|
paul oakenfold - southern sun (dj tiesto remix)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אוקיי - בטח דיברו פה על זה כבר...
פשוט רציתי לדעת אם מישהוא יודע תאריך מדוייק שהטראק הענק הזה משתחרר - שמעתי שזה יוצא במאי אבל אין תאריך עדיין
למישהוא יש מושג ?
פשוט טראק עננננק - מזכיר לי את ההרגשה ששמעתי את הרמיקס שלו ל
FLASH
...
מישהוא יודע את המילים דרך אגב ? |
|
|
| Scorchio |
אחי בתור מודרטור אתה צריך לדעת שיש טרד פתוח על זה
:)
אבל חפיף
רועי יודע את המילים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אחי בתור מודרטור אתה צריך לדעת שיש טרד פתוח על זה
:)
אבל חפיף
רועי יודע את המילים |
אחי - אם היה לי את הזמן להיות פה ולדעת
מה קורה כמו שפעם הייתי ... הייתי מאוד שמח
:)
אני מקווה שאני יחזור תוך חודש להיות פה יותר
אחרי שייגמר הקורס ... |
|
|
| luckystrike |
בכל מקרה - אני לא מפסיק לשמוע את הטראק הזה ...
פשוט חחזזקק
אחד היותר טובים שיצאו לאחרונה - אני כמעט בוכה פה
:)
מה אתם חושבים ?
אני מחר חוזר לבסיס - יש לכם עד מחרתיים להשאיר תגובות ...
:p |
|
|
| MoSH_MaN |
לא יודע לא עושה לי את זה
אולי אני צרעך לשמוע את כולו לא שמעתי עיין הכל
מחר...
ממשהבנתי פול ההומו הזה לא היה מרוצה ממה שטיאסטו עשה והוא יהיה צריך לעבוד על הרימיקס מחדש... |
|
|
| yahel222 |
מורן זה בדיוק מה שאני חושב על הטראק הזה ממש כמוך
ות'אמת גם שאלתי אותה שאלה (מתי הוא משתחרר) באחד הט'רדים
קיצר בקשר למלים אני חושב שרועי רשם אותם בט'רד של ה
טראקס ליריקס.....תחפש אותו ותראה |
|
|
| Dj Black-Dragon |
טראק חמוד לאללה.. ואם לפי דברי מוש, פול רוצה לעבוד על מיקס חדש אז פול יכול לדחוף מקל בתחת..
שיעריך עבודה טובה! |
|
|
| Hell_Copter |
אני אוהב את השירים הזה כאלה ווקאלים יפים!!!!!!
הבנתי הוא אמור להשתחרר טיפה לפני האלבום של אוקנפלד
האלבום שלו משתחרר ביוני ככה אז בטח הסינגל ישתחרר במאי תחילת יוני
רשמתי ת הליריקס בט'רד של הליריקס
ואוקנפלד היה מרוצה מהרמיקס של טייסטו
זה סתם שמועה |
|
|
| nimrod levi |
טייסטו עשה אחלה עבודה על הטראק הזה
אבל הייתי רוצה שהוא יחזור לתקופה הטובה של האפליפטינג שלו |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אנשים יש לי גירסא לא רישמית של זה מהאודיו גלאקסי
טראק מהמם
אני כבר לא יכול לחכות עד שזה ישתחרר |
|
|
| Ariels |
רדיו-ריפ או פרומו
?!!?
??? מה האיכות של זה |
|
|
| DJ-Energy |
אני מבטיח לכם שפורומו יבוא בקרוב
;) |
|
|
|
|