return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Leeftijdgrenzen parties???? (pg. 2)
View this Thread in Original format
djiwan
ik ben ook 16 maar toen ik naar te ging werd er ook totaal niet gecontroleerd, heb hey niet 1 keer zien gebeuren.

Ik wil naar shockers en ook wel naar 4 elements maar er zijn weinig vrienden van mij die daar heen willen (1 om precies te zijn) das nou ook niet echt leuk. dus dat wordt maar weer naar die saaie kroeg hier
TranceFool
Das kut ja, ik heb ook niet veel vrienden die echte tranceaddicts zijn, maar ik heb er toch een stelletje over kunnen halen om naar 4 Elements te gaan, beterzz
djiwan
Nou... ze zouden wel willen als het dichterbij was.......
Mysteric
Ik citeer een van mijn vrienden:
"Innercity, heeft dat ook een apres-ski-zaal?? Dan wil ik ook wel mee."

Tja, dan weet je wel weer hoe laat het is. Toch jammer dat er weinig echte liefhebbers te vinden zijn in de directe omgeving. Of je moet helemaal in de scene zitten, dan heb je er genoeg :) Maar gelukkig is er internet...kun je toch nog bijlullen...
TranceFool
quote:
Originally posted by djiwan
Nou... ze zouden wel willen als het dichterbij was.......

Ik zie dat je in Sneek woont, dat wordt dan zeker wel naar de volgende Trance Energy????
Kzou ook wel willen, maar ik woon 10 km van Rotterdam, dus om dan naar Heerenveen te gaan kost wel errug veel geld, maar ja, 26 mei lekker 4 Elements, dat is wel dichtbij voor mij!!

Latuuurrzz...
djiwan
quote:
Originally posted by TranceFool

Ik zie dat je in Sneek woont, dat wordt dan zeker wel naar de volgende Trance Energy????
Kzou ook wel willen, maar ik woon 10 km van Rotterdam, dus om dan naar Heerenveen te gaan kost wel errug veel geld, maar ja, 26 mei lekker 4 Elements, dat is wel dichtbij voor mij!!

Latuuurrzz...



Zo ist maar net :)
Akira
Maakt mij echter niet uit hoe ver het is...nou okat ik wil niet 5 uur reizen voor feestje maar als het in nederland is en ik vind de LINE up top dan ga ik gewoon zeker weten....dat is het voordeel als je vrienden allemaal een auto en een rijbewijs hebben ;)
TranceFool
quote:
Originally posted by Akira
Maakt mij echter niet uit hoe ver het is...nou okat ik wil niet 5 uur reizen voor feestje maar als het in nederland is en ik vind de LINE up top dan ga ik gewoon zeker weten....dat is het voordeel als je vrienden allemaal een auto en een rijbewijs hebben ;)

Ja das beter, maar ik ben 16, en op scooter duurt wel heel erg lang (haha) en die trein is zo focking duur, en ze rijden nog bijna niet ook.
Mysteric
Och...dankzij de NS heb ik al een aantal dagen vrij gehad van school dit jaar.
Maar die plannen om in mijn responsieweek/tentamenweek enzo te staken vind ik wel wat mottig worden.
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Mysteric
Och...dankzij de NS heb ik al een aantal dagen vrij gehad van school dit jaar.
Maar die plannen om in mijn responsieweek/tentamenweek enzo te staken vind ik wel wat mottig worden.



Ja he dat vind ik nou ook, als die lui dat gaan doen he.. Nou dan doen ze dat..

Maarja zit ik een beetje te leren voor me management AE en andere teringzooi, maar strax hoef ik het helemaal niet te leren en dan?? Mag ik zeker alleen een meedoen bij de her ofzow?? en niet daarna nog een her?? Kijk dat vind ik nou "burn my school en fik die ns er ook maar bij af"

Altijd maar die kut vertraging.. gatver gatver.. en nu gaan ze weer klantvriendelijk staken.. ja klantvriendelijk me ass ja!

Akira
Die klote ns dat is inderdaad zo verot moet je een beetje na een feest in de gore kou op de trein wachten...en het domme is dat je helemaal scheel betaalt aan die treinkaartjes,ook al heb ik een OV...dan is het nog te duur met die korting :(

Ja met je scooter ben je ID lang onderweg hahaha....
Nastra Azzurro
kga al sinds me 15de naar die parties (nu 18) nooit problemen. Ik heb binnekort me rijbewijs. Zeker voor Sensation. Dan hoef ik eindelijk niet met die kanker trein.
Ik vind de treinen hier niet zo erg ( ik ga er niet vaak op) Je moet eens naar engeland gaan daar is het een stelletje ongeregeld. Naja de mazzel

kzie jullie op shockers
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement