|
סרטים בדי וי די
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
אנשים שמעתי שאפשר לצרוב סרטים מהמחב לראות אותם בדי וי די..
מישהו יודע איך עושים זאת???????? |
|
|
| MoSH_MaN |
אתה צריך צורב
DVD
NERO 5.5.8.0
CDR-DVD
....
There you go... |
|
|
| Dj Black-Dragon |
תודה מוש
לצערי יש לי
צורב
די וי די
ואת התוכנה של נרו
ולא
cdr-dvd |
|
|
| MoSH_MaN |
אתה צריך לקנות כאלה דיסקים
:D
יש של
VERBATIN
לא יודע אם בארץ אבל ראיתי צורבים נראה חי כפול 2 ועולה הרבה כסף לדיסק... |
|
|
| Dj Black-Dragon |
איזה עיצבון :)
יש לי מלא סרטים להוריד מהמחשב
אבל הבנתי שיש רק סרטים מסויימים שאני יכול לצרוב לא?
כאילו..
של
divx
או
vcd
...
?? |
|
|
| MoSH_MaN |
DIVX
וVCD
וSVCD
זה על דיסקיןם רגילים...
אבל אם אתה רוצה לצרוב את הדיסק DVD המקורי
אז אתה צריך
CDR-DVD |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אהה..
אני צריך להשיג לי כמה
cdr-dvd :)
ואני ינסה לצרוב על רגיל.. |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אם אני צורב על דיסק רגיל
אני צורב את הסרט איך שהוא?
ב-
data? |
|
|
| Agent-Fire |
מוש, מה עושים עם
SVCD
שלוקח קרוב ל800 מגה?
צורבים אותם על דיסקים של 800 מגה? |
|
|
| MoSH_MaN |
לא...
SVCD
שמורדים זה על קבצים BIN AND CUE
ואתה צורב את זה עם
fireburner
cdr win
וזה נכנס למרות שזה 800 מגה :p
בגלל זה אני הולך לצרוב עכשיו את TE2002
שה 740 מגה |
|
|
| DJ-Energy |
כן גם אני צרבתי את הווידאו של
trance energy
על דיסק של
700.. |
|
|
| Agent-Fire |
איייייייייי!!!!!!!!!!!!!
יש לכם תוידאו של טראנס אנרג'י!?!?!
:whip: :whip: :whip:
מה יש שם ? איזה הופעות?
שכחתי, אח שלי הזמין לי את הדיוידי המקורי עם הכללללל.....
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|