|
[Jump Contest] Jumping is not a crime 02/03/2007 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| ^ Ik heb dat ook gezien. Echt er echt heilig van overtuigd zijn dat ze een meerwaarde voor de maatschappij kunnen betekenen :rolleyes: |
|
|
| Zehra |
jammer da ik nie heb meegedaan
ik had zeker gewonnen!
door jarenlang oefenen heb ik mijn techniek geperfectioneerd! |
|
|
| Den Backer |
| Jumping is a crime :haha: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Jumping is a crime :haha: |
 |
|
|
| Mystikal2006 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Zo waren der beelden opgenomen van hun jumpgedoe in een bibliotheek, op de openbare weg, in de stad ... :rolleyes: |
En spijtig genoeg zowaar op de middenstip int Fenixstadion hier in Genk... :(
Dan toch 1 negatief punt aan KRC Genk dees seizoen... :tongue2 :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wie heeft er nu gewonnen? |
|
|
| FCB_Fanatic |
:stongue: :haha:
die gasten beseffen nie hoe belachelijk dat eruit ziet :stongue: |
|
|
| Devilex |
| Tja die generatie weet gewoon van ni beter zenne, |
|
|
|
|