|
Koninginnedag
|
View this Thread in Original format
| Gurian |
k ga eerst thuis zitten want mn broertje is jarig op Koniginnedag.
En daarna weet ik het nog nie moet ik nog ff bekijke wat mn kameraden zin in hebben |
|
|
| Jappio |
| Idd. Qontact.. Maar als we nog een btje fut over hebben, én t is mooi weer, dan zijn we nog wel ff in am*dam te vinden denk ik :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | | Originally posted by Optimus de helft van de mensen zijn zeker verneukt na Qontact ghehehe |
precies! ik heb 3/4 van de koninginnedag gepland om nix te doen, en om te voorkomen dat ik woensdag weer ed up op de stageplaats zit ga ik 's avonds nix doen |
|
|
| serialkillah |
| quote: | originally posted by kolkiewolkie
om te voorkomen dat ik woensdag weer ed up op de stageplaats zit ga ik 's avonds nix doen |
wat maakt dat dan uit???????? liever bruut feesten dan fris naar je stage/school/werk gaan:) |
|
|
| Menno |
| Na Qontact ga ik eerst ff pitten, daarna ga ik de stad in. We hebben hier in Dordt een soort 'buitenfeest' genaamd Boulevard of Dance. Daarna is er een afterparty in dat gare Scanners. Marco V, Piet Bervoets en Johan Gielen komen dus dat wordt wel lache denk ik. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by serialkillah
wat maakt dat dan uit???????? liever bruut feesten dan fris naar je stage/school/werk gaan:) |
wel eens van hoge werkdruk en achterstand gehoord? als ik niet uitrust betekent dat ik
a) flink achter ga lopen, iets wat ik nou ook al doe
b) die hele week brak ben. ik gun mijzelf namelijk weinig tijd om bij te komen, en als ik dan op koninginnedag ook nog eens ga feesten is de hele week per definitie afgeschreven... en das niet goed voor de beoordeling.
gaat je stage dan voor feesten vraag je je misschien af==>> JA, ik prefereer een beetje carriere boven het nu elke week feesten, ondanks dat het zeeeeer aanlokkelijk is...:D |
|
|
| Jukx |
| ik ga op koninginnedag lekker al om 09.00 opstaan... omdat ik om 11.00 moet werken!! jaja, duty calls! :( De avond daarvoor ga ik dus helemaal niets doen en op koninginnedag zelf ga ik 's avonds (als ik nog kaartjes kan bemachtigen) naar Everybody met Sander Kleinenberg, Darren Emerson en Steve Lawler! :eek: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
[BIKKEL-MODE}
Qontact en dan de hele dag nog ff dooreten en dan 's avonds een keer weer terug.
[/BIKKEL-MODE]
Geen idee waar ik heen ga dan, eerst qontact overleven.
:D |
|
|
| magrec |
Ik heb nog helemaal geen plannen, zowel voor de 29e niet als de 30e
misschien de 30e naar everybody. |
|
|
| Henkie_henk |
| Ik neem me boeken mee naar amsterdam.. met b00t door grachte vaarz0rre |
|
|
| Dj Lex |
| Eerst naaar Qontact en den dat ik als ik trug kom nog ff door de stad ofso ga lopen. geloof dat me vriendin spelletjes ofso moest begeleiden, dus gaa ik daar maar met me brakke kop ff heen |
|
|
|
|