return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Blade 2 SoundTrack
View this Thread in Original format
MaGeFa
אנשים אם מישהו יכול לרשום לי את הטראק ליסט
או לשלוח לי לינק בפרטי או באיי סי קיו
אני אשממממממממח
MaGeFa
אני מבין שלאף אחד אין
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
DjChook
מתי אמור לצאת
BLADE 2
או שיצא כבר ?!?1
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjChook
מתי אמור לצאת
BLADE 2
או שיצא כבר ?!?1


ראיתי את זה באינטרנט
בארץ עוד לא יצא
MoSH_MaN
יש זמן זה יצא בקולנוע בארצות הברית ויצ לאינטרנט באיכות
VCD
מסריחה שרק הומואים רואים בה


היא גם מסריחה וגם חררא סאונד וגם כל הקטע זה לראות את הסרט הזה בקולנוע
MaGeFa
כן...
Blade 2
יצא כבר בחו"ל
יש לי אותו ב
VCD
האיכו תבככככככככלללללללל לא משהו אבל עדיין

מחכה שיצא ב DIVX

אבל אני חייב
להשיג את הסאונד טראק
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by MaGeFa
כן...
Blade 2
יצא כבר בחו"ל
יש לי אותו ב
VCD
האיכו תבככככככככלללללללל לא משהו אבל עדיין

מחכה שיצא ב DIVX

אבל אני חייב
להשיג את הסאונד טראק

אחי אם יש לך אותו כבר אז אולי תשתף אותנו
זה למשל סרט שלא איכפת לי באיזה איכות אני אורה אותו
Ariels
אם למישהו פה יש אי.די.אס.אל ושרת לא אכפת לי לצרוב לו את כשזה יצא בדי.וי.די ואני יעשה לזה ריפ
MaGeFa
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

אחי אם יש לך אותו כבר אז אולי תשתף אותנו
זה למשל סרט שלא איכפת לי באיזה איכות אני אורה אותו



תביא לי פאב שאני יכול להעלות שם בסביבות ה הג'יגה
אני אעלה בשמחה
s0undw4v3
אחי, אתה יכול למצוא את השמות של כל השירים באתר הרשמי של בלייד 2

www.blade2.com

Dj Moriano
יותר נכון
http://www.blade2.com/html/soundtrack.html
Hell_Copter
אני לא ראיתי את כל הסאונדטראק אבל אני יודע שיש שם טראק חדש של פול אוקנפלד
Ice Cube & Paul Oakenfeld - Right Here Right Now
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement