|
New Extrema site online (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| Ik mag toch wel hopen dat ik niet de enige ben die hoopt op iets wat beter weer dan dit!! :nervous: |
|
|
| Ultravibe! |
De kans dat het de gehele maand juli zulk weer blijft is statistisch gezien niet zo groot, toch? :toothless
Zoals vorig jaar hoeft het niet zijn wat mij betreft, maar zo half bewolkt/zonnig met 22 graden zou al prima zijn. Als het maar niet regent. |
|
|
| basd |
Watjes! Zaterdag ook al, twee spatjes en iedereen loopt naar binnen!
Allemaal bang dat hun camera nat wordt zeker, zodat ze thuis niet meer kunnen zien wat ze gemist hebben omdat ze stonden te filmen ipv. te genieten..
:p
Erg veel zin trouwens!
EDIT: Oh, als iemand nog een kaartje over heeft tegen een redelijke prijs, houd ik me aanbevolen! PM maar even in dat geval.. |
|
|
| Ultravibe! |
Digitale camara heb ik niet!:toothless
Heb er ook fecking veel zin in btw, ga echt helemaal loos daar. Ik hoop Digweed, Holden, Bayer en Extrawelt in ieder geval te kunnen zien. |
|
|
| basd |
Te veel te zien, veel bekenden, ga dus niet van te voren van alles uitzoeken want dat werkt toch niet :) Meeste tijd wordt toch wel rond de progarea doorgebracht vermoed ik (Jimmy van M, Digweed).
Beyer moet je zeker doen ja, ging weer ouderwets los op AWFS, niks geen schminimal bij. |
|
|
| Remy D |
Vaak geeft regen zelfs een extra dimensie aan een feest die zo gaaf is. Zoals voetballen op de main bij DV in de regen en modder terwijl verder bijna iedereen aan het schuilen was. Dat is voor mij nog steeds 1 van de hoogtepunten van al mijn feesten. Harmen was er ook bij en volgens mij lange Bas ook. :tongue2 Heb toen zo gelachenn echt heel gaaf. :D
Een paar beachbops met regen zijn ook onvergetelijk, om de 5 minuten viel de stroom uit maar als het dan weer terug kwam en je hoorde de beats ging iedereen direct weer helemaal los, de sfeer die zich meebracht is echt onbeschrijvelijk. Lido was echt te met Beachbop. :crazy: |
|
|
| Ultravibe! |
| Ik ga dit jaar juist bewust wat sets helemaal meepikken, in plaats van de halve dag gaan staan ouwehoeren bij de main.:D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by basd
EDIT: Oh, als iemand nog een kaartje over heeft tegen een redelijke prijs, houd ik me aanbevolen! PM maar even in dat geval.. |
Geregeld, als het goed is. |
|
|
| magrec |
| Wat heb ik hier veel zin in zeg! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
Wat heb ik hier veel zin in zeg! |
Zeker weten! Net als vorig jaar lekker op de fiets! |
|
|
| DJ_Progrezz |
Jammer dat het zo snel was uitverkocht, kan niet meer aan een ticket geraken. En nee ik betaal geen 145 euro voor een ticket :s
Danny Howells
Steve Lawler
16 Bit Lolita's
John Digweed
Chris Lake
Phatjak
Fine Taste
Desyn Masiello
Demi & Omid 16B
Had ik allemaal wel graag gezien, mega goede line up, zeker vergeleken met hier in belgie. Voor Howells alleen zou ik al gaan. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by DJ_Progrezz
Jammer dat het zo snel was uitverkocht, kan niet meer aan een ticket geraken. En nee ik betaal geen 145 euro voor een ticket :s |
Met een beetje goed zoeken gaat het je ook wel voor 75 lukken hoor.. Wel via-via, niet via die verknaakte online ticketboeren. |
|
|
|
|