|
מי רוצה לקנות חשבון משותף אצל ראפיד-שר? זיל הזול! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אני אצטרף לכזה דבר..
אבל אני אצטרך עזרה בלמצוא שם כל מיני דברים. |
אני ויוראי כבר כבר עשינו חשבון, לגבינו כרגע זה לא רלוונטי. :D |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אני אצטרף לכזה דבר..
אבל אני אצטרך עזרה בלמצוא שם כל מיני דברים. |
גוגל זה החיפוש לינקים הכי טוב :P |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
מסכים איתך שלאורך הדרך בטרד הזה סתרתי את עצמי כמה וכמה פעמים.. :)
אבל פה לא סתרתי..
הכאב ראש זה:
לקבץ\לפצל
להעלות במשך יום יומיים
ולשים פוסט מסודר בכמה אתרים
ואז לחכות עד שהנקודות יתחילו לצמוח..
זה הכאב ראש לעשות את זה באופן קבוע... |
נתחיל בזה שזה לא יום יומיים
מי אמר שיש לך מקורות מספיק מהירים כדי להקדים את כולם?
מי אמר שיש לך חיבור מספיק חזק כדי לעלות את הקובץ מהר לפני כולם?
מי אמר שיש לך את הפורומים הנכונים לפרסם בהם?
ולא הכרתי בנאדם שביום יומיים עשה 2500 נקודות על קובץ אחד
בימים הטובים שלי עשיתי 1700 נק' ביום וזה בחיים לא היה מקובץ אחד |
|
|
| YoraY |
שמע אני אגיד לך ככה...
אני עד עכשיו מעלה דברים שהעלו כבר פעם ונמחקו והם די נדרשים..
כך שכל הקטע של מקורות.. להשיג מהר וזה.. לא הכי מדבר אלי
(וגם אם הייתי רוצה לבדוק שאני המקור הכי מהיר ברשת זה לא כזה מסובך.. תבודק פשוט אם מישהו כבר העלה.. בגוגל או משו.. אמור לספק תתשובה)
אם באמת עניין המהירות העלאה היה קריטי בשבילי יש לי פה 2 חברים שגרים מטר ממני זה באמת עניין של לתת קפיצה להגיד שלום ועל הדרך לשים להם משהו להעלות יש להם חיבור 25 קי אפלואוד
ושוב למצוא תפורומים הטובים זה לא בעיה השאלה כמה תבעניינים.. מקומות שמכבדים את עצמם יקפידו על סיסמא קבועה בראר שלהם או קישור מצורף כך שהרמז די מול העיניים
ואני לא עושה את זה מקובץ אחד כתבתי: "לקבץ\לפצל"
גם אחרי שעשינו חשבון ויש לנו 8000 נקודות חינם באתי העלתי קבצים הורידו אותם בסיכומו של דבר איזה 200 פעם כל אחד (ומדובר בפיצול ל 40 קבצים) וזו רק ההתחלה העלתי אותם אתמול.. קיצר כמה קיבלנו על זה ? 25 נקודות? בסיכומו של דבר זה יעשה את ה800... תוך חודש ככה..
היום כבר להרבה מהמורידים יש פרימיום אני כבר עושה את זה יותר למען הקהילה מאשר לנקודות...
ולעשות 2000 ביום טוב הגזמתי בטירוף גם אם זה מפוצל ומבוקש התכוונתי לעשות 1500+ בחודש ככה
ולבוא לשים ת15 שקל האלה בשביל 3-4 חודשים במקום כל הבלאגן הזה.. כל 5 ימים 25 ג'יגה... מי צריך יותר מזה..
אם היה נח ללקט כסף מאנשים הייתי בראש שקט מאד עושה חשבון על גבי 10 אנשים שבמצב שלי.. יענו שכבר נתנו תמכה הגדולה ברפיד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
שמע אני אגיד לך ככה...
אני עד עכשיו מעלה דברים שהעלו כבר פעם ונמחקו והם די נדרשים..
כך שכל הקטע של מקורות.. להשיג מהר וזה.. לא הכי מדבר אלי
(וגם אם הייתי רוצה לבדוק שאני המקור הכי מהיר ברשת זה לא כזה מסובך.. תבודק פשוט אם מישהו כבר העלה.. בגוגל או משו.. אמור לספק תתשובה)
אם באמת עניין המהירות העלאה היה קריטי בשבילי יש לי פה 2 חברים שגרים מטר ממני זה באמת עניין של לתת קפיצה להגיד שלום ועל הדרך לשים להם משהו להעלות יש להם חיבור 25 קי אפלואוד
ושוב למצוא תפורומים הטובים זה לא בעיה השאלה כמה תבעניינים.. מקומות שמכבדים את עצמם יקפידו על סיסמא קבועה בראר שלהם או קישור מצורף כך שהרמז די מול העיניים
ואני לא עושה את זה מקובץ אחד כתבתי: "לקבץ\לפצל"
גם אחרי שעשינו חשבון ויש לנו 8000 נקודות חינם באתי העלתי קבצים הורידו אותם בסיכומו של דבר איזה 200 פעם כל אחד (ומדובר בפיצול ל 40 קבצים) וזו רק ההתחלה העלתי אותם אתמול.. קיצר כמה קיבלנו על זה ? 25 נקודות? בסיכומו של דבר זה יעשה את ה800... תוך חודש ככה..
היום כבר להרבה מהמורידים יש פרימיום אני כבר עושה את זה יותר למען הקהילה מאשר לנקודות...
ולעשות 2000 ביום טוב הגזמתי בטירוף גם אם זה מפוצל ומבוקש התכוונתי לעשות 1500+ בחודש ככה
ולבוא לשים ת15 שקל האלה בשביל 3-4 חודשים במקום כל הבלאגן הזה.. כל 5 ימים 25 ג'יגה... מי צריך יותר מזה..
אם היה נח ללקט כסף מאנשים הייתי בראש שקט מאד עושה חשבון על גבי 10 אנשים שבמצב שלי.. יענו שכבר נתנו תמכה הגדולה ברפיד |
אז בוא תשמע משהו ילד
הפורומים שבאמת מפרסמים בהם דברים ויש המון אנשים שמורידים מהם הם פורומים שלא יופיעו בגוגל
מה שמופיע בגוגל זה מסחרה
פורום טוב לא יהיה בגוגל כי לא ירצו שיסגרו אותו
חח 25 קיי?
מה זה 25 קיי?
שאני מדבר על אפלוד טוב אני מדבר על אפלוד של
10mbit \ sec
אלה מהירויות שאין בארץ
אל תשכח שצריך להוריד את הקובץ ואחר כך לעלות אותו
וכשמדובר ב 2 גיגה של משחק ה 25 קיי שלך לא ממש יעזור חח
מקומות שמכבדים את עצמם יכתבו את הכתובת בראר?
תלמד משהו
פורום טוב זה פורום שאתה בחיים לא תדע עליו דרך קובץ שהגיע ממנו כי ההנהלה של הפורום לא רוצה שהפורום יחשף ויסגר!
כמה שהפורום יותר טוב ככה הוא יותר מחתרתי
אם עשית 8000 נקודות מה הבעיה לעשות עוד 2000?
וברגע שאתה יודע לעלות את הדברים הנכונים אתה יכול אפילו על סתם קובץ אחד לעשות 1000 נק'
כמו שעשיתי לדוגמא על תוכנה שמשחזרת קבצים שנמחקו מהמחשב
או על איזה
VST
ששוקל מגה וחצי ואנשים חייבים אותו
פשוט צריך לדעת מה לעלות
ולהיות הראשון שמעלה אותו
כמו שכבר כתבתי מקודם
החשבון שלי (לבד) בתקופה שהייתי משקיע בו עשה 10,000 בשבוע וחצי |
|
|
| YoraY |
אמרת הרבה דברים נכונים (כמובן שבסיגנון שמאפיין אותך...)
אפלווד 70 קי לא טוב? אז יותר מזה אני לא יכול.. כאילו.. זה יהיה מאמץ שווה אני לא מתכוון ללכת יותר מ20 מטר לחברים בשביל להעלות דרכם אני לא עד כדי כך מעריץ של רפיד
בא אני אסכם תדיון הזה? - כל הסמטוחה הזאת לא שווה ת20 שקל ל3 חודשים..
ואולי תשתף אותנו בפורומים המחתרתיים שאתה מכיר? מרשה לך בפרטי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
אמרת הרבה דברים נכונים (כמובן שבסיגנון שמאפיין אותך...)
אפלווד 70 קי לא טוב? אז יותר מזה אני לא יכול.. כאילו.. זה יהיה מאמץ שווה אני לא מתכוון ללכת יותר מ20 מטר לחברים בשביל להעלות דרכם אני לא עד כדי כך מעריץ של רפיד
בא אני אסכם תדיון הזה? - כל הסמטוחה הזאת לא שווה ת20 שקל ל3 חודשים..
ואולי תשתף אותנו בפורומים המחתרתיים שאתה מכיר? מרשה לך בפרטי |
אפלוד 70 קי לא מגרד את האפלוד שאפשר במחשב חזק בחו"ל (שאלה המתחרים העיקריים) עד שאתה תעלה 3 קבצים הם יסיימו לעלות את כל השיחרור
אני שמח שאתה מרשה לי בפרטי אבל אני מוותר על התענוג
google it =] |
|
|
| .A.Y. |
רגע אז מישהו הזמין בסוף??
ולאיזה ראפיד יותר מומלץ להזמין
.com / .de? |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
רגע אז מישהו הזמין בסוף??
ולאיזה ראפיד יותר מומלץ להזמין
.com / .de? |
אני ויוראי הזמנו כבר ממזמן.
לי לא היו שום בעיות עם שני האתרים של ראפיד.
החשבון שלנו עומד להסתיים, היה ממש כיף!
אולי נחדש אותו, עוד לא בטוח.
כל מי שמעוניין שיכתוב פה.
אני מזכיר לכם שאנחנו מתחלקים בעלות וזה יוצא בקושי כמו מחיר של מנת פלאפל בעבור חודש שלם. |
|
|
| .A.Y. |
רגע אבל לאיזה מהם הזמנתם.
ראיתי ש .de
יותר יקר, ואין לי מושג לאיזה מהם מעלים יותר קבצים..
אני גם רוצה להזמין ל3 חודשים עם חבר אבל לא יודעים איזה מהם לבחור |
|
|
|
|