return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
טיאטו לא נשאר פראייר. גם מוציא תוכנית רדיו.
View this Thread in Original format
black_mammmba


טיאסטו החל תוכנית חדשה ברדיו ההולנדי והמוביל
538.
תוכנית של שעתיים
שמה של התוכנית
Club Nouveau

quote:
Jaa, today are it then up to that point: of evening you hear our new colleague Tiכsto for the first time with its programme ` club Nouveau by Tiכsto! From 22.00 till 0.00 s twists worldly most successful DJ as of now each Friday on radio the 538 nicest plates for your. The first hour a mix of accessible plates, the second hour in the genres from minimal to house the most recent tracks, mash ups and remixen. To listen therefore! ` club Nouveau by Tiכsto, as from Friday 6 April each week from 22.00 till 0.00 on radio 538!


עכשיו יהיה שמח.
ארמין
טיאסטו
שוולץ
חילין
A&B
וכמובן
PVD.

רק אם היה תחנת רדיו איכותית בארץ שתשדר אותם
ולא רק נאזין ברשת
:(

איפה ארקדי שקנה את
99ESC


הטראק ליסט של השבוע.

First Hour

01. Red Carpet - Alright (Tiesto's In Sweet Harmony
Everythings Gonna Be Alright Bootleg)
02. Headstrong feat. Tiff Lacey - The Truth (David West
Remix)
03. Meck feat. Dino - Feels Like Home (Marco V Remix)
04. Ferry Corsten - Beautiful (Extended Mix)
05. Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (DJ Tisto's
"In Search Of Sunrise" Remix)
06. Chris Lake feat. Emma Hewitt - Carry Me Away (Vocal)
07. KH - Deep Inside (Delano & Crocket Remix)
08. Arno Cost & Arias - Magenta
09. Way Out West - The Fall (Richard Durand Remix)
1o. Arctic Quest- Strings & Guitar

Second Hour

11. The Killers - Read My Mind (Gabriel & Dresden Remix)
12. Tone Depth - Aura
13. Marc Marzenit - Trozitos De Navidad
14. Mark Knight & D Ramirez - Colombian Soul
15. Thom Yorke - Eraser (Stretch & Vern Edit)
16. Albert Vorne - Ares (Mac Zimms Remix)
17. Kirsty Hawkshow Meets Tenishia - Outsiders (Cosmic
Gate Remix)
18. Solee - Impressed
19. ID- ID
2o. Yves Deruyter - Feel Free 2007



2o. Yves Deruyter - Feel Free 2007
מדהיים.
הטראק מזכיר נשכחות !
uzi
אני לא אתנגד לשמוע כמה פרקים.
דרך אגב, שם מגעיל יש לתוכנית.
yaman
אני ישאר עם ארמין
uzi
טיאסטו התעורר אחרי איזה עשור ורק עכשיו התחיל לעשות תוכנית רדיו.
הדביל אפילו לא משדר אותה לתחנת אינטרנט גדולה.
השעה השניה כוללת מיקס אורח קצר של פין, זה לא תוכנית שלימה של טיאסטו.
השם של התוכנית נאמר כמו:
club nuvo
שמעתי בריפרוף והיא נשמעה מגעילה... מחר אני אשמע יותר רציני.
למי שלא יודע, טאיסטו במשך שנים אמר שהוא לא רוצה לעשות תוכנית כי יגנבו לו את הקטעים. גם כשהופיע באילת וביקשו ממנו אישור לשדר את האירוע ברדיו הוא סירב מאותה סיבה.
לי זה נשמע דיי טיפשי, מה כבר אפשר לגנוב? גם ככה התוכנית במיקס וגם ככה יש ג'ינגלים ופרסומות באמצע! הוא יהיה מפורסם ומצליח גם אם יגנבו לו את כל הקטעים.
בחייכם, נכון או לא שמטיאסטו נשאר רק שם???
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi .
למי שלא יודע, טאיסטו במשך שנים אמר שהוא לא רוצה לעשות תוכנית כי יגנבו לו את הקטעים. גם כשהופיע באילת וביקשו ממנו אישור לשדר את האירוע ברדיו הוא סירב מאותה סיבה.
לי זה נשמע דיי טיפשי, מה כבר אפשר לגנוב? גם ככה התוכנית במיקס וגם ככה יש ג'ינגלים ופרסומות באמצע! הוא יהיה מפורסם ומצליח גם אם יגנבו לו את כל הקטעים.
בחייכם, נכון או לא שמטיאסטו נשאר רק שם???


ואתה קובע שנשאר ממנו רק השם רק על סמך העובדה הזו?

כי רק שתדע יש די ג'י גדול אחר בשם דני טנגליה שלא מסכים שישדרו סטים שלו ונדיר שמוצאים סטים שלו ברשת (אצל טיאסטו עוד אפשר למצוא...ממש לא חסר)

אין לי דיעה רשמית לגבי הטיעון של טיאסטו נגד תוכנית רדיו אבל משבטוח לפחות כרגע רק על סמך זה אני לא יכול להגיד שמטיאסטו נותר רק השם...יש אם כבר סיבות אחרות לחלוטין
uzi
אילן, אתה יודע מה?
אני אקשיב טוב-טוב לתוכנית ואגיד לך אם היא שווה משהו.
ביננו, אני אהיה ממש-ממש-ממש מופתע אם הוא מנגן לטעמי.
אני אוהב גם סגנונות שונים אבל המוזיקה שלו בשנים האחרונות דיי משעממת.
YO-I
זה ניהיה ממש טרנד לרדת על טייסטו הא? במקום שתגידו תודה שיש לכם אפשרות נוספת לשמוע מוזיקה חדשה ולהינות מעוד תוכנית שמשדרת מוזיקה אלקטרונית אתם מיבבים על כמה טייסטו לא שווה וכו'0

תפנימו, טייסטו וארמין לא מנגנים את אותו הסגנון וכמוהם גם פרי קורסטן ופול ואן דייק
בניית הסטים שלהם אחרת, ההפקות שלהם נשמעות אחרות וטוב שכך, זה היה משעמם אם ארבעת הדיג'ייס המובילים בז'אנר של הקלאב טראנס היו מנגנים אותו דבר

אני מצפה לתוכנית הזאת, אפשר רק להינות וללמוד ממנה
uzi
YO-I
יש צדק בדבריך.
אבל ראיתם את זה???????????????
http://www.220.ro/Interviu_hazliu_c...ntent10710.html
*מצאתי את זה מהפורום של 99, איזה צחוק!!!!
Viber
quote:
Originally posted by YO-I
זה היה משעמם אם ארבעת הדיג'ייס המובילים בז'אנר של הקלאב טראנס היו מנגנים אותו דבר



לא הבנתי את הקשר של טיאסטו לארבעת התקליטנים הטובים בעולם
הוא מכיר את אותם תקליטנים?

פעם עוד מילא הוא היה מפיק סולידי היום הוא גם בתחתית עושה טראקים בינוניים
תקליטן טוב הוא לא היה בחמש שנים האחרונות
YO-I
quote:
Originally posted by Viber
לא הבנתי את הקשר של טיאסטו לארבעת התקליטנים הטובים בעולם
הוא מכיר את אותם תקליטנים?

פעם עוד מילא הוא היה מפיק סולידי היום הוא גם בתחתית עושה טראקים בינוניים
תקליטן טוב הוא לא היה בחמש שנים האחרונות


איי, איך אתם אוהבים לעוות דברים
ראית שכתבתי תקליטנים טובים בעולם??0

קח זכוכית מגדלת ותסתכל שוב
ארבעת הדיג'ייס המובילים בז'אנר של הקלאב טראנס

וטייסטו נימנה עליהם בין אם תרצה או לא תרצה ולא הוא לא בין הטובים בעולם

Viber
quote:
Originally posted by YO-I
איי, איך אתם אוהבים לעוות דברים
ראית שכתבתי תקליטנים טובים בעולם??0

קח זכוכית מגדלת ותסתכל שוב
ארבעת הדיג'ייס המובילים בז'אנר של הקלאב טראנס

וטייסטו נימנה עליהם בין אם תרצה או לא תרצה ולא הוא לא בין הטובים בעולם


מיכוון שאתה כתבת את זה חשבתי שתבין אוטומטית שלזה התכוונתי
ולא הוא גם לא בין התקליטנים הטובים בז'אנר תאונה אחת אחרי השנייה...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Viber
מיכוון שאתה כתבת את זה חשבתי שתבין אוטומטית שלזה התכוונתי
ולא הוא גם לא בין התקליטנים הטובים בז'אנר תאונה אחת אחרי השנייה...


בין 4 התקליטנים הנחשבים ביותר
בין 4 התקליטנים בטראנס שסביר להניח שהכי הרבה דברים חדשים מגיעים אליהם אל הידיים
בין 4 התקליטנים בטראנס שלחובב טראנס שווה יהיה להקשיב לתוכנית חדשה שלו ולו רק כדי להכיר עוד כמה קטעים שארמין פול או פרי (שכבר מזמן אין לו תוכנית) לא מנגנים או עדיין לא ניגנו.

אני מאמין שזו היתה כוונת יוחאי...יש די ג'יים שעושים רושם שיכבשו מקום משלהם בצמרת...חלק אולי כבר עושים את זה אבל נכון לכמעט עשור האחרון...טיאסטו הוא אחד האנשים הבולטים בתחום ואם אתם לא אוהבים אותו (וגם אני לא מעריץ גדול...) לפחות תקבלו את העובדה שכפלטפורמה להגשת קטעים חדשים התוכנית שלו יכולה לעשות עבודה טובה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement