|
Clubsolutely vol.2 <---tracklist please
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| מהאוספים הראשונים בסדרה... משום מה לא מוצא את הטראקליסט בשום מקום אולי תוכלו לעזור לי? |
|
|
| Glenn-Holmes |
אנימעריך שיש סיכוי שלרומן שמבקר וכותב מדי פעם כאן עשויה להיות תשובה בדמות הדיסק המקורי בבית...
בכל מקרה אם אתה מוצא תשובה לפני זה יהיה נחמד להסתכל בטראקליסט של אחד הדיסקים שמסוף שנות ה-90 ייצג נאמנה את משהולך בקלאב טראנס מחוץ לארצנו הקטנטונת |
|
|
| spring |
i have the cd at my parents place
once il be there ill get you the list |
|
|
| uzi |
האוסף של אלעד עמדי... בדיוק דברנו עליו בטראד אחר.
כמה אוספים יש לסדרה הזו? |
|
|
| markfeldman |
| לדעתי שלוש... |
|
|
| romigi |
חחחחחחחחחחח אילן אתה גורם לי לעבוד שעות נוספות..
אז כן יש לי את האוסף הנ"ל טרקליסט אני אעלה מאוחר יותר..
בנוסף יש לי את הסדרה 1-8 כולם מקוריים. זה מה שנקרא נאמנות .
את החלק התשיעי העשירי והאחד עשרה כבר לא רכשתי מאחר והסדרה ירדה לזנות שזה אומר אלקטרו ומסחרת ילדים. יצא גם לא מזמן קלאב סולוטלי גולד שזה סיכום של כל העשרה עם מיטב הלהיטים למרות שדוקא פספסו שם הרבה. בכל אופן הסדרה הזאת עיצבה לי הרבה שנים של מוזיקה וחינוך מאת האחד והיחיד מלך המלודיות הישראלי אלעד עמדי.! ולא כל מיני " מר זכרונות מהעתיד" שגם אז וגם עכשיו דורך במקום ולא יודע לאן הוא הולך..
כאמור טרקליסט בקרוב |
|
|
| Glenn-Holmes |
יא וואראדי איזה טראקליסט איזה זכרונות מהתוכנית ההיא
אמבטיית קצב
היו ימים... :(
B. Brilliant I Am Drifting (Devotion)
אוף אני זוכר שהכרתי את זה עוד לפני שהכרתי את
delirium - silence
למרות שזה יצא אחריו נראה לי...בכל אופן קטע בדיוק אותו דבר בעקרון אבל עם ווקאל שונה לחלוטין והפקה שונה לגמרי
הייתי מטורף על זה בזמנו... |
|
|
| romigi |
בהחלט דיסק מפנק..
משהו לשמור לנכדים.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by romigi
חחחחחחחחחחח אילן אתה גורם לי לעבוד שעות נוספות..
אז כן יש לי את האוסף הנ"ל טרקליסט אני אעלה מאוחר יותר..
בנוסף יש לי את הסדרה 1-8 כולם מקוריים. זה מה שנקרא נאמנות .
את החלק התשיעי העשירי והאחד עשרה כבר לא רכשתי מאחר והסדרה ירדה לזנות שזה אומר אלקטרו ומסחרת ילדים. יצא גם לא מזמן קלאב סולוטלי גולד שזה סיכום של כל העשרה עם מיטב הלהיטים למרות שדוקא פספסו שם הרבה. בכל אופן הסדרה הזאת עיצבה לי הרבה שנים של מוזיקה וחינוך מאת האחד והיחיד מלך המלודיות הישראלי אלעד עמדי.! ולא כל מיני " מר זכרונות מהעתיד" שגם אז וגם עכשיו דורך במקום ולא יודע לאן הוא הולך..
כאמור טרקליסט בקרוב |
10 אוספים ?!!
מתי יצא ?! |
|
|
| romigi |
אך פלדמן, איפה הימים שהשם שלך היה מוכרז 10 פעם בשידור אחד..?
ואני הייתי בטוח שאתה מהמכורים קשה - כמוני. יצא והיו אחלה אוספים תבדוק את הנושא. |
|
|
|
|