return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
pffff nog meer klikken om naar holland forum te komen.... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Wat een dom gelul weer. Hoe kom je erop zeg :rolleyes:


bleh :D


hey timmie..bedankt :)
wanneer gaan we weer s samen blowen :D ik heb tegenwoordig nog minder nuttige dingen te doen dan eerst dus volop tijd :D :rolleyes:

oh eenu biohazard?? haal dat irc-bord s voor je hoofd weg :o
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
oh eenu biohazard?? haal dat irc-bord s voor je hoofd weg :o


hij zit alleen nooit op irc, maargoed, kun je ook niet weten
Dr. Kuipers
Hij staat toch onder favorites :p
Mocht ik eens op school zijn en dan ook nog ff gaan surfen dan zal ik ff goed moeten zoeken :)
Optimus
quote:
Originally posted by Miss Proximus

hey timmie..bedankt :)
wanneer gaan we weer s samen blowen :D


tim blowt niet meer:D:D:D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik


hij zit alleen nooit op irc, maargoed, kun je ook niet weten


oh sorry, ik dacht dat al dat hersenspoelen daar gebeurde. doen jullie ook geheime mailings ofzo dan?
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus


oh sorry, ik dacht dat al dat hersenspoelen daar gebeurde. doen jullie ook geheime mailings ofzo dan?


als jij dat denkt....
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik


neeeeeee hoe kom je daar nou bij, dat doen we allemaal op #missp, waar anders


niet waar! je zegt net dat iig bio nooit op irc zit!! gotcha :D
Little Theseus
quote:
tim blowt niet meer :D:D:D

Juist ja.. en jij geen xtc meer zeker, en ik geen alcohol meer :eek: :p :D
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus


niet waar! je zegt net dat iig bio nooit op irc zit!! gotcha :D


he, ik heb net mijn post ge-edit, je bent te snel voor mij

Miss P: faster then the speed of light

[wijsneus modus]
maarreh, daar doen we dus onze mailings, zoals je zelf al zei, hoef je dus niet perse voor op irc te zitten :p
[/wijsneus modus]
Optimus
quote:
Originally posted by Little Theseus

Juist ja.. en jij geen xtc meer zeker, en ik geen alcohol meer :eek: :p :D


ik ga over op de red bull ghehehe


yeah right

Miss Proximus
ik verveel me :)

zat ik nog maar op de HAVO dan kon ik tenminste spijbelen :D
serialkillah
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik verveel me :)

zat ik nog maar op de HAVO dan kon ik tenminste spijbelen :D



dat gevoel heb ik nu ook ja.... is nu geen te doen op me werk...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement