return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
אנשים מי רוצה Tony Hawk 3
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
.
Dj Moriano
אני....
אבל אחד באפריל היה כבר לפני יומיים.....
Dj Black-Dragon
חחחח טוב טוב אבל זה לא לעבוד עלייכם
הנה לכם
ftp:195.43.247.84
Login:iamshaked
Pass:leech
port:6262

תהנו :)
Dj Moriano
טוב אחי יש עכשיו יותר מידי אנשים ומה זאתומרת
don't hammer
Dj Black-Dragon
וואלה אין לי מושג
אני יודע שזה עובד טוב
אני מוריד את ה-
add-ons
עכשיו
warpedd_
quote:
Originally posted by Dj Moriano
טוב אחי יש עכשיו יותר מידי אנשים ומה זאתומרת
don't hammer


הכוונה היא לא להשאיר את התוכנה בנסיון להתחבר לסרבר שוב ושוב
כדי לא להעמיס
Dj Black-Dragon
איזו כוסית אתה warpedd
:D
סתם סתם
למי שיש עוד משחקים באפ טי פי או משהו שיחלוק!!!
oren_naor
טוב...
יש לי 2 שאלות
1. איך אני מוריד את המשחק הזה לפי מה שרשמת???
2. אם יש לי משחק,איך אני מעלה אותו שתוכלו להוריד?
DJ-Energy
יש לי את המשחק
חמוד ביותר!
arik
יוו זה בידיוק מה שאני צריך
אני מצטער שאני לא יכול לעלות מישחקים מהסיבה שיש לי אינטרנט איטי
אבל עוד מעט שאני יחליף אותו אני יעזור

ויש לי בקשה:)
אם יש לך או לכם או מישחקים אני מדבר גם על אסטרטגיות מישחקי תפקידים וכאלה בקשה תעלו

או שאם יש לכם עוד מקורות שאפר להוריד מהם מישחקים מלאים
אז נשמח מאד!!!!!!

לדוגמא של מישחקים:
Summoner
Legends of Might and Magic
Neverwinter Nights
Medal Of Honor:Allied Assult
Disciples 2 - Dark Prophecy
Warcraft III
Nightstone
Harbinger
Laser Squad Nemesis
Dragon Throne
Neocron
Day of Defeat 2.0
Die Hard: Nakatomi Plaza
Warcraft 3 - Land of Azeroth
Magic & Mayhem: The Art of Magic
Heroes of Might and Magic 4
Soldier of Fortune 2
Ghost Recon
BloodRayne
Highland Warriors
Ambulance Driver
:)

MoSH_MaN
ונאה העטופיק הזה לא במקום מה אתה מפסרם
IP?!!?! ה:mad:

:whip:

זה פורום מוזיקה

סעמק

ועוד משהו שמעצבן אותי שזה אני ממשיך מביא דברים למישו אהההםם אאהההם ושקל לא מקבל בחזרה אהההםםם אההםם

איזה זבל
Flotser
אחיי ואחיותיי!!!!

איך זה שאני נמצא איתכם פה כבר ככה תקופה של כמה חודשים ועדיין לא סיפרתי לכם על מקור המשחקים והתוכנות והפורנו הכי הכי טוב שיש???

טוב תראו הסיפור הוא קצת מסובך....
יש אתר שהוא הכי שווה בעולם שיש בו את כל הדברים האלה וזה:
http://www.sharereactor.com

אבל מה הסיפור, זה שכל הלינקים זה לינקים לתוכנת שיתוף הקבצים הכי טובה בעולם (ואני לא אומר את זה סתם)
ואותה מורידים מ
http://www.edonkey2000.com

אז אתם מורידים את החמור , נכנסים לאתר , לוחצים על לינק , וזה יתחיל להוריד את זה עם התוכנה, ויש שם הכל, , זה לא שהקבצים יכולים לרדת מהסרבר, כי הם אצל המוני אנשים ואתם מורידים מכולם בבת אחת.

כן,ואת
tony hawk 3
הורדתי לפני יומיים שלושה, זה נחמד מאוד, אבל אני עוד לא ניסיתי לשחק כמה שחקנים, זה מה שהכי אהבתי בקודם.
בכלל , נראה לי שיותר אהבתי את
dave mirra bmx...
מהסגנון....

דרך אגב לגבי החמור, יש הרבה אנשים שמסתבכים עם זה ולא מצליחים להתסדר איתו....אם אתם לא מצליחים תנסו מהאתר של החמור להכנס לאתר הישראלי של החמור, יש שמה לינק בעמוד הראשי.... ושמה אפשר להוריד רשימת סרברים, ולקרוא FAQ...,
וכמובן אפשר לשאול גם אותי.:p
אז...זיו, בא ביי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement