Dj Jean snutten heter? det var den näst sista han körde i sitt set.

:)


om du menar låten som jean spelar på dvdn så heter den Pandemonium Projects - The Active Building
doter
Yes nu vet man d åkså!!!

Att Jeans låt heter Pandemonium Project!

Vet nån vad låten som Dumonde, Bas & Ram, å Francois heter då?

Måste veta dessa!!!

Pleazzeeee..!
MiB
quote:
Originally posted by doter
Yes nu vet man d åkså!!!

Att Jeans låt heter Pandemonium Project!

Vet nån vad låten som Dumonde, Bas & Ram, å Francois heter då?

Måste veta dessa!!!

Pleazzeeee..!



här är den som dumonde spela alla fall..ska se om jag hittar dom andra...

Dumonde Vs. Lange - Memory (Jam X & De Leon Mix)
TrancE_GyLLe
nån som har dom nya snuttarna på sin ftp...

pm:a mej isf....
doter
D var rätt låt!!!

Fan vad underbar den e!!!!!!!!!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
nån som har dom nya snuttarna på sin ftp...

pm:a mej isf....
Jag har Johan Gielen och Blank and Jones "snuttarna" på min ftp... bara att hämta hem

Jag PMar

Vizay
här e man borta lite drygt en vecka å vips så ändras hela forumet :)


så det ni säger e alltså att de lägger på andra låtar på deveden? va väl det jag trodde, har sett lite skumt ut på flera filmer jag tnakat :D


aja, ser fram e mot gielenfilmen iaf, har lyssnat igenom hans livegig på mp3 en jäkla massa gånger å jag ryser fortfarande då jag hör den :)




PS: tack för att alla e så icke ego å delar med sig, gillar den attityden som e på forumet :)
Trancefella
Tack MIB!!! Jag böjer mig inför din barmhärtighrt och kärlek. :D :D
tack, verkligen!

Steve, snälla pm:a mig också! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement