|
Leeftijdgrenzen parties????
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Ik wilde ff weten of er leeftijdgrenzen zijn verbonden aan grote feesten zoals Sensation en Trance Energy. Ik ben nou 16 en ben nog nooit naar een groot feest geweest (ja, ik weet wat ik mis ja) Ik wil 26 mei naar 4 Elements in de Ahoy, lekker dichtbij voor mij, goeie line-up. Maar nou wilde ik ff weten of er leeftijdgrenzen aan verbonden zitten. Want daar hoor je nooit wat over. O ja, en vanaf wanneer zijn er kaarten te koop???
Thanx!!!! |
|
|
| Ding Chavez |
Bij de meeste feesten is de leeftijdsfrens 18 jaar, maar volgens mij controleren ze niet zo heel erg strikt. Als je er een beetje ouder uitziet voor je leeftij kom je volgens mij wel zo binnen...
Wanneer de voorverkoop zou ik niet weten, gewoon een keer naar een recordstore bellen die kaarten verkoopt en vragen of ze al kaarten hebben :) |
|
|
| Blik |
Als je daar komt met een kaartje van 70+ gulden laten ze je altijd binnen, ze doen daar helemaal nie moeilijk over, er is officieel wel een leeftijdsgrens van 18 jaar.
Ik ben ook 16 en bij Impulz werd daar totaal niet op gecontroleerd.
Veel plezier op 4 Elements!! |
|
|
| Henkie_henk |
Vriend van mij.. klein ventje ging ook naar TE en kwam er gewoon in terwijl hij maar 16 is...
Je kan zelf vast wel bedenken hoe je erin kan komen.. beetje ouder kleden.. met oudere gasten gaan. Met groot geld betalen.. Desnoods die gozer die je nie binnen wil laten 50 piek geven ofzow.. wedden dat je dan ineens 18 bent.. Of je wordt hardhandig verwijdert dat kan natuurlijk ook... |
|
|
| TranceFool |
| Ok thanx, kan ik gelukkig rustig naar 4 elements, als je 70 piek betaalt en je komt er niet in ben je toch flink de aars. Zal wel flink feesten worden!!!! |
|
|
| Akira |
jongen maak je niet druk,op zo'n groot feest kom je 100% binnen als je al een kaartje hebt. Ze gaan echt niet vragen hoe oud je bent. Toen ik laatst op IMPULZ was liepen er ook echt jonkies van een jaar of 14 tussen dus moet je nagaan :)
ze zijn allang blij dat je een kaartje hebt gekocht en dan kom je zeker binnen...dus je hoeft je nergens druk om te maken :) |
|
|
| Mysteric |
Officieel is TE 16+
Sensation, innercity, impulz enzo is 18+
Maar ik heb ze inderdaad (nog) nergens moeilijk zien doen, ookal staat er meestal op de toegangskaart dat legitimatie verplicht is... |
|
|
| Robvef |
| Die gasten die staan te controleren, hebben meer aan hun hoofd dan controleren op leeftijd. Dus maak je daar maar zorgen over. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Robvef
Die gasten die staan te controleren, hebben meer aan hun hoofd dan controleren op leeftijd. Dus maak je daar maar zorgen over. |
da klopt inderdaad, die gasten zoeken alleen maar of je drugs bij hebt, de rest kan ze nie schelen, zolang je maar plezier hebt |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Blik
da klopt inderdaad, die gasten zoeken alleen maar of je drugs bij hebt, de rest kan ze nie schelen, zolang je maar plezier hebt |
:D En plezier zullen we hebben!!!!!!! :D |
|
|
| Jukx |
| En die drugs komt ook wel binnen! Of ze nou controleren of niet! :D |
|
|
|
|