return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Wat is jullie droomberoep? (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ Bazz
1 van deze 3 moet zeker te doen zijn

1. DJ/Producer
2. audio/visuele combinatie iets
3. iets in de informatica
TranceSeeker
modeontwerper en dan gezogen worden door alle mooie modelletjes
kolkiewolkie
ok, ervan uitgaande dat je een droombaan doet, ZUIVER OM DE MAXIMALE FUN, en dus niet vanuit geldoogpunt (anders stond eigenaar van groot concern (lompgroot) bovenaan....)

1 rallycoureur... lekker een beetje raggen in van die brute wagens :D
2 dj... kan ik al die stumpers laten zien wat ECHT draaien is....LOL
3 autorestaurateur. mag raar klinken, maar lijkt me echt relaxed werken.. de hele dag een beetje sleutelen enzo..:)

anywayz... als ik bovenstaande dingen ooit als HOBBY kan hebben, naast een dikbetaalde baan ben ik ook dik tevreden :p
Cosmic Guy
quote:
Pornoacteur tot me 80ste (ja, in gewone boy-girl-girl movies)


Petrus..... kon je nou niks beters verzinnen?? :eyes:
T.H.C.
jawel...
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Realistisch:
Crimineel (die nooit opgepakt wordt)
[/list]


lijkt me ook wel wat, bijvoorbeeld een plantage ofzo, gewoon uit de luie stoel kijken hoe de plantjes groeien.Makkelijk veel geld verdienen.
En met een beetje geluk is het binnenkort niet eens crimineel meer...
New Wave
quote:
Originally posted by Cosmic Guy


Petrus..... kon je nou niks beters verzinnen?? :eyes:


Man, hou je kop eens............onnodig zeiken hebben we geen zin in......ga toch ook niet op Theesaus lopen kankeren omdat hij ook DJ wil worden.......
En er zijn meerdere mensen die acteur willen worden, jij niet alleen.......egoist.........Petrus, ik ga jouw filmen jong, als jij al die dikke negerinnen aan het beuken ben, sta ik met mijn camera op jou set!!:p
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave


Man, hou je kop eens............onnodig zeiken hebben we geen zin in......ga toch ook niet op Theesaus lopen kankeren omdat hij ook DJ wil worden.......
En er zijn meerdere mensen die acteur willen worden, jij niet alleen.......egoist.........Petrus, ik ga jouw filmen jong, als jij al die dikke negerinnen aan het beuken ben, sta ik met mijn camera op jou set!!:p


mag ik ook een rolletje spelen?:D:D:D

en ik vergeet nog een beroep!


MC SuperSjinees Spleetoog in Da House!!! Samen met DJ Timmy-D, de nieuwe gabber dj ghehehe:D:D:D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Cosmic Guy


Petrus..... kon je nou niks beters verzinnen?? :eyes:


Wat is er nou beter dan elke dag de mooiste vrouwen te kunnen palen!

En je mag me wel filmen hoor Tim, wordt ik nml nog wat geiler van en kan dus beter presteren :D
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus


mag ik ook een rolletje spelen?:D:D:D


Jij mag koffie brengen :).......en broodjes met cake :D en misschien nog wel meer.......effe kijken........neem je vriendin mee + honkbalknuppel...dan gaan we een film schieten met knuppel fetisch :D

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

En je mag me wel filmen hoor Tim, wordt ik nml nog wat geiler van en kan dus beter presteren :D



Ik zal speciaal mijn pikante pakjes uit de kast trekken, speciaal voor jouw :eek: :p :D




Maar om effe up to topic te blijven :D
POstbode stond er nog niet bij ....wat een droom job :p
Samen met theesaus de postbezorgen....wow wat een droom, in onze nieuwe sexy zomerkledij :p ken ik eindelijk zijn mooie gladde benen zien.....:)
HiGH_NrG
1. Topmanager bij een multinational (iets van een bank ofzow)
2. Drugsbaron
3. Slapend rijk worden

mido
mwah mijn ideaal.....

Ik ben nu netwerk specialist bij een IT bedrijf......

Een goede baan dus wat ik eigenlijk al van jongs af aan wilde.

Maar wat ik nu echt graag zou willen is een plaatje uitbrengen en daar me geld mee kunnen verdien. En als het even kan ook draaien op feestjes. Hoeven niet eens de grote jongens te zijn als ik de mensen maar kan entertainen! :) Dat vind ik leuk

En daarbij zou ik dan graag in een platenwinkel willen werken.

Maar tot die tijd blijf ik gewoon netwerknurd! :)
Henkie_henk
1) Bij tell sell zon show presenteren als mike of bob.. fat gaaf..

2) Tell sell onzin kut neuk product bedenken en binnenlopen (want zijn je nagels lelijk! Dan ben jij lelijk!)

3) Buma stemra directeur worden en iedereen ontslaan en of uitmoorden

4) Freedom fighet voor zeehondjes.. alle zeehondjes knuppelaars onthoofden

5) Professioneel KRRrrRRAaAaaa Screamer

6) full time call center medewerker

7) RnB Rapper.. (where my hoe's @)

8) Full time lady dana aanbidder lijkt me ook wel wat

9) Eo jongerendag arena in de fik steker lijkt me ook rlxt werk

10) Bij brandweer... maar dan laat k eerst snor staan

11) Full time l33cher.. (eigenlijk is 1 drom dus al in vervulling)

12) Leraar op basisschool.. en onverwachts proefwerken geven jajajaaa

13) Nummer 2 staan op lijst fortuyn

14) Full time msn netwerk in stand houder

15) Trance party concept bedenker

16) banner @ #armind

17) l33t h4x0rrer zijn

18) DvD screener recensie schrijver (rip rip rip)

19) Presentator (alleen bij sexcetera of sexcourt mag ook bij door 't lint)

20) Prof-korfballer (hele leven gemengd douchen)

Zo dat ist voor nu
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement