|
אנשים מי רוצה Tony Hawk 3
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
אני....
אבל אחד באפריל היה כבר לפני יומיים..... |
|
|
| Dj Black-Dragon |
חחחח טוב טוב אבל זה לא לעבוד עלייכם
הנה לכם
ftp:195.43.247.84
Login:iamshaked
Pass:leech
port:6262
תהנו :) |
|
|
| Dj Moriano |
טוב אחי יש עכשיו יותר מידי אנשים ומה זאתומרת
don't hammer |
|
|
| Dj Black-Dragon |
וואלה אין לי מושג
אני יודע שזה עובד טוב
אני מוריד את ה-
add-ons
עכשיו |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
טוב אחי יש עכשיו יותר מידי אנשים ומה זאתומרת
don't hammer |
הכוונה היא לא להשאיר את התוכנה בנסיון להתחבר לסרבר שוב ושוב
כדי לא להעמיס |
|
|
| Dj Black-Dragon |
איזו כוסית אתה warpedd
:D
סתם סתם
למי שיש עוד משחקים באפ טי פי או משהו שיחלוק!!! |
|
|
| oren_naor |
טוב...
יש לי 2 שאלות
1. איך אני מוריד את המשחק הזה לפי מה שרשמת???
2. אם יש לי משחק,איך אני מעלה אותו שתוכלו להוריד? |
|
|
| DJ-Energy |
יש לי את המשחק
חמוד ביותר! |
|
|
| arik |
יוו זה בידיוק מה שאני צריך
אני מצטער שאני לא יכול לעלות מישחקים מהסיבה שיש לי אינטרנט איטי
אבל עוד מעט שאני יחליף אותו אני יעזור
ויש לי בקשה:)
אם יש לך או לכם או מישחקים אני מדבר גם על אסטרטגיות מישחקי תפקידים וכאלה בקשה תעלו
או שאם יש לכם עוד מקורות שאפר להוריד מהם מישחקים מלאים
אז נשמח מאד!!!!!!
לדוגמא של מישחקים:
Summoner
Legends of Might and Magic
Neverwinter Nights
Medal Of Honor:Allied Assult
Disciples 2 - Dark Prophecy
Warcraft III
Nightstone
Harbinger
Laser Squad Nemesis
Dragon Throne
Neocron
Day of Defeat 2.0
Die Hard: Nakatomi Plaza
Warcraft 3 - Land of Azeroth
Magic & Mayhem: The Art of Magic
Heroes of Might and Magic 4
Soldier of Fortune 2
Ghost Recon
BloodRayne
Highland Warriors
Ambulance Driver
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
ונאה העטופיק הזה לא במקום מה אתה מפסרם
IP?!!?! ה:mad:
:whip:
זה פורום מוזיקה
סעמק
ועוד משהו שמעצבן אותי שזה אני ממשיך מביא דברים למישו אהההםם אאהההם ושקל לא מקבל בחזרה אהההםםם אההםם
איזה זבל |
|
|
| Flotser |
אחיי ואחיותיי!!!!
איך זה שאני נמצא איתכם פה כבר ככה תקופה של כמה חודשים ועדיין לא סיפרתי לכם על מקור המשחקים והתוכנות והפורנו הכי הכי טוב שיש???
טוב תראו הסיפור הוא קצת מסובך....
יש אתר שהוא הכי שווה בעולם שיש בו את כל הדברים האלה וזה:
http://www.sharereactor.com
אבל מה הסיפור, זה שכל הלינקים זה לינקים לתוכנת שיתוף הקבצים הכי טובה בעולם (ואני לא אומר את זה סתם)
ואותה מורידים מ
http://www.edonkey2000.com
אז אתם מורידים את החמור , נכנסים לאתר , לוחצים על לינק , וזה יתחיל להוריד את זה עם התוכנה, ויש שם הכל, , זה לא שהקבצים יכולים לרדת מהסרבר, כי הם אצל המוני אנשים ואתם מורידים מכולם בבת אחת.
כן,ואת
tony hawk 3
הורדתי לפני יומיים שלושה, זה נחמד מאוד, אבל אני עוד לא ניסיתי לשחק כמה שחקנים, זה מה שהכי אהבתי בקודם.
בכלל , נראה לי שיותר אהבתי את
dave mirra bmx...
מהסגנון....
דרך אגב לגבי החמור, יש הרבה אנשים שמסתבכים עם זה ולא מצליחים להתסדר איתו....אם אתם לא מצליחים תנסו מהאתר של החמור להכנס לאתר הישראלי של החמור, יש שמה לינק בעמוד הראשי.... ושמה אפשר להוריד רשימת סרברים, ולקרוא FAQ...,
וכמובן אפשר לשאול גם אותי.:p
אז...זיו, בא ביי |
|
|
|
|