|
het grote Youtube topic
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
Op een of andere manier kan je in het Holland forum niet de video's 'embedden', dat kan in de COR dan weer wel. Maar goed.
En sinds Google de boel heeft overgenomen kan je heel veel niet meer vinden, maar oke.
Hier dan:
http://youtube.com/watch?v=nESwOctqYV0 |
|
|
| Frenkieee |
| quote: | Originally posted by magrec
Nieuwe pryda? Gruwelijke tune!! |
Heeft inderdaad héél veel weg van een nieuwe Pryda! Monster! |
|
|
| Glaniskanis |
| Pryda - Armed |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Pryda - Armed |
lol!!
eens een relnicht, altijd een relnicht!
thx btw. |
|
|
| AirPole |
Dat is de nieuwe Pryda?
Als ik die clip beluister dan zit er in die track meer Trance elementen van vroegah dan de Trance van nu. Dikke kletser!! |
|
|
| Muppy |
| Prydz produceert tegenwoordig zoveel onder zoveel verschillende namen dat ik het af en toe niet meer bij kan houden:whip: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Muppy
Prydz produceert tegenwoordig zoveel onder zoveel verschillende namen dat ik het af en toe niet meer bij kan houden:whip: |
Hahah LOL.. Zolang hij het zelf maar bij houdt he! |
|
|
| Asperge |
| Wat een Koning (ja met een hoofdletter K) is Prydz toch, kan niet wachten tot Hotel Arena (30 april) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Asperge
Wat een Koning (ja met een hoofdletter K) is Prydz toch, kan niet wachten tot Hotel Arena (30 april) |
Lol sean tyas wordt voor brandhoud uitgemaakt en eric prydz is een koning bij velen en ze verneuken allebij classics en maken veels te veel tunes!!! Maar waarom is prydz wel zo speciaal dan... :haha: :stongue: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Remy D
Lol sean tyas wordt voor brandhoud uitgemaakt en eric prydz is een koning bij velen en ze verneuken allebij classics en maken veels te veel tunes!!! Maar waarom is prydz wel zo speciaal dan... :haha: :stongue: |
:eek:
Sean Tyas verneukt Trance classics en maakt zelf kutmuziek! Meneer Prits daarentegen kan wel lekker produceren!
Volgens mij kan je je beter bergen Remy :D |
|
|
|
|