|
het grote Youtube topic (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| Ik vind hem wel vet klinken hoor!! |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by magrec
aftermath is zooooo 2005. |
nee, niet met je eens, t is gewoon n te goeie plaat. kan haast altijd worden gedraaid. plus, tis n dikke 14 minuten puur genot, zonder ook maar 1 moment te vervelen. zoveel climaxes in 1 nummer ... :crazy: :eyespop: :crazy: |
|
|
| ThaMaestro |
x2! 'k kijk uit naar 2 juni :cool: :crazy: |
|
|
| AirPole |
Priceless!!!!!! :D
Kiek 'em ook de hele tijd lachen! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Remy D
Dit moet je zien, en dan vooral de laatste minuut!!!
http://www.youtube.com/watch?v=4P7sdo_Aj0o
Dit is echt dikke vette super kewle tering.... :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: |
ik heb beide delen zitten kijken.
dit is inderdaad vet super kewl :eyespop: :crazy: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Remy D
Dit moet je zien, en dan vooral de laatste minuut!!!
http://www.youtube.com/watch?v=4P7sdo_Aj0o
Dit is echt dikke vette super kewle tering.... :crazy: :tongue2 :crazy: :eyespop: |
Dat kan ie wel!! En dan ook nog eens Universal Nation! |
|
|
| robin |
wtf :P hoe de krijg je dat voor mekaar. Een 12 jarige zou het nog beter doen |
|
|
|
|