return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
מי רוצה לקנות חשבון משותף אצל ראפיד-שר? זיל הזול! (pg. 2)
View this Thread in Original format
YoraY
טוב אנחנו טיפשים אתה חכם..

עוזי בא למירק כבר
Shahar
אל תעשו את זה!

תהיו חכמים תתארגנו 3 אנשים ותשיגו 10,000 נקודות!!

אם אתם קונים חשבון יש בו רק 20 גיגה וזה כלום אם אתם 3 אנשים
תחשבו שמשחק זה 3 גיגה

תתאמצו קצת ותשיגו בחינם חשבון
uzi
שחר, לא נכון, הם מסבירים מפורשות שכל חמישה ימים מותר לך להוריד מקסימום של 25 גיגה. אם אתה קונה חשבון לחודש אז אתה יכול להוריד הרבה יותר.
יוראי, שלחתי לך פה הודעה פרטית עם הכתובת של המסנגר שלי שהיא גם האימייל שלי.
.A.Y.
אממ נשמע רעיון חביב חח
אבל נגיד אני רוצה להצטרף לאיזה חודש או 3, איך אני מעביר לכם תכסף?
Flotser
quote:
Originally posted by YoraY
טוב אנחנו טיפשים אתה חכם..

עוזי בא למירק כבר


לא אמרתי שאני חכם :wtf:
וגם לא אמרתי שאתם טיפשים. רק שזה מעשה טיפשי.
מעשה טיפשי אחד לא הופך אותך לטיפש... :)
uzi
אחד מאיתנו ישלם באינטרנט והאחרים יוכלו לשלוח לו את הכסף בדואר, מעטפה ובול זו הדרך הכי פשוטה אם אתם לא רוצים לנסוע אחד לשני.
YoraY
יש 25 ג'יגה כל 5 ימים
ב3 חודשים יש 90 ימים חלק ב 5 יצא לך 18 תכפיל ב25 יצא לך 450 ג'יגה ל4 אנשים למשך 3 חודשים... מה לא מספיק פה... תיכול ב5 ימים להוריד משחק
DVDR
8 ג'יגה
עוד 5 סרטים שכל אחד מהם 1.4 ג'יגה
עוד 50 סטים לייב של 100 מגה כל אחד ועוד ישאר 5 ג'יגה לביזבוזים אנערף....

אני רוצה לראות פה מישהו שיש לו בכלל 80 ג'יגה פנויים שהוא יכול להרשות לעצמו להתחיל למלות..



אני כבר אין לי יותר מדי מה להוריד ובקושי מקום.. ת'הפגזה שלי על רפיד כבר עשיתי...
YoraY
quote:
Originally posted by Flotser
לא אמרתי שאני חכם :wtf:
וגם לא אמרתי שאתם טיפשים. רק שזה מעשה טיפשי.
מעשה טיפשי אחד לא הופך אותך לטיפש... :)



אחי לאדע מה התכוונת מה לא התכוונת.. מה שבטוח זה שמהמשפט הזה נבעה משמעות שהצביעה עלינו כטיפשים.. פשוט תגיד סליחה אני יודע שלא התכוונת
;)
YoraY
עוזי דבר איתי במסנג'ר\איי סי משו

ולהגיד לך תכלס שחר.. בשבילי להשיג 2500 נקודות בחודש זה בדיוק עניין של להעלות במשך יום אחד משהו
אבל האחרים לא יכולים לעשות את זה... אין להם תסבלנות..

חוץ מזה שאם אפשר לחסוך תבלאגן הקטן הזה ב20 שקל למשך 3 חודשים אני מוכן...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
עוזי דבר איתי במסנג'ר\איי סי משו

ולהגיד לך תכלס שחר.. בשבילי להשיג 2500 נקודות בחודש זה בדיוק עניין של להעלות במשך יום אחד משהו
אבל האחרים לא יכולים לעשות את זה... אין להם תסבלנות..

חוץ מזה שאם אפשר לחסוך תבלאגן הקטן הזה ב20 שקל למשך 3 חודשים אני מוכן...


אתה די סותר את עצמך
ממשאתה אומר זה נשמע עניין פשוט בדיוק כמו ששחר אומר אז מה הכאב ראש כאן שאתה הולך לחסוך?

YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה די סותר את עצמך
ממשאתה אומר זה נשמע עניין פשוט בדיוק כמו ששחר אומר אז מה הכאב ראש כאן שאתה הולך לחסוך?



מסכים איתך שלאורך הדרך בטרד הזה סתרתי את עצמי כמה וכמה פעמים.. :)


אבל פה לא סתרתי..
הכאב ראש זה:
לקבץ\לפצל
להעלות במשך יום יומיים
ולשים פוסט מסודר בכמה אתרים

ואז לחכות עד שהנקודות יתחילו לצמוח..
זה הכאב ראש לעשות את זה באופן קבוע...
MASTERsplinter
אני אצטרף לכזה דבר..

אבל אני אצטרך עזרה בלמצוא שם כל מיני דברים.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement