return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Its All Gone Pete Tong
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
לבעלי הוט..
היום
בהוט פאן
ב9.45
אל תפספסו
Glenn-Holmes
אם במקרה מישהו הקליט...או שיודע על שידורים נוספים בעתיד אני אשמח....משום מה עדיין לא יצא לי לראות את זה לצערי
YoraY
כבר הטרד ה900 שפותחים על הסרט הזה..

ואילן תוריד :O
uzi
גם אני לא ראיתי, משהו יכול לספר לי בקצרה על מה הסרט?
YoraY
על האגדה פיטונג הזה שדיג'ה הפיק וכיכב עד שהתפוצצו לו האוזנים ביום בהיר אחד..

איך הוא יצא מזה? האם הוא יברח ולא יחזור לעולם? כל זאת בסרט הנ"ל..
DvJ
quote:
Originally posted by YoraY
על האגדה פיטונג הזה שדיג'ה הפיק וכיכב עד שהתפוצצו לו האוזנים ביום בהיר אחד..

איך הוא יצא מזה? האם הוא יברח ולא יחזור לעולם? כל זאת בסרט הנ"ל..


פט טונג עדיין חי נושם ושומע כמו שצריך
הסרט הנל הוא על פראנקי וייילד....
YoraY
סבבה קיבלתי

רק למה קוראים לו על שם הצ'ונג הזה?
Dj Alex (ISR)
מי צ'ונג? פיט טונג?
חחחחחחחחח הוא קצת מחזיק את איביזה

ולמה קוראים לו על שמו
כי הוא אחד מהיוצרים
The_G0dfather
great movie, funny language you got there alex :p
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
סבבה קיבלתי

רק למה קוראים לו על שם הצ'ונג הזה?


אוי יוראי יוראי....
יש עוד די גיים שם בחוץ חוץ מארמין פרי ושאר הקלאב טראנסיסטים למיניהם...

YoraY
חחח לא אילן יא דפוק.. אני מכיר תשם הזה למרות שהוא לא אומר לי הרבה מוזיקאלית כאילו באמת אף פעם לא התחברתי לקטעים תחת השם הזה..

אבל זו לא הייתה השאלה שלי.. אני לא מבין מה הקשר בין שם הסרטלדמות המרכזית..

מה הכוונה
"כי הוא אחד מהיוצרים"
תהיה קצת יותר ספציפי ראיתי תסרט לפני כמה שנים טובות אני בקושי זוכר תעלילה המשנית
Dj Alex (ISR)
הוא הגה את הרעיון לסרט..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement