|
Wat is jullie droomberoep? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
heel simpel
1.DJ
2.Werken bij label of platenwinkel
3.Econoom worden (aardig in de richting nu met havo3)
leuke thread btw :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
4) Freedom fighet voor zeehondjes.. alle zeehondjes knuppelaars onthoofden
|
willibrord frequin gekeken ofzo :D :p |
|
|
| theoden |
1. succesvolle producer/dj
2. filmproducent/iets in de animatie business
3. shaolin monnik |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
willibrord frequin gekeken ofzo :D :p |
ja PHATT ziellug. idjootte.. k zal hun eem knupple
k von dat van dat vrouwtje wel grappig met terroriseren van haar enzo.. en die nieuwe vriend die liet t allemaal maar toe lol.. toffe gasten.. |
|
|
| stampertje |
1. Architect (reeel)
2. inderdaad oldtimer restaurateur lijkt me ook wel wat...
3. motoragent (part-time ofzo (aleen met mooi weer))... beetje escorteren, maar vooral scheuren zo hard je wilt. En dan mogen de mooie vrouwtjes best even op t pijpje blazen |
|
|
| Dj Alpha |
In september 2003 ga ik trouwes beginnen aan mijn producer opleiding..
Zegt genoeg lijkt me? :)
| quote: | | Pornoacteur tot me 80ste (ja, in gewone boy-girl-girl movies) |
Is pijphoer nix voor jou? :D:p:D |
|
|
| theoden |
lol
producer opleiding? |
|
|
| New Wave |
lol
producer opleiding?
--------
Dat is niet voor te lache.......serious businezzzz dude.. |
|
|
| theoden |
| vergeef mijn onwetendheid.... maar producer voor wat? |
|
|
| New Wave |
mmwwhhuuuuuhhhhhhwwww.....produceren van natuurfilms over het dodelijke holtor-konijn........
:(
MUZIEK NATUURLIJK!!!!!!!!!!!!.........beetje studiootje klooien......enja, daar ken ej ook ene opleiding voor zoeken idd.........de groeten...... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by New Wave
mmwwhhuuuuuhhhhhhwwww.....produceren van natuurfilms over het dodelijke holtor-konijn........
:(
|
dodelijk holtor-konijn.. das echt goeie voor sigje (Y) |
|
|
| theoden |
in een studiotje kloten kost studiocenten.... een hele berg met centen dus.
je begint toch september 2003, dus waarom een opleiding zoeken?
en wat voor producer wil je worden?
voor huse muziek heb je geen muziekale achtergrond nodig... alleen gevoel. |
|
|
|
|