|
Trentemöller @ Sub7 Sessions (Gbg) 28/4 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
| inte så ruskigt långt kvar... :wtf: |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
inte så ruskigt långt kvar... :wtf: |
Mja, snart smäller det!
Ska folk styra upp nåt före festen eller vad händer? :) |
|
|
| Laszlo |
| Det blir bara jag och en polare som åker från Åsa-Nisseland. Om det blir något förkalas så hojta till! |
|
|
| Jeremy H |
Jeremy H
Laszlo + 1
Cloudburst
RedCircle (duh)
nån mer? :)
Cloudburst: Du skulle också titta förbi hos Annika innan festen lr?
Ps. Laszlo, du är välkommen förbi ifall det blir nåt! Ds. |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Jeremy H
Laszlo + 1
Cloudburst
RedCircle (duh)
nån mer? :)
Cloudburst: Du skulle också titta förbi hos Annika innan festen lr?
Ps. Laszlo, du är välkommen förbi ifall det blir nåt! Ds. |
Japp, kommer dit och seance också smo du vet säkert. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Ps. Laszlo, du är välkommen förbi ifall det blir nåt! Ds. |
Fett mannen, vore najs. Vad har du för nummer? 070 - 68 18 548. Räknar med att vara framme i gbg runt sextiden. Har en biljett över också om någon är intresserad. |
|
|
| Jeremy H |
Efter att ha varit förbannad mest hela förmiddagen, börjar jag äntligen ladda om :p
Ses ikväll då Laszlo och Cloudburst iaf! |
|
|
| Jeremy H |
Helt sjuuuuuuuuukt galet stört bra det här :D
Både av Martin H som på nåt jävla vänster lyckades hålla bpm:en nere men ändå höll att grymt tempo, och sen självklart Trentemöller som piskade i 2h :D |
|
|
| Olov |
| Alltså går det att överträffa det här? Så sjukt jävla bra dom är. |
|
|
| Laszlo |
Kan någon förklara för mig hur det kommer sig att hela stället inte rasade ihop?
www.djlaszlo.com/temp/trente1.mp4
www.djlaszlo.com/temp/trente2.mp4 |
|
|
| Cloudburst |
Detta är det BÄSTA jag vart med om i klubbsammanhang NÅGONSIN!! Helt STÖRT bra.
Kändes som folket där var 100% för musiken, överallt såg man överlyckliga människor. Helt galen respons på musiken. Haha, så skönt att få vara med om en sån publik.
Gamle Anders överträffade mina förväntningar faktiskt. Han och Tom var helt suveräna ihop, så tighta.
Ahhh och så många guldkorn till låtar. Avslutningen, med tystnaden och sen muffligt intro och sen BAM startar Röyksopp - What Else is There (trentemöller remix). :eyespop: :crazy: Favvolåten med Trentemöller. Perfekt avslutning. |
|
|
|
|