return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Waarom? (pg. 2)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Waarom luisteren sommige mensen naar Trance en steken ze daarbij hun handen in de lucht als een TBS-er op weekendverlof?

rofl :toothless
neoxiatec
quote:
Originally posted by Siesta
Waarom luisteren sommige mensen naar Jumpstyle en gaan ze hier op dansen als een dronken kangoeroe?

omdat het in is... je had de gabbers, en je heb dit.. hakken jumpen.. als je niet ken jumpen lijkt het op hakken.
aint my style aint my music
Botol&Cebok
ik was dit weekend in zweden en ze vroegen allemaal aan mij of ik ze hakken en jumpstyle kon leren maar ja ik doe dat nooit dus kon ik eht ze niet leren hen zagen al die filmpjes op youtube en vinden het te gek
Botol&Cebok
quote:
Originally posted by SnuggLe
Waarom luisteren sommige mensen naar Trance en steken ze daarbij hun handen in de lucht als een TBS-er op weekendverlof?


eerst snapte ik dat ook niet maar nu denk ik dat ze space dingen zien in de lucht
eieregooie
quote:
Originally posted by Botol&Cebok
ik was dit weekend in zweden en ze vroegen allemaal aan mij of ik ze hakken en jumpstyle kon leren maar ja ik doe dat nooit dus kon ik eht ze niet leren hen zagen al die filmpjes op youtube en vinden het te gek


blablabla

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_grammatica
http://nl.wikipedia.org/wiki/Interpunctie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdl...landse_spelling
http://nl.wikipedia.org/wiki/Persoonlijk_voornaamwoord
Unique2701
quote:
Originally posted by eieregooie
blablabla

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_grammaticahttp://nl.wikipedia.org/wiki/Interpunctiehttp://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdl...landse_spellinghttp://nl.wikipedia.org/wiki/Persoonlijk_voornaamwoord


fxd
Fkwebeman
quote:
Originally posted by eieregooie
blablabla

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_grammatica
http://nl.wikipedia.org/wiki/Interpunctie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdl...landse_spelling
http://nl.wikipedia.org/wiki/Persoonlijk_voornaamwoord


Pwnd!
Capman
:D
Botol&Cebok
quote:
Originally posted by eieregooie
blablabla

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_grammatica
http://nl.wikipedia.org/wiki/Interpunctie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdl...landse_spelling
http://nl.wikipedia.org/wiki/Persoonlijk_voornaamwoord


ik ben geen nederlander
Frenkieee
quote:
Originally posted by Botol&Cebok
ik ben geen nederlander

Dat verklaart een hoop!

AirPole
quote:
Originally posted by Botol&Cebok
ik ben geen nederlander


No offense hoor, maar ben jij toevallig Turks? ik had namelijk zo'n donker blauw vermoeden.

Dan hebben we dus officieel een huischinees (Opti) en nu een officiele huisturk :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Botol&Cebok
ik ben geen nederlander


Dan nog... Je post wel in het Nederlands en beheerst duidelijk de Nederlandse taal heel behoorlijk. Maak het nou allemaal een beetje leesbaarder, dan is er niks aan de hand.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement