return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Te 2002
View this Thread in Original format
TrancE_GyLLe
Tja alla tranceare.......

Undra bara om d har släppts nån/några TE 2002 filmer Än....??

om d har så kan väl ni dela med er...?? =)

Hare
//
GyLLe
doter
D kan ja säga att d har d!

Har DVD'n från TE 02, beställd från Holland, men ja vete fan hur man lägger upp den lr var den finns på nätet, sorry =(
Dj_ExOn
Den finns:)
Gaby
Det sägs att jag är med i den i några sekunder...MÅSTE HA DEN!!!
SteveTranz4ever
Hmm ni kanske har missat min FTP jag har haft uppe i drygt två veckor med en DVD rip från TE 2002.
Men iaf. klart man vill ha själva DVDn också men just nu får rippen duga.


PMa mig så får ni ett eget konto på min ftp, tills dess kan ni ladda hem den på ett temporärt konto jag lägger upp. Den kommer alltså bara vara uppe ett par dagar.

tranz.mine.nu
te2002swe
te2002swe
7171

kan ju också använt den alla andra använt men då är risken stor att du inte kommer in
tranz.mine.nu
te2002
te2002
7171

Tänk på att jag startar om min dator/ftp varje dag 19.00 då min burk suger...


Jag tror den lilla sekvensen som Gaby tror sig vara med i är alldeles i början av videon, är väldigt likt, svårt att säga då jag bara träffat dig en gång på fest. Spelar mindre roll eftersom jag ändå fortfarande är sååå avis på att jag inte kunde va där också...

Ha D
TrancE_GyLLe
äre bara min dator eller var d väldigt dålig kvalite på filmen....???

nån som vet eller har en bättre rip....??

//
GyLLe
SteveTranz4ever
Jag kan hålla med om att kvallen är lite skum om man jämför med dom filmer man laddat hem på nätet som har varit DVD rippar i typ Divx eller svcd. Från början har jag fått denna av SportTrance och jag vet faktiskt inte om det var även han som rippa denna. Iof. när jag kör ut denna på TVn så blir bilden helt bra.
Så fort jag får tag på min nya dator kan jag hjälpa till att fixa en bättre DVD rip, vet att vi har ett par TAs som har DVDn i in samling.



edit: Kolla här Gaby http://deceptor.mine.nu/steve/TA/Gaby.jpg
Dj_ExOn
Det där är ingen dvd rip.. sällan.. det är en mpeg extractad från dvd:n som dom har inte gjort till DivX
reveal
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Det där är ingen dvd rip.. sällan.. det är en mpeg extractad från dvd:n som dom har inte gjort till DivX


att en film ligger som mpeg eller divx har inget med att om det är en dvdrip eller inte att göra.

dessutom är mpeg bättre för just "dvdrip" eftersom det går att bränna dom till vcd/svcd vilka man kan kolla på i just dvdspelare

jag har däremot info om just denna dvdrip. den nukades (så heter det är de som är på "scenen" säger att en rip inte längre är en officiell release). och det gjordes den pga för hög blockrate (väldigt blockig bild) samt att den inte gick att spela upp på en del dvdspelare

sammanfattning, det ÄR en dvdrip, men den är inte längre officiell på "scenen"
Beamish
går att bränna ut divx .avi så du kan kolla på dvd'n också. Funkar fint med Nero men tar in i helvetes lång tid

TrancE_GyLLe
jaja.. men finns det nån annan kopia med bättre kwality??? :conf:
hörs.....
Trancefella
angående det här med att Gaby är med i filmen,
är det vid 24 minuter då? det ser ut som henne (tror ja, sett nån bild på henne) och hon hade samma "tröja". aja...

"use the force, luke"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement