return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
paul oakenfold - southern sun (dj tiesto remix)
View this Thread in Original format
luckystrike
אוקיי - בטח דיברו פה על זה כבר...

פשוט רציתי לדעת אם מישהוא יודע תאריך מדוייק שהטראק הענק הזה משתחרר - שמעתי שזה יוצא במאי אבל אין תאריך עדיין

למישהוא יש מושג ?

פשוט טראק עננננק - מזכיר לי את ההרגשה ששמעתי את הרמיקס שלו ל
FLASH
...

מישהוא יודע את המילים דרך אגב ?
Scorchio
אחי בתור מודרטור אתה צריך לדעת שיש טרד פתוח על זה
:)
אבל חפיף
רועי יודע את המילים
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
אחי בתור מודרטור אתה צריך לדעת שיש טרד פתוח על זה
:)
אבל חפיף
רועי יודע את המילים


אחי - אם היה לי את הזמן להיות פה ולדעת
מה קורה כמו שפעם הייתי ... הייתי מאוד שמח

:)

אני מקווה שאני יחזור תוך חודש להיות פה יותר
אחרי שייגמר הקורס ...
luckystrike
בכל מקרה - אני לא מפסיק לשמוע את הטראק הזה ...

פשוט חחזזקק

אחד היותר טובים שיצאו לאחרונה - אני כמעט בוכה פה
:)

מה אתם חושבים ?

אני מחר חוזר לבסיס - יש לכם עד מחרתיים להשאיר תגובות ...
:p
MoSH_MaN
לא יודע לא עושה לי את זה

אולי אני צרעך לשמוע את כולו לא שמעתי עיין הכל
מחר...

ממשהבנתי פול ההומו הזה לא היה מרוצה ממה שטיאסטו עשה והוא יהיה צריך לעבוד על הרימיקס מחדש...
yahel222
מורן זה בדיוק מה שאני חושב על הטראק הזה ממש כמוך
ות'אמת גם שאלתי אותה שאלה (מתי הוא משתחרר) באחד הט'רדים

קיצר בקשר למלים אני חושב שרועי רשם אותם בט'רד של ה
טראקס ליריקס.....תחפש אותו ותראה
Dj Black-Dragon
טראק חמוד לאללה.. ואם לפי דברי מוש, פול רוצה לעבוד על מיקס חדש אז פול יכול לדחוף מקל בתחת..
שיעריך עבודה טובה!
Hell_Copter
אני אוהב את השירים הזה כאלה ווקאלים יפים!!!!!!

הבנתי הוא אמור להשתחרר טיפה לפני האלבום של אוקנפלד
האלבום שלו משתחרר ביוני ככה אז בטח הסינגל ישתחרר במאי תחילת יוני

רשמתי ת הליריקס בט'רד של הליריקס

ואוקנפלד היה מרוצה מהרמיקס של טייסטו
זה סתם שמועה
nimrod levi
טייסטו עשה אחלה עבודה על הטראק הזה
אבל הייתי רוצה שהוא יחזור לתקופה הטובה של האפליפטינג שלו
NeMeSiS1234
אנשים יש לי גירסא לא רישמית של זה מהאודיו גלאקסי
טראק מהמם
אני כבר לא יכול לחכות עד שזה ישתחרר

Ariels
רדיו-ריפ או פרומו
?!!?
??? מה האיכות של זה
DJ-Energy
אני מבטיח לכם שפורומו יבוא בקרוב
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement