return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
סרטים בדי וי די
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
אנשים שמעתי שאפשר לצרוב סרטים מהמחב לראות אותם בדי וי די..
מישהו יודע איך עושים זאת????????
MoSH_MaN
אתה צריך צורב
DVD
NERO 5.5.8.0
CDR-DVD

....

There you go...
Dj Black-Dragon
תודה מוש
לצערי יש לי
צורב
די וי די
ואת התוכנה של נרו
ולא
cdr-dvd
MoSH_MaN
אתה צריך לקנות כאלה דיסקים
:D

יש של
VERBATIN
לא יודע אם בארץ אבל ראיתי צורבים נראה חי כפול 2 ועולה הרבה כסף לדיסק...
Dj Black-Dragon
איזה עיצבון :)
יש לי מלא סרטים להוריד מהמחשב

אבל הבנתי שיש רק סרטים מסויימים שאני יכול לצרוב לא?
כאילו..
של
divx
או
vcd
...
??
MoSH_MaN
DIVX
וVCD
וSVCD
זה על דיסקיןם רגילים...

אבל אם אתה רוצה לצרוב את הדיסק DVD המקורי
אז אתה צריך
CDR-DVD
Dj Black-Dragon
אהה..
אני צריך להשיג לי כמה
cdr-dvd :)
ואני ינסה לצרוב על רגיל..
Dj Black-Dragon
אם אני צורב על דיסק רגיל
אני צורב את הסרט איך שהוא?
ב-
data?
Agent-Fire
מוש, מה עושים עם
SVCD
שלוקח קרוב ל800 מגה?
צורבים אותם על דיסקים של 800 מגה?
MoSH_MaN
לא...

SVCD
שמורדים זה על קבצים BIN AND CUE

ואתה צורב את זה עם
fireburner
cdr win

וזה נכנס למרות שזה 800 מגה :p

בגלל זה אני הולך לצרוב עכשיו את TE2002
שה 740 מגה

DJ-Energy
כן גם אני צרבתי את הווידאו של
trance energy
על דיסק של
700..
Agent-Fire
איייייייייי!!!!!!!!!!!!!
יש לכם תוידאו של טראנס אנרג'י!?!?!
:whip: :whip: :whip:

מה יש שם ? איזה הופעות?


שכחתי, אח שלי הזמין לי את הדיוידי המקורי עם הכללללל.....

:stongue: :stongue: :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement