|
New Extrema site online (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| ik wil ooohooook :( |
|
|
| Creamfields23 |
Kreeg zojuist een wappie stelletje binnen bij de toko van me zus die er waren geweest. Ze hadden zich super vermaakt. Het zonnetje had ook goed zijn best gedaan kreeg even een lekker decolletee voor me kiezen als bewijs. :tongue2
Hier kunnen toch wel wat reports of foto's verwachten in tegenstelling tot DV????????????? |
|
|
| Hitman |
Dit was weer helemaal geweldig!!! Beste verjaardagsfeestje ooit! Ron Caroll, SOS, Harry 'Choo Choo' Romero, Erick Morillo, Nathan Fake, James Holden en John Digweed... Allemaal super, die paar druppels konden mijn feestje niet meer verpesten:tongue2
En daarna ook nog goeie shoarma :toothless
PS Onno volgende keer mag je weer op de nek, vandaag lag de situatie iets moeilijker dan normaal;) |
|
|
| magrec |
| Zwaar vet, gabriel ananda, extrawellt, howells, van m en als mega klapper digweed :eyes: :eyes: |
|
|
| Ultravibe! |
| Digweed liet de zaal trouwens bijna ontploffen met de nieuwste plaat van Sander van Doorn!:eyespop: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Digweed liet de zaal trouwens bijna ontploffen met de nieuwste plaat van Sander van Doorn!:eyespop: |
riff? |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Muppy
riff? |
Jep! Zeer toffe track. Die draaide die overigens wel meer, toffe tracks. Wat mij vooral kan bekoren is de manier waarop Digweed naar hoogtepunten toewerkt. Diepe vrij 'lege' platen gebruiken in de opbouw en dan de bom laten barsten met platen waarin alles wat je daarvoor gehoord hebt lijkt samen te komen. Prachtig. Nog die alleraardigste remix van Hale Bopp herkend en Radio Slave - Screaming Hands (Josh Wink Interpretation) kwam nog voorbij, wat ik persoonlijk echt zeer brute vind. :D
Adam Beyer was trouwens ook goud gister. :eek: Op naar de Blauersee volgende week.:crazy: |
|
|
| AxePlode |
weet je dan toevallig ook hoe de laatste plaat heet die digweed draaide?
was verder ook echt een enorm topfeestje. 16 bit lolita's lekkere prog, Pete Tong beetje prog/minimal achtig, Fedde le Grand lekker diep, Ron Caroll beetje commercieel, SOS na vertraging toch heerlijk funky, Junkie XL was een beetje flauwtjes, Mistress Barbara ook wel chill, daarna Nathan fake met heerlijk ongecorreleerde bliepjes, James Holden viel bijna in slaap (weet niet of dat altijd is bij die jongen) maar draaide ook wel OK, daarna snel laatste uur naar Digweed, stopte een beetje vroeg maar wel echt super.
daarna in 20 min snoeihard naar huis gefietst door de stortregen en daarna heerlijk tukken. volgend jaar hopelijk helemaal droog en wat minder druk, future funk was op t laatst echt niet om door te komen... |
|
|
| basvh |
Het probleem van een festival is dat je soms niet in de stemming komt, DJ's niet draaien zoals ze moeten, lange wachttijden, stomme mensen of slechte organisatie.
Als bovenstaande dingen niet voorkomen dan kan het festival als een soort puzzletje in elkaar vallen en dan heb je een top dag. Zo was mijn Extrema 2007!!!!! We kwamen rond 12h het terrein op zonder wachttijden bij de pendelbussen. Alle areas ff gecheckt: vette deco bij elke stage, de royal dutch die al helemaal los ging! toen we bij border community area stonden en sandrien de eerst mensen aan het dansen probeerde te krijgen met heerlijke minimal wist ik het al. Dit gaat een toppertje worden!!!
Wat volgende was een hele dikke set van Ananda!!!! De rest van de dag heb ik als een soort roes beleefd. Wat een feest!!! Overal waar ik kwam draaide de DJs zo goed, was helemaal in de stemming. Zelfs pete tong wist me positief te verrassen! Heeel vet feest gewoon. Afsluiting ook eindelijk een keer goed.
+++
Gezelligheid en veel gelachen
Ananda, Holden en Nathan 'ACID' Fake
Organisatie
Nergens wachttijden
Decoratie
Regendans doen terwijl iedereen loopt te schuilen
Veel vrienden/ bekende / kennissen
+
Extrawelt (niet zo vet als op Time warp :(
Pete Tong (30 min wat ik meepakte was zowaar goed te pruimen)
Future Funk (drukte maar de momenten dat ik er was goede muziek (geen pannekoek) en genoeg ruimte om te dansen.
Afsluiting
-
waarom ging de tijd zo snel????
Conclusie:
TOP FEEEEEEEESSTTTTTT |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by AxePlode
weet je dan toevallig ook hoe de laatste plaat heet die digweed draaide?
|
Nope, misschien zit ie wel in het setje dat ie op 10 days off heeft gedraaid, dat was ook gisteren:
[[ LINK REMOVED ]]
Ben deze nu aan het binnenhalen, om even na te genieten.:) |
|
|
| basd |
Pffff.. Gaar!
Veel te kort geslapen voor die tijd (Eindhoven is te gezellig), na wat spullen verhuisd te hebben maar eens op de fiets gestapt. De hele dag in de zon bier gedronken, veel slap geouwehoerd, goeie muziek gehoord (zwaar los op Felix - Don't you want me). Overal en nergens geweest (vooral Future Funk en Royal Dutch stages), enige sets die me nog echt bijstaan zijn
Jeff Mills - boring, kwam ook door publiek dat volledig los ging op The Bells maar als er twee platen later een drie keer zo vette Axis-plaat (ben de naam effe kwijt) gedraaid wordt gaat staan kijken hoe het gras groeit. Mills deed ook niet echt zijn best vond ik, af en toe leuke plaatjes maar beetje droog.
Joris Voorn - koninklijk. Beste set die ik gehoord heb (al zijn dat er niet al te veel).
Misstress Barbara - Lekker spacey setje, was eigenlijk nooit zo'n fan van haar nieuwe sound, maar het viel allemaal aardig op zijn plaats. BC was leuke area ook, zag er goed uit.
Voor de rest dus overal en nergens geweest, prima vermaakt. Wilde aan het eind nog even naar de Lakeside voor Digweed maar het was daar zo druk (de weg ernaartoe trouwens ook, langs de Future Funk) dat ik dat maar niet meer heb geprobeerd, en de dag op de main heb afgesloten. Beetje ontzettend abrupt einde, wel jammer.
Daarna naar de Rembrandt voor de after, waar Adam Beyer erg lekker draaide. Helaas uurtje eerder (rond drieen) weg moeten gaan, maar was evengoed erg vet. Wel een relatief lelijke club. Deed me aan de Asta denken.
Volgend jaar
| quote: | Originally posted by magikb
LOL.. Thanks for the tip of the day hun :)
That is just too funny. Although I have to catch my flight in the AM so I don't think that plan will work out so well. :p |
Were you able to get an extra ticket yesterday? And did you spend the night in Eindhoven or did you leave for Amsterdam early? |
|
|
| AxePlode |
@Ultravibe, bedankt, zal es ff kijken.
@basd, elke keer als ik langs de royal dutch stage kwam gelopen zag ik niemand draaien achter die waterval, stond daar gwn een cd op of zo?? :S verder was de lake side best te doen tijdens digweed, als je eenmaal de future funk voorbij was dan was het nog ff dringen in de lake side tent maar daarna prima. was lawler een beetje relax op t laatst? klonk wel goed vanaf de andere kant van het water. |
|
|
|
|