|
Hoe was Qlimax? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| 't was zeker vet ja!! :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by ScuL
't was zeker vet ja!! :D |
was je ook bij de neukpartij dan?:D:D:D |
|
|
| Trunks |
Heheheh ff mijn reply maar weer eens :: Turbo relee...
Alle setjes werden diezelfde nacht ge-upped dus alles is al binnen !! Tijdens het schrijven gaat dana weer hard tekeer op mn pctje... LOL
was veel te druk met stampen tijdens jullie meetingkje dusss... was ook pas 10 min binnen toen, heb dus cosmic gate oomgemiste (balen)
en ja kai was kwijt geloof ik maar ja werd er niet minder om, als ie er wel was geweest misschien beter...
Cya Grz Trunks... ;)
( Dana gaat goed weer.... !! ) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by ScuL - Vlotte entree, afgezien van de bonnen :)
- Trein op de heenreis perfect geregeld :D
|
whehe.. ja voor ons gedeelte vant groepje wel.. maar ware nog andre gaste bij.. en die hadde over terugreis 3 uur gedaan ofzo haha.. Ow das niet grappig in de kouw staan.. als men thuis alweer aan de bier zaten en de jointjes gerold werden.
en sja dat kai er nie was ;).. K was er ook niet.. k snap t wel van em.. Neej maar die kan je vast nog wel keer checke in index ofzo.. Dana komt trouwens vaak op vrijdags in apeldoorn.. das fijn..
enne gek.. er waren wel veel boeren.. maar vooral vooraan toch echt de mensen die ook andere kleren hebben naast een trui.. En k heb daar ook echt wel genoeg gezien.. van de sexy meidjes yum yum..
hey als je die cow-girls heb gezien... (wie niet ;) heb je dan ook die politiemiesjes gezien.. whaha die gingen nog zoenen met elkaar in de lounge.. echt vervelend.
ow ja je moet warmduscher-hardcore_will_never_die__derb_remix-mtc.mp3 hebben |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Vet feestje dus aan al die reacties te lezen :rolleyes: |
ja idd :)
hmmmmzzzzzz
maar ja..een festje is geen feestje zonder 2 zekere partypoopers :D wie dan? uuuuuuh :) |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | | Alle setjes werden diezelfde nacht ge-upped dus alles is al binnen !! Tijdens het schrijven gaat dana weer hard tekeer op mn pctje... LOL |
Zou je zo ook op AG willen sharen? Ik kan ze nergens anders vinden. Bij voorbaat dank. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
...
als men thuis alweer aan de bier zaten en de jointjes gerold werden
...
|
je hebt toch niet stiekem een jointje gerookt he Henkie? das niet goed voor je hoor! :clown: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
wat plop plop te halen |
pillen?:D:D:D |
|
|
| Jukx |
heeft Henkie ook al een pilletje geslikt?
tjongejonge, zou je dat nou wel allemaal doen Henkie? :o |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Jukx
heeft Henkie ook al een pilletje geslikt?
tjongejonge, zou je dat nou wel allemaal doen Henkie? :o |
mensen moeten toch iets doen om erbij te horen :cool: |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by ScuL
Pavo - Topper van de avond, het leek wel haast gabber :P
|
sorry?!?!?!?!
gabber heb je toch wel een bpm-etje of 30/40/50 meer voor nodig hoor!!! dan zaten Tinrib en Technoboy toch een HEEL stuk meer in de buurt...
op de qlimax flyers en posters stond: "this is the return of rave", en na een opbouw door cosmic gate (alleen fire -> -> wire van gehoord, maar toch leuk om mee binnen te komen) en Gary D (naar mijn mening toch beetje sloom begin, maar daarna leuke covertjes met ruige stampbeat, klonk wel vrolijk enz) naar het hardere werk van Warmduscher, toen kwam **voor mij** het ouderwetse rave geluid opzetten bij Tinrib en Technoboy, waarna Dana dat sfeertje weer verpestte met dr boerenklompen hardhouse (veel HOOGST irritante pauzes, klinkt ook allemaal lekker hetzelfde), al draaide ze op het eind wel heel fijn hard, maar voor mij helaas te laat, ik was alweer TE moe geworden van die kloterige commerciele 13 in een dozijn hardhouse, en Pavo deed dat nog een x over... jammer dat ze dus niet geslaagd zijn om rave helemaal te laten returnen, want halverwege de avond was ik er toch ff van overtuigd... |
|
|
| YojiBiomehanika |
| quote: | Originally posted by Gekhous
sorry?!?!?!?!
gabber heb je toch wel een bpm-etje of 30/40/50 meer voor nodig hoor!!! dan zaten Tinrib en Technoboy toch een HEEL stuk meer in de buurt...
op de qlimax flyers en posters stond: "this is the return of rave", en na een opbouw door cosmic gate (alleen fire -> -> wire van gehoord, maar toch leuk om mee binnen te komen) en Gary D (naar mijn mening toch beetje sloom begin, maar daarna leuke covertjes met ruige stampbeat, klonk wel vrolijk enz) naar het hardere werk van Warmduscher, toen kwam **voor mij** het ouderwetse rave geluid opzetten bij Tinrib en Technoboy, waarna Dana dat sfeertje weer verpestte met dr boerenklompen hardhouse (veel HOOGST irritante pauzes, klinkt ook allemaal lekker hetzelfde), al draaide ze op het eind wel heel fijn hard, maar voor mij helaas te laat, ik was alweer TE moe geworden van die kloterige commerciele 13 in een dozijn hardhouse, en Pavo deed dat nog een x over... jammer dat ze dus niet geslaagd zijn om rave helemaal te laten returnen, want halverwege de avond was ik er toch ff van overtuigd... |
Ik vond et ook te gek totdat Dana begon, viel echt zwaaar tegen. Net wat je zegt, irritante pauzes en klote mc's en lame musix |
|
|
|
|