return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Mode-tråden
View this Thread in Original format
Laszlo
Kläder är kul. Ser man bra ut känner man sig bra också =)

Köpte två snygga slipsar i fredags:

jofawe
det känns som om jag inte har någon stil alls längre..
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
det känns som om jag inte har någon stil alls längre..


Ja, den dagen du tog på dig Hoffmeister-t-shirten började allt gå åt helvete! =)

Helt ärligt tycker jag den var ascool...köpt den eller gjort själv?
Braxen
Kläder e kul ja :)

Vad har ni för favvomärken ? .. mina ser ut såhär.

Underkläder: Frank Dandy, Calvin Klein
Skor: Paul Smith, Adidas
Jeans: Acne, Levis
T-shirt: Acne, Pepe Jeans, Resteröds
Skjorta/Tröja: Pour Homme, Pepe Jeans
Jacka: Members Only
hustler
Vänstra slipsen är sjukt tight.
Cloudburst
Snygga slipsar, jag använder dock aldrig sånna ofta.

Själv så är jag medveten om att jag inte klär mig så bra ofta, jag vill göra det, men min snålhet förhindrar för många klädinköp. :p

Märken etc intresserar mig inte det minsta, kollar aldrig på dem, utan köper sånt jag finner snyggt. Dock så märker jag att dyrare oftast är snyggare. Trist. :o
benni
håller med cloudburst, jag följer inte märken utan köper det jag tycker är snyggt.. men däremot har jag mina favorit butiker, eller så handlar jag i danmark för att slippa se ut som alla andra i sverige..

MQ har snygga kläder men tyvärr lite dyra
Braxen
Självklart köper även jag det jag tycker är snyggt/bekvämt, men säga att man inte har något favoritmärke e som att säga att man inte har nån favoritproducent/dj inom EDM .. vissa tenderar ju att göra snygga/bekväma kläder mer regelbundet än andra = favorit :)
Laszlo
MQ är hett just nu...man kan också fynda ganska schyssta grejer på H&M - tyvärr håller inte alla deras plagg speciellt många tvättar.
jofawe
är det bara jag som tycker MQ mest har skräp?

Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
är det bara jag som tycker MQ mest har skräp?


Åhånej, där är du ute och cyklar. Fast det beror ju helt på vad man har för stil...kan förstå att inte så mycket från deras kollektion faller dig i smaken med tanke på att du är en t-shirtsnubbe medans jag är en skjortkuf
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Åhånej, där är du ute och cyklar. Fast det beror ju helt på vad man har för stil...kan förstå att inte så mycket från deras kollektion faller dig i smaken med tanke på att du är en t-shirtsnubbe medans jag är en skjortkuf



true, true .. men jag tycker inte de har så jättemycket i skjortväg heller :|
Tycker utbudet av kläder överhuvudtaget är jäkligt dåligt här i växjö..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement