return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
גיל מוש וכל מי שיוצר להכנס....
View this Thread in Original format
Dj Moriano
יש תחרות של בי יו....

שאפשר לזכות ב15000 שקל
זה המון.....
כנסו ל
http://www.glidat-strauss.co.il/gli...ornetoBann.html
Segev
אני לא מכיר אתם האחרים רק את גיל(בסטים) אבל לפי דעתי הוא מנצח בתחרות
ובהצלחה רבה רבה לכולם ואני חושב שגם מכולם
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Segev
אני לא מכיר אתם האחרים רק את גיל(בסטים) אבל לפי דעתי הוא מנצח בתחרות
ובהצלחה רבה רבה לכולם ואני חושב שגם מכולם
\


קודם כל שמישהו ישתתפש וגם לא נראה לי שהם יכולים להשתמש במשהו שהם כבר עשו כי זה לא הכי קשור לאהבה.....



אבל אם מישהו ישתתפש אני באמת מאחל לו בהצלחה
Dj-2TaLL
זאת ההזדמנות שלי עכשיו להביא אותה בקטע סולו עצבני!!!
אני יהיה תגלית השנה!!!!!!!!!!!!
:toothless :toothless :toothless
מה הסיכוי?!?!
Segev
הסיכוי 1 ל 100 אולי סתם סתם לא יודע אבל יש סיכוי חוץ מזה מה אכפת לך תנסה אחי אין לך מה להפסיד אתה לא משלם על זה


אל תיצחקו אבל איך אני עושה ציטוט?
DJ-Energy
אתה לוחץ על הכפתור
QUOTE
בצד ימין למטה בפוסט שאתה רוצה לעשות לה
QUOTE
Segev
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אתה לוחץ על הכפתור
QUOTE
בצד ימין למטה בפוסט שאתה רוצה לעשות לה
QUOTE


זה רק לניסוי



ותודה
Gil Shwarts
אני לא יכול להשתתף כי בתחרות הקודמת הטראק שלי הגיע למקום שלישי...
אבל בהצלחה לכל מי שהולך לנסות הפעם
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אני לא יכול להשתתף כי בתחרות הקודמת הטראק שלי הגיע למקום שלישי...
אבל בהצלחה לכל מי שהולך לנסות הפעם


אהההה וואלה???

איזה טראק???

איזה פרס קיבלת???
Gil Shwarts
פרס מגעיל שאני מעדיף לא לדבר עליו כי זרקתי אותו לפח מזמן :)

הטראק היה יצירה שהכנתי עם מישהי מאשדוד
אני חושב שעדיין יש לי אותו פה איפשהו :)

Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
פרס מגעיל שאני מעדיף לא לדבר עליו כי זרקתי אותו לפח מזמן :)

הטראק היה יצירה שהכנתי עם מישהי מאשדוד
אני חושב שעדיין יש לי אותו פה איפשהו :)


אחי יש לי רעיון ענק....

אתה תעשה טראק אני יגיש אותו
ואני אתן לך 10000 שקל ואני אסתפק ב5000
Gil Shwarts
באמת?
תראה אפשר לעשות משהו כזה
אבל אני לא מוכן לחלוקה כזאת אחי...
יותר 12000 לי
ו3000 לך כי אחרי הכל, כל העבודה נוחתת עליי

ואם תוכל למצוא לי זמרת אז נתחלק 5000 לך ו10000 לי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement