return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
[Jump Contest] Jumping is not a crime 02/03/2007
View this Thread in Original format
Real


De eerste editie in België van Jumping is not a crime. Een geweldige line-up : Dark-E, Greg C, Major Bryce, Marcky, Ronald-V, Ruthless, Tek Soldierz, W4cko en MC:Villain en een heuse Jump Contest maken van deze avond één om niet snel te vergeten!

Regels Jump contest : iedereen kan zich gratis inschrijven tot 00.00u. Iedere deelnemer krijgt een nummer, MC Villain presenteert de jumpcontest en zal 10min voor elke ronde de deelnemers op het podium roepen (per 10). Indien men niet tijdig op het podium is, kan men niet meer deelnemen. Een ronde duurt één track (ong. 4 min) : tijdens die track zullen de deelnemers het beste van zichzelf geven, er zal gequoteerd worden op basis van stijl, gevoel voor ritme en uitstraling. De jury zal elke ronde 1 winnaar uitroepen. De winnaars zullen het in de finale tegen elkaar opnemen. De uitspraak van de jury is bindend, discussie hierover is uitgesloten. De winnaar van de finale ontvangt 500 euro cash, de overige finalisten ontvangen een gratis JINAC t-shirt!
Real
Roll call
---------
Kristof
Jasperovitsj
Da heb ik hier al een maand geleden gepost dacht ik? :)


Anyway, ik hoop echt dat ze dat op video gaan opnemen! :toothless
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Da heb ik hier al een maand geleden gepost dacht ik? :)

Nu is het actueel.



quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Anyway, ik hoop echt dat ze dat op video gaan opnemen! :toothless

²
Config
quote:
Originally posted by Real
Roll call
---------
Kristof


gaat ge meedoen? :crazy:
Bertn
geniaal!
DJ Sid
bandwagonjumpers :rolleyes:
FCB_Fanatic
ik denk da'k TE toch maar links ga laten liggen en in plaats daarvan naar dit prachtig event ga gaan :crazy:

nog een dag de tijd om mn jumpmoves in te studeren :toocool:
FCB_Fanatic
ik word er net op gewezen dat het vandaag is, hoe kon ik daar zo naast kijken

wat een teleurstelling :(
FenixStyle
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik word er net op gewezen dat het vandaag is, hoe kon ik daar zo naast kijken

wat een teleurstelling :(


Als troost zullen we morgen op de bus de nieuwste Regi In The Mix opzetten waarop gij dan uw jumpmovekes moogt vertonen... :)

Config
quote:
Originally posted by FenixStyle
Als troost zullen we morgen op de bus de nieuwste Regi In The Mix opzetten waarop gij dan uw jumpmovekes moogt vertonen... :)


jumpen in de bus, recorden en youtuben :eyes: :eyes:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
jumpen in de bus, recorden en youtuben :eyes: :eyes:


deze week is der zelfs een reportage over geweest op tv (ik denk in Man Bijt Hond). Twee gastjes die eens op tv kwamen uitleggen en laten zien wat het inhield. Hoe ze op openbare plaatsen gingen jumpen terwijl ne derde de beelden opnam om op YouTube te zetten. Zo waren der beelden opgenomen van hun jumpgedoe in een bibliotheek, op de openbare weg, in de stad ... :rolleyes:

ze wilden de jumpmuziek en de dans op die manier over heel europa verspreiden en hun droom was o.a. om eens op de Eifeltoren (en andere bekende plaatsen) te jumpen :stongue: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement