|
Trentemöller @ Sub7 Sessions (Gbg) 28/4 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| RedCircle |
hahaha.. Underbart!
Jag ska lägga upp ett eget litet galleri på hemsidan med folk som håller i biljetterna på olika sätt. Kan ju bli en ny "trädgårdstomte" trend :) |
|
|
| Laszlo |
| El tikkets beställda! w00t. Grimasbild med biljetter kommer ikväll ;) |
|
|
| Laszlo |
nu så jävlar :)
 |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Laszlo
nu så jävlar :)
|
Mumsfilibabba det där. :) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Mumsfilibabba det där. :) |
Laszlo eller biljetten?  |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Laszlo eller biljetten? |
Vad trorru? :wtf:
| quote: | Originally posted by Laszlo
^^ haha :) |
Tja. ;) |
|
|
| RedCircle |
hahaha.. Grymt!
Jag gillar att man nästan kan höra Laszlo Morra på kortet med... HHan är som en liten terrier när nån försöker ta hans biljett :) |
|
|
| Laszlo |
huuuuaaah! Två veckor kvar bitches!!!  |
|
|
| Rainborn |
******s! Jag har inte åldern inne riktigt än, annars hade jag givetvis gått. Inte SÅ långt kvar... LÄNGTAR!
Aja, enjoy, girls n boys. |
|
|
| Olov |
Idag är det ju en vecka kvar... så varför inte passa på och börja ladda upp med en å annan Trentemöller set. Bl.a denna livespelning: Mr Black
Man blir grymt upp-pumpad. |
|
|
| Jeremy H |
Börjar bli laddad jag också :) Det grymma vädret gör nog sitt!
Haha, lite kul att han lirar 'Pump up the Jam' i det setet Olov posta :p
Nu bär det iväg mot kvällens äventyr! |
|
|
|
|