return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Wat is jullie droomberoep? (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
heel simpel


1.DJ
2.Werken bij label of platenwinkel
3.Econoom worden (aardig in de richting nu met havo3)


leuke thread btw :)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Henkie_henk
4) Freedom fighet voor zeehondjes.. alle zeehondjes knuppelaars onthoofden



willibrord frequin gekeken ofzo :D :p
theoden
1. succesvolle producer/dj
2. filmproducent/iets in de animatie business
3. shaolin monnik
Henkie_henk
quote:
Originally posted by kolkiewolkie


willibrord frequin gekeken ofzo :D :p


ja PHATT ziellug. idjootte.. k zal hun eem knupple

k von dat van dat vrouwtje wel grappig met terroriseren van haar enzo.. en die nieuwe vriend die liet t allemaal maar toe lol.. toffe gasten..
stampertje
1. Architect (reeel)
2. inderdaad oldtimer restaurateur lijkt me ook wel wat...
3. motoragent (part-time ofzo (aleen met mooi weer))... beetje escorteren, maar vooral scheuren zo hard je wilt. En dan mogen de mooie vrouwtjes best even op t pijpje blazen
Dj Alpha
In september 2003 ga ik trouwes beginnen aan mijn producer opleiding..
Zegt genoeg lijkt me? :)

quote:
Pornoacteur tot me 80ste (ja, in gewone boy-girl-girl movies)


Is pijphoer nix voor jou? :D:p:D
theoden
lol
producer opleiding?
New Wave
lol
producer opleiding?

--------

Dat is niet voor te lache.......serious businezzzz dude..
theoden
vergeef mijn onwetendheid.... maar producer voor wat?
New Wave
mmwwhhuuuuuhhhhhhwwww.....produceren van natuurfilms over het dodelijke holtor-konijn........
:(

MUZIEK NATUURLIJK!!!!!!!!!!!!.........beetje studiootje klooien......enja, daar ken ej ook ene opleiding voor zoeken idd.........de groeten......

Henkie_henk
quote:
Originally posted by New Wave
mmwwhhuuuuuhhhhhhwwww.....produceren van natuurfilms over het dodelijke holtor-konijn........
:(



dodelijk holtor-konijn.. das echt goeie voor sigje (Y)
theoden
in een studiotje kloten kost studiocenten.... een hele berg met centen dus.
je begint toch september 2003, dus waarom een opleiding zoeken?
en wat voor producer wil je worden?

voor huse muziek heb je geen muziekale achtergrond nodig... alleen gevoel.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement