|
pffff nog meer klikken om naar holland forum te komen.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
net zoals margec zat ik ook op school te TAen, was het forum weg. Ik dacht dat proxi swamper had overgehaald om het forum te deleten.
------------------------------------------
Wat een onzin zeg, als je een beetje nadenkt dan noem je geen namen van personen die je niet kent.....lekker laag van je.
Misschien dat jij geen besef heb over het feit dat Proxi sommige mensen nog wel waardeert op dit forum......neigt veel naar een beschuldiging van matenaaierij...beetje jammer van je........triest eigenlijk....... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat een onzin zeg, als je een beetje nadenkt dan noem je geen namen van personen die je niet kent.....lekker laag van je.
Misschien dat jij geen besef heb over het feit dat Proxi sommige mensen nog wel waardeert op dit forum......neigt veel naar een beschuldiging van matenaaierij...beetje jammer van je........triest eigenlijk....... |
ok new wave, chill out, je hebt wel gelijk hoor :) was niet echt een slimme opmerking, maar Proxi heeft wel eens gezegd dat ze het daar met swamper over zou hebben, dus een kern van waarheid zit er ook wel in.
back to topic please, dat gedoe kunnen we beter vergeten |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by New Wave
net zoals margec zat ik ook op school te TAen, was het forum weg. Ik dacht dat proxi swamper had overgehaald om het forum te deleten.
------------------------------------------
Wat een onzin zeg, als je een beetje nadenkt dan noem je geen namen van personen die je niet kent.....lekker laag van je.
Misschien dat jij geen besef heb over het feit dat Proxi sommige mensen nog wel waardeert op dit forum......neigt veel naar een beschuldiging van matenaaierij...beetje jammer van je........triest eigenlijk....... |
wow
ik bedoelde dit dus niet serieus, mijn excuses hierbij dan :) .. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Biohazard
wow
ik bedoelde dit dus niet serieus, mijn excuses hierbij dan :) .. |
Geaccepteerd!
Ik schrok net effe ook, "wow, tering, waar is holland forum", maargoed.....hij is der nog :-) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Wat een dom gelul weer. Hoe kom je erop zeg :rolleyes: |
|
|
| Gurian |
Ik zat ook te kijken van hoe dat nu precies zat maar ik had kunnen uitslapen tot 10 uur dus ik was al klaar wakker :D
Maar ik vindt het wel een klein beetje onhandig ma er is wel mee te leven dussssssssss.......... |
|
|
| Jappio |
| Jep.. Bij mij staat ie ook al een tijdjuh in de bookmarks.. 1 x klikken en je hebt m ;) Zelfs met een 56k6 modem :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Jappio
Jep.. Bij mij staat ie ook al een tijdjuh in de bookmarks.. 1 x klikken en je hebt m ;) Zelfs met een 56k6 modem :p |
Idd, gewoon deze link in je Favorieten pleuren:
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?s=&forumid=13
Gezeik opgelost! |
|
|
| serialkillah |
yep het is zo een stuk overzichtelijker geworden.
tis trouwens wel vaag dat israel nu in europa ligt:conf: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Europe - Israel
Home of lots of good psy-trance |
en een hoop gedonder :( |
|
|
| Little Theseus |
Ik heb t hollandforum idd gewoon in mn favo's staan.
Khad t dan ook nooit doorgehad als Blik deze tret niet had geopend :cool: |
|
|
| Blik |
| het is alweer een beetje veranderd :) ik heb me zin weer gehad :D |
|
|
|
|