|
welke sites voor d/dl?
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
ik ben er wel benieuwd naar of en welke sites jullie gebruiken om mp3s DIRECT te downloaden, zeg maar zoals het hier ook gebeurt...
en dan gaat het me vooral om de singles, livesets heb ik genoeg, en ik zit toch op 56k en kom daar niet aan toe..
moet natuurlijk wel onomstotelijk kwaliteitsspul zijn... niet dat ik er naar 40 minuten downloaden achter kom dat het nix is...
ikzelf maak altijd gebruik van
www.tranceaddict.com..."verschillende" secties... :rolleyes:
www.trancevalley.cjb.net
en kom nou niet met: op de audiogalaxy is altijd alles te vinden, want daar heb ik nix aan... (pas geleden nummertje van afgetrokken waar het gekraak en gedoe weer niet van de lucht was...:whip: :whip: )
plus dat ik nogal lui ben, ik moet gewoon DIRECTE downloads hebben
bij voorbaat dank |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik gebruik geen sites :rolleyes: maar FTP's voor me mp3/films/warez.
Owja, en t netwerkie waar ik aan zit :D
En zorg gewoon dat je sneller inet krijgt... |
|
|
| Kamaya |
Ik gebruik dees zelf nauwelijks, maar er staan soms volgens mij wel lekkere nummertjes op:
...Specdrum... |
|
|
| Yarnie |
| dl niet bij die gare sites....hier ook ftp en (snelle) pubs dus :)) |
|
|
| Optimus |
| ftp ftp ftp:D:D:D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
En zorg gewoon dat je sneller inet krijgt... |
ik d8 dus tot vanmorgen dat dat niet mogelijk was...
story: onze buren (wonend op numero 22) hadden uitgezocht: kabel was bij ons in de straat niet mogelijk. GRM.
maar nou checkte ik het vanmorgen toevallig zelf effetjes:
en wat blijkt: (dit is TE leuk): nummer 21: @home beschikbaar!! nummer 22: helaas, uw adres valt buiten de netwerken van @ home..LOL
o yeah, binnenkort = me van 56k af!!:D
it's leeching time!
maar ff back to topic: welke ftp's???? |
|
|
| TranceFool |
| FTP's mag je niet doorgeven Kolkie dat is prive....dus moet je zorgen dat je aan adresjes komt :). Ik maak zelf ook wel gebruik van AG werkt altijd goed bij mij en vindt veel. Gebruik ik meestal als ik iets niet kan vinden (duh) en verder FTP, geen sites |
|
|
| Blik |
ik gebruik ook ftp (en soms wel eens een site hoor:D)
kom maar op IRC ;) |
|
|
| Donna |
Lui kun je pas zijn als je wat voor mekaar hebt knul,niet als je vanalles wilt.
Je denkt zekah dat alles nog ff naar je toe wordt gefxp-ed wordt ook huh?
Luiheid is domheid,zoals je kunt zien aan het feit dat je dus al kabel had kunnen hebben als je zelf ff de moeite had genomen te informeren.
:rolleyes: |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Donna
Luiheid is domheid,
:rolleyes: |
THNX
:rolleyes: ik ben lui, maar heb het wel voor elkaar,laat Petrus het werk doen:D dom? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Donna
Je denkt zekah dat alles nog ff naar je toe wordt gefxp-ed wordt ook huh?
:rolleyes: |
Eigenlijk wel ja :D
| quote: | Originally posted by T.H.C.
THNX
:rolleyes: ik ben lui, maar heb het wel voor elkaar,laat Petrus het werk doen:D dom? |
En daar ga ik ook maar eens mee stoppen. |
|
|
| Optimus |
| he kolkie, gebruik anders audiogalaxy:D:D:D |
|
|
|
|