|
Blade 2 SoundTrack
|
View this Thread in Original format
| MaGeFa |
אנשים אם מישהו יכול לרשום לי את הטראק ליסט
או לשלוח לי לינק בפרטי או באיי סי קיו
אני אשממממממממח |
|
|
| MaGeFa |
אני מבין שלאף אחד אין
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
| DjChook |
מתי אמור לצאת
BLADE 2
או שיצא כבר ?!?1 |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
מתי אמור לצאת
BLADE 2
או שיצא כבר ?!?1 |
ראיתי את זה באינטרנט
בארץ עוד לא יצא |
|
|
| MoSH_MaN |
יש זמן זה יצא בקולנוע בארצות הברית ויצ לאינטרנט באיכות
VCD
מסריחה שרק הומואים רואים בה
היא גם מסריחה וגם חררא סאונד וגם כל הקטע זה לראות את הסרט הזה בקולנוע |
|
|
| MaGeFa |
כן...
Blade 2
יצא כבר בחו"ל
יש לי אותו ב
VCD
האיכו תבככככככככלללללללל לא משהו אבל עדיין
מחכה שיצא ב DIVX
אבל אני חייב
להשיג את הסאונד טראק |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by MaGeFa
כן...
Blade 2
יצא כבר בחו"ל
יש לי אותו ב
VCD
האיכו תבככככככככלללללללל לא משהו אבל עדיין
מחכה שיצא ב DIVX
אבל אני חייב
להשיג את הסאונד טראק |
אחי אם יש לך אותו כבר אז אולי תשתף אותנו
זה למשל סרט שלא איכפת לי באיזה איכות אני אורה אותו |
|
|
| Ariels |
| אם למישהו פה יש אי.די.אס.אל ושרת לא אכפת לי לצרוב לו את כשזה יצא בדי.וי.די ואני יעשה לזה ריפ |
|
|
| MaGeFa |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אחי אם יש לך אותו כבר אז אולי תשתף אותנו
זה למשל סרט שלא איכפת לי באיזה איכות אני אורה אותו |
תביא לי פאב שאני יכול להעלות שם בסביבות ה הג'יגה
אני אעלה בשמחה |
|
|
| s0undw4v3 |
אחי, אתה יכול למצוא את השמות של כל השירים באתר הרשמי של בלייד 2
www.blade2.com |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא ראיתי את כל הסאונדטראק אבל אני יודע שיש שם טראק חדש של פול אוקנפלד
Ice Cube & Paul Oakenfeld - Right Here Right Now |
|
|
|
|