| neoxiatec |
| quote: | Originally posted by Siesta
Waarom luisteren sommige mensen naar Jumpstyle en gaan ze hier op dansen als een dronken kangoeroe? |
omdat het in is... je had de gabbers, en je heb dit.. hakken jumpen.. als je niet ken jumpen lijkt het op hakken.
aint my style aint my music |
|
|