|
מגן בספרות
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
טוב אז יום שני יש לי מבחן מגן בספרות.....
וזה על כל החומר מכתה ט בערך
שזה יייייימבההההה סיפורים ושירים
ומחזות וספרים ואלהים יודע מה עוד
קיצר עד עכשיו לא למדתי הרבה והגיע הזמן
כנראה שאני לא יהיה פה כמעט בימים הקרובים :( :(
אוף אין לי כוח ללמוד
וגם בגלל זה יום שישי אני בבית :( :( :( :(
טוב חפיף ילאאאאאאאאאאא שיהיה לי בהצלחה :p |
|
|
| MoSH_MaN |
איככככככככככככככככככככככככככססססססססססססססססס
ספרות איזה מקצוע מגעיל!!! |
|
|
| s0undw4v3 |
בהצלחה אחי!
וכן... ספרות זה חרא של מקצוע
הלוואי שיבטלו אותו שנה הבאההההה הלוואי אמן!@!$#@% |
|
|
| Hell_Copter |
שיהיה בהצלחה אחי!!!!!
כל המגנים שלנו הם בחופשת מבחנים שנותנים לנו בסוף אפריל עד אמצע מאי
יש לי מבחן ענק במתמטיקה ביום ראשון ולא למדתי אליו עדיין... התחלתי לפני כמה שעות אבל חפיף כזה... וזה לא מפריע לי לא להיות פה :D |
|
|
| DjChook |
דותן אחי
בדיוק אתמול ראיתי את דרור עוגן מהשכבה שלך
הוא במגמת מוזיקה
לומד למגן הזה
בהצלחה שיהיה לכם |
|
|
| DjNumShum |
יש לי מחר מגן במתמקיטה....
שיהיה לי בהצלחה |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
יש לי מחר מגן במתמקיטה....
שיהיה לי בהצלחה |
בהצלחה אחי |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני שונא ספרות נקודה...
זה המקצוע הכי סתמי שיש והוא סתם פשוט סתם...
דיברתי עם המורה המחליפה לספרות בתחילת השנה בשיעור...
והיא הסכימה איתי שאם אני מזבל את השכל אבל שישמע הגיוני ויהיה במקביל לשיר שאני מנתח אני מוציא 100 בלי בעיה...
:) |
|
|
| Hell_Copter |
שיהיה בהצלחה גם לך נום שום
עד המגנים שלי יש לי זמן ברוך השם |
|
|
| Ariels |
מקצוע חסר טעם לחלוטין
חוץ מהשם של הספר אנטיגונה אני לא זוכר שום דבר |
|
|
| eXeTik |
| יש לי מחר מגן בהיסטוריה ועוד לא התחלתי ללמוד, חפייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייף! :D |
|
|
| yahel222 |
הפסקה....
בהצלחה לכולם
וצודקים בספרות צריך לדעת לזיין ת'שכל טוב טוב
וחן מה אתה בא להגיד בזה חחחח
איזה ילד רמד הוא ...אמא שלו מרכזת מתמטיקה בביה"ס שלנו
בכתה י הוא עשה 5 יח"ל מתמטיקה הביא 100 |
|
|
|
|