return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Armada Night : Armin And Dubfire @ Westergas Fabriek 31-03-07
View this Thread in Original format
Botol&Cebok
deep dish en armin ik weet niet meer of dezee al gepost was ga denk ik wel na deze naar toe want van trance energy kan ik me nog maar weinig van herrineren hoewel het wel een vette avond was andere mensen nog belangstelling in dit feest .?

www.armadaevents.com check maar voor meer info

kaartjes 35 euro en van 10 tot 7 uur sogtends wel vette sound in de gasthouder week erna awakenings helaas kaartjes uitverkocht voor de zaterdag editie

www.awakenings.nl
magrec
hoe oud ben je????

mijn god :nervous:
Unique2701
volgendeXnogdespatiesweglatendanisiehelemaalperfectjonguhhh
Botol&Cebok
quote:
Originally posted by magrec
hoe oud ben je????

mijn god :nervous:


k ben 17
Botol&Cebok
quote:
Originally posted by Unique2701
volgendeXnogdespatiesweglatendanisiehelemaalperfectjonguhhh


haha dats waar maar ik doe meestal op school alleen goede typtekst want daar krijg ik punten voor nu kan gewoonzonerspatie is niet erg:)
DJ_Internal
quote:
Originally posted by Botol&Cebok
haha dats waar maar ik doe meestal op school alleen goede typtekst want daar krijg ik punten voor nu kan gewoonzonerspatie is niet erg:)


je weet dat een toetsenbord ook meer leestekens heeft dan :) ?
Siesta
een breezer gigolo? :p
Botol&Cebok
quote:
Originally posted by DJ_Internal
je weet dat een toetsenbord ook meer leestekens heeft dan :) ?


ja dats waar ik heb alweer wat vooruitgang geboekt met typen
Jasperovitsj
Jij moet dringend eens het Belgische forum komen bezoeken met je geniale posts! :D
Massive
z'n taalgebruik lijkt inderdaad wel wat op het Vlaams :toothless

:disbelief

Botol&Cebok
hahahaha vet dan ben ik ben ik benieuwd hoe jullie me vindenpraten in het echt
Jasperovitsj
Praat je ook zonder leestekens dan?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement