return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
After Purim @ Haoman 17
View this Thread in Original format
HANDSOME PR
Haoman 17 &FFF - Shirazi
PRESENTS

FELLINI DE ROMA

בנים בנות להכין תחפושות
לכבוד
ביום שבת ה-3.3.07 אנחנו חוגגים את האפטר הגדול של השנה בהפקה ענקית צבעונית, גרנדיוזית ומרהיבה – אפטר פורים 2007.
השנה אנו מחבקים את החג בהפקה בהשראת סרטיו המיוחדים והגרוטסקיים של פליני...
לכבוד האירוע נארח את:
ELLEN ALLIEN
BERLIN

עוד נארח את:
MARK KNIGHT
MINESTRY OF SOUND
LONDON

אותם יארחו:
MAIN ROOM
SMALL ROOM & OUT DOOR
טל כהן
אסי קוזאק
ישראל אהרוני
סהר זנגלביץ
מוטי .ס.

תפאורה מושקעת במיוחד
רקדנים במייצגים מטורפים
ועוד המון הפתעות...


מכירה מוקדמת החל מיום ראשון ה- 25.2.07 ב-
כרטיסים לאפטר ניתן להשיג אצל:
עופר מזרחי 0528303124
קובי אוחיון 0525607773
עומרי גואטה 0525606644
ניתן להשיג גם 24 שעות ברחוב אלנבי 35 ת''א בקיוסק של אוסי ''עצור בקטנה''
הנחות למקדימים..
תודה.עופר
Dj Alex (ISR)
לפי מה שזכור לי זה לא פורום פרסומות..
:D
.A.Y.
עזוב אותך אפטר
אירבייס בארץ:D
Glenn-Holmes
אלכס...לא פרסום ולא נעליים במקרה הזה

בכל מקרה הכרטיס כבר אצלי
שבת יהיה הזויי
cluBBer
אני בא רק בגלל דיג'יי אחד

ישראל אהרוני



מה הוא מנגן ?
DvJ
Mark Knight
ו -
Ellen Allien

נשמע טוב מידי
כנראה שם....
cluBBer
אם אני לא טועה
כל שנה יש ליין אפ עם שני דיג'יים מחול ואיכשהו תמיד אחד מהם לא מגיע

מוזר....
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by cluBBer
אם אני לא טועה
כל שנה יש ליין אפ עם שני דיג'יים מחול ואיכשהו תמיד אחד מהם לא מגיע

מוזר....


אתה לא טועה
באפטר עצמאות שנה שעברה היה השיא כשהביטול של ניק פאנציולי נודע רק למי שנכנס לתוך המועדון במהלך המסיבה...

בכל זאת משמיוחד באפטר פורים זה שהוא האפטר היחיד כנראה שבאמת מצליח לעמוד מעל המוזיקה...אני אמנם אחד שמעדיף את היציאה שלי למועדון במקום הראשון בגלל המוזיקה - אבל במקרה הזה זה נראה לי פשוט חוויה שיותר מדי אנשים המליצו לי עליה מכדי לפספס
.A.Y.
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אלכס...לא פרסום ולא נעליים במקרה הזה

בכל מקרה הכרטיס כבר אצלי
שבת יהיה הזויי


מה?
אתה לא הולך לאירבייס?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by .A.Y.
מה?
אתה לא הולך לאירבייס?


אח שלו למה להסיק מסקנות לא במקום?

אני במסיבת פורום כבר דפקתי נוכחות גם אחרי 15 שעות עבודה בלי לדרוך בבית...;)

האפטר מתחיל בשעה מוקדמת בשבת ובסביבות הערב אני יסיים את דרכי שם וימשיך לאיירבייס (קצת מצחיק שאני יהיה באומן כמה שעות לפני שאיירבייס יהיה שם ובכל זאת אני ייסע עד להרצליה בשיבל זה...:D
אבל אתה יודע שורה תחתונה...האהבה לטראנס עדיין לא נגמרה אצלי וכשאפשר לתמוך בהפקות שצריכות כמו אוויר לנשימה את מעט הקהל שיתמוך בהן אני יפגין נוכחות

ולא רק זה
אולי אני יביא איתי את האיש והאגדה מארק פלדמן שאם הוא קורא שוראות אלו הוא מתבקש להשמיע את קולו מאחר וכבר חודשים רבים הוא בנבצרות זמנית מהפורום משום מה

.A.Y.
חחחחחח הבנתי
פשוט לאדע לא נראה לי הגיוני שאתה תיהיה ב2 מסיבות באותו יום אחרי כל הפעמים שאמרת שאתה קשיש מדי בשביל לעבוד ואז ללכת לחפור במסיבה:D
אבל שיהיה בכיף הלוואי על כולנו חחחחח
span-king
כרגיל דחסו יותר מדי אנשים

היה הזוי לראות את אהרוני מדג'ה

שני הדיג'איים שניגנו לפני האישה היו מעולים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement