|
Armada Night : Armin And Dubfire @ Westergas Fabriek 31-03-07
|
View this Thread in Original format
| Botol&Cebok |
deep dish en armin ik weet niet meer of dezee al gepost was ga denk ik wel na deze naar toe want van trance energy kan ik me nog maar weinig van herrineren hoewel het wel een vette avond was andere mensen nog belangstelling in dit feest .?
www.armadaevents.com check maar voor meer info
kaartjes 35 euro en van 10 tot 7 uur sogtends wel vette sound in de gasthouder week erna awakenings helaas kaartjes uitverkocht voor de zaterdag editie
www.awakenings.nl |
|
|
| magrec |
hoe oud ben je????
mijn god :nervous: |
|
|
| Unique2701 |
| volgendeXnogdespatiesweglatendanisiehelemaalperfectjonguhhh |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by magrec
hoe oud ben je????
mijn god :nervous: |
k ben 17 |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by Unique2701
volgendeXnogdespatiesweglatendanisiehelemaalperfectjonguhhh |
haha dats waar maar ik doe meestal op school alleen goede typtekst want daar krijg ik punten voor nu kan gewoonzonerspatie is niet erg:) |
|
|
| DJ_Internal |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
haha dats waar maar ik doe meestal op school alleen goede typtekst want daar krijg ik punten voor nu kan gewoonzonerspatie is niet erg:) |
je weet dat een toetsenbord ook meer leestekens heeft dan :) ? |
|
|
| Siesta |
| een breezer gigolo? :p |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by DJ_Internal
je weet dat een toetsenbord ook meer leestekens heeft dan :) ? |
ja dats waar ik heb alweer wat vooruitgang geboekt met typen |
|
|
| Jasperovitsj |
| Jij moet dringend eens het Belgische forum komen bezoeken met je geniale posts! :D |
|
|
| Massive |
z'n taalgebruik lijkt inderdaad wel wat op het Vlaams :toothless
:disbelief |
|
|
| Botol&Cebok |
| hahahaha vet dan ben ik ben ik benieuwd hoe jullie me vindenpraten in het echt |
|
|
| Jasperovitsj |
| Praat je ook zonder leestekens dan? |
|
|
|
|