|
Hoe was Qlimax? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by YojiBiomehanika
Ik vond et ook te gek totdat Dana begon, viel echt zwaaar tegen. Net wat je zegt, irritante pauzes en klote mc's en lame musix |
Waaaaat? zo zie je maar dat meningen echt enorm verschillende want de MC op Qlimax was echt wel een van de betere. normaal heb ik het niet zo op MC's maar deze vond ik alles behalve storend! :cool: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Waaaaat? zo zie je maar dat meningen echt enorm verschillende want de MC op Qlimax was echt wel een van de betere. normaal heb ik het niet zo op MC's maar deze vond ik alles behalve storend! :cool: |
indeed.. big up .. deze MC (die volgens mij ook bij eerdere Qlimax feestjes stond) past echt bij de stijl.. hij hoort er gewoon bij :) |
|
|
| TranceFool |
| Sommige stukkies istie MC erg goed....maar bij Dana hoor je 'het feest kan beginnen want Dana is binnen!!!' Sorry hor, maar dat vinnik echt niet kunnen :D. En lijkt me niet dat iemand van ID&T radio dat heeft ingezongen.... |
|
|
| Gekhous |
| tot Dana had ik totaal geen last van de MCs (of waren ze er toen gewoon nog niet?? :)), maar bij Dana hield ie gewoon zn bek niet, en Dana de hemel inprijzen terwijl die gewoon niet goed draaide, zeker niet vergeleken met de 3 daarvoor... |
|
|
| tijs08 |
Ik heb al gereplied in de 'Meeting thread' .... ik was er namelijk wel!!
Report volgt nog dezer dagen
Maar toch ff in 1 woord:
SUPER!!!!! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Sommige stukkies istie MC erg goed....maar bij Dana hoor je 'het feest kan beginnen want Dana is binnen!!!' Sorry hor, maar dat vinnik echt niet kunnen :D. En lijkt me niet dat iemand van ID&T radio dat heeft ingezongen.... |
nou volgens mij wel.. ik heb t die mc iig nie horen zegge.. Tis natuurlijk leuk enzo dat id-t uitzend.. maar als je zo voor de echte muziek bent.. hou je rotsmoel dan en ga der niet doorheenlullen.. je bent dj .. ga plaatjes draaiien en luistre.. niet lullen.. wel vaker trouwes.. dat je bij zon buildup naar beuken ineens id-radio hoord.. halloo nie doehoen.. |
|
|
| Bellie |
Ik vondt er niet zoveel aan.Heb me wel vermaakt met alle gezellige mensen maar de muziek deed me weinig tot niks.Ik heb de hele avond maar 1 soort bass gehoord.best wel typerend voor hardstyle.Voortaan geen Qlimax meer voor mij.Voortaan gewoon maar were mn techno feesten opzoeken.
GREETZ!! |
|
|
| mido |
Ik vond het zeker een geslaagd feestje! :)
Alleen jammer dat ik me niets meer herrinner van alles wat er na ongeveerd 3 uur is gebeurd! :P
Kweet alleen dat het leuk was!
Daarom ben ik nu de live setjes maar aan het luisteren! :)
Ik hoor nu dingen die ik op het feest helemaal niet gehoord heb! :) whahaha
Maaruh wat die MC betrefd....
Ik vind het altijd wel leuk.
Alleen hij zei een aantal keer wat wat ik zwaar triest vond zoals: "BIERTJE?!?!?!?!?!?!?!?!?":whip: :whip: :whip:. Vond ik 1 van zijn minpunten. (Wist ik ook niet meer totdat ik de live set van Technoboy terug hoorde) whehe |
|
|
| mjr82 |
hoe was qlimax, het feit dat ik er nu pas aan toe kom om er op te reageren zegt volgens mij genoeg. 't was zooooooooooooooo VET!!!!!!!
gelukkig waren we er al vroeg iets na 21.00u. ff jas ophangen en naar de plee, en toen kwamen we binnen. en daar stond cosmic gate al te beuken. we waren allemaal nog nuchter. niks geen pillen of bier, want we waren er net, maar cosmic gate liet ons allen meteen stuiteren. WAT WAS DAT EEN MOOIE BINNENKOMER!!! ook verbaasde we ons over de aankleding, want vergeleken met vorige TE in heereveen was dit pr8ig!!
En het geluid mocht er ook wel wezen, moest je wel niet achteraan gaan staan.
Voor de rest was het lekker beuken, warmdsucher, gary d, technoboy, dana en pavo. en wat nou de bedoeling was van tinrib weet ik ook niet, maar het heeft de avond zkz niet verpest. daar zou veel meer voor nodig zijn.
dus we hebben met z'n alle tot het einde staan beuken, wnat het was gewoon vet. en toen we echt weg moesten, doen werd het wat minder. in je t-shirtje naar buiten en dan een half uur w8en op je jas. en vervolgens nog eens een half uur w8en op een kaartje voor de trein. dus rond een uur of 9 hadden we eindelijk de trein. en in groningen aangekomen, was het feestje niet helemaal afgelopen. we hadden namelijk een uurtje of wat van id-t radio opgenomen. dus konde we nog ff terug horen hoe lomp het nou werkelijk was, haha. een kleine afterparty kon je het wel noemen.
dus deze qlimax was zeer geslaagd, een van de vetste feesten tot nu toe |
|
|
| Flipper01 |
Herkent iemand zich toevallig op deze foto??
 |
|
|
| YojiBiomehanika |
| quote: | Originally posted by mido
Ik vond het zeker een geslaagd feestje! :)
Alleen jammer dat ik me niets meer herrinner van alles wat er na ongeveerd 3 uur is gebeurd! :P
Kweet alleen dat het leuk was!
Daarom ben ik nu de live setjes maar aan het luisteren! :)
Ik hoor nu dingen die ik op het feest helemaal niet gehoord heb! :) whahaha
Maaruh wat die MC betrefd....
Ik vind het altijd wel leuk.
Alleen hij zei een aantal keer wat wat ik zwaar triest vond zoals: "BIERTJE?!?!?!?!?!?!?!?!?":whip: :whip: :whip:. Vond ik 1 van zijn minpunten. (Wist ik ook niet meer totdat ik de live set van Technoboy terug hoorde) whehe |
> > > ja wat die MC betreft wie heeft die liveset van Dana.... is dat de MC die zegt "het feest kan beginnen want dana is binnen"?? ik kan et me niet hernnernen wat een mogool die gast |
|
|
| !_PeTrUs_! |
voor films (11) en foto's (1032) van het feest verwijs ik jullie door naar:

(click Pic!!) |
|
|
|
|