return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מגן בספרות
View this Thread in Original format
yahel222
טוב אז יום שני יש לי מבחן מגן בספרות.....
וזה על כל החומר מכתה ט בערך
שזה יייייימבההההה סיפורים ושירים
ומחזות וספרים ואלהים יודע מה עוד

קיצר עד עכשיו לא למדתי הרבה והגיע הזמן
כנראה שאני לא יהיה פה כמעט בימים הקרובים :( :(

אוף אין לי כוח ללמוד
וגם בגלל זה יום שישי אני בבית :( :( :( :(

טוב חפיף ילאאאאאאאאאאא שיהיה לי בהצלחה :p
MoSH_MaN
איככככככככככככככככככככככככככססססססססססססססססס

ספרות איזה מקצוע מגעיל!!!
s0undw4v3
בהצלחה אחי!
וכן... ספרות זה חרא של מקצוע
הלוואי שיבטלו אותו שנה הבאההההה הלוואי אמן!@!$#@%
Hell_Copter
שיהיה בהצלחה אחי!!!!!
כל המגנים שלנו הם בחופשת מבחנים שנותנים לנו בסוף אפריל עד אמצע מאי

יש לי מבחן ענק במתמטיקה ביום ראשון ולא למדתי אליו עדיין... התחלתי לפני כמה שעות אבל חפיף כזה... וזה לא מפריע לי לא להיות פה :D
DjChook
דותן אחי
בדיוק אתמול ראיתי את דרור עוגן מהשכבה שלך
הוא במגמת מוזיקה

לומד למגן הזה

בהצלחה שיהיה לכם
DjNumShum
יש לי מחר מגן במתמקיטה....
שיהיה לי בהצלחה
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjNumShum
יש לי מחר מגן במתמקיטה....
שיהיה לי בהצלחה


בהצלחה אחי
Dj-2TaLL
אני שונא ספרות נקודה...
זה המקצוע הכי סתמי שיש והוא סתם פשוט סתם...
דיברתי עם המורה המחליפה לספרות בתחילת השנה בשיעור...
והיא הסכימה איתי שאם אני מזבל את השכל אבל שישמע הגיוני ויהיה במקביל לשיר שאני מנתח אני מוציא 100 בלי בעיה...
:)
Hell_Copter
שיהיה בהצלחה גם לך נום שום
עד המגנים שלי יש לי זמן ברוך השם
Ariels
מקצוע חסר טעם לחלוטין
חוץ מהשם של הספר אנטיגונה אני לא זוכר שום דבר

eXeTik
יש לי מחר מגן בהיסטוריה ועוד לא התחלתי ללמוד, חפייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייף! :D
yahel222
הפסקה....
בהצלחה לכולם

וצודקים בספרות צריך לדעת לזיין ת'שכל טוב טוב


וחן מה אתה בא להגיד בזה חחחח
איזה ילד רמד הוא ...אמא שלו מרכזת מתמטיקה בביה"ס שלנו
בכתה י הוא עשה 5 יח"ל מתמטיקה הביא 100
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement