|
TE 2002 Video מאיפה אפשר להוריד ?
|
View this Thread in Original format
| Pinto |
ראיתי פה שכמה דיברו על הקליפ של
TRANCE ENERGY
יש למישהו לינק לזה ? |
|
|
| MoSH_MaN |
לא יודע מה להגיד לך...קיין אני חושב
אבל :rolleyes: |
|
|
| nimrod levi |
אין לי לינק...
אבל יש לי את הוידאו
יפה לאללה |
|
|
| Pinto |
| מה האורך של הוידאו ? |
|
|
| DJ-Energy |
| חפש באודיו גלאקסי אני בטוח שיש שם |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אחי אין את זה באודיו גלאקסי
אולי למישהו פה יש דרך להעלות את זה לסרבר כדי שנוריד |
|
|
| nimrod levi |
| 41 דקות ומשהו... |
|
|
| DjChook |
וואו קטלני
מוש יש מצב לאיזה..... |
|
|
| MoSH_MaN |
חבל שהם לא מבינים בשופ דבר חוץ מטראנסים כי האיכות יכלה להיות פי עשר יותר טובה...
היה לדעתי גם עדיף לעשות אז זה
DIVX
לא מסך מלא 700 מגה יפה בטירוף
אבל יאללה
IT |
|
|
| Agent-Fire |
זה רק 51 דקות?
למה זה לוקח 700 מגה?
באמת ריפ דפוק...
קיצר איזה הופעה יש שם? |
|
|
|
|