|
הראיון עם מנו דה יונג
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
שלום חברים
מצטער לחפור לכם על זה שוב אבל סוף השבוע נגמר ועושה רושם שחוץ מתגובה לא ברורה של יוראי שנמחקה מטעמים מובנים שהוסברו היטב בטופיק על הראיון אף אחד כאן לא טרח לחשוב עדיין על שאלות לשאול את מנו דה יונג...
אני באמת מנסה לגרום לפורום הזה להיות מעניין ולאנשים להגיב כאן יותר אבל אם זה רק אני שמתאמץ אז אולי זה לחינם?
יש לי מספיק שאלות שאני יכול לשאול גם בעצמי ויותר מזה הייתי יכול לעשות חיפוש באינטרנט ואולי למצוא ראיון עם מספיק שאלות מעניינות איתו ולשים כאן להנאתכם...אני מקווה שאם הייתי עושה את זה הייתם קוראים את הראיון.
חלק מעניין אהבת המוזיקה אני חושב הוא גם לקרוא על דברים מסביב לדעת מה היוצרים שאתם אוהבים חושבים על עולם המוזיקה ובכלל...אני מאוד הייתי רוצה לראות אותכם משתתפים וחושבים על שאלות שמעניינות אותכם...הראיון יתקיים איתכם או בלעדיכם...אני חושב שהסיבה שהתחלתי את זה הייתה כי אני רוצה שהוא יתקיים איתכם. אז בבקשה..יש לכם שבוע וחצי לחשוב על שאלות שמעניין אותכם לשמוע את התשובה של מנו דה יונג עליהם..
ושוב לאלה שלא הבינו תאנגלית הברורה שלי מהפוסט שבראש הדף...
הערות מטופשות/סתם הערות שלא קשורות ויכתבו בטופיק של הראיון עם מנו י-מ-ח-ק-ו
אתם רוצים לגלוש מהנושא? יש לכם מספיק נושאים אחרים לעשות את זה |
|
|
| DvJ |
1. מה הולך אצלו בסטודיו?
2. מה חדש אצלו בלייבל ?
3. מה הוא חושב על המיקום שנתנו לו בדיגיי מאג 72 אם אני לא טועה?
4. מה הוא חושב על הדירוג של הדיגיי מאג בכלל...?
5. מה הוא חושב על הסצינת הטראנס כיום?
נירא לי 5 מספיק...... :D
אילן - סחטיין על היוזמה |
|
|
| DJMIKE |
תשאל אם הוא מוכן להיות ציוני ולתרום לנו גיג בתמורה ללינה, ארוחות
וכרטיס טיסה לאץ הקודש
ולה הוא לא בא עם ארמין ?!?!?!
אהה ותשאל אותו אם הוא עשה ניתוח אף (באמת) |
|
|
| YoraY |
קודם כל התגובה שלי הייתה מאד ברורה... :) היא פשוט דרשה בלחישה טרד בעברית לנושא וזה מה שעשית אז אני מבסוט שזה הניב תוצאות..
תשאל אותו (בשמי כמובן :) ) איזה טיפ יש לו ליוצרי טראנס החדשים
ובנימהה של צחוק אתה יכול לשאול אותו בשמי גם האם הוא כתב את המלודיה של מגמה למה היא אחת היפות....
ואם אפשר כמה מילים על הקטע קצת מאחורי הקלעים על העבודה עם לאון בויילר |
|
|
| Viperon |
1. מדוע כל שבוע יש מישהו אחר שמנגן בתוכנית שלו ואין רזידנט לתוכנית כמו פעם שהוא תמיד היה מנגן?
2. מדוע הוא לא מתפתח בלייבל שלו שיהיה לו עוד סאבלייבלים אחרים של סגנונות שונים במקום שהוא יוציא רק שירים של מלודי טראנס פעם ביובל?
3. האם מעצבן אותו שלא נותנים לו את הכבוד הראוי כמו שאמרו פה שהוא היה במקום ה70 ומשהו ושהוא לא מנגן בהרבה אירועים גדולים כמו הדאנס וואלי וכו'...
4. תגיד לו שהוא בן אדם נחמד מאוד והלוואי כל הסצנה הייתה כמוהו ;)
5. מה המסנג'ר שלו?:D סתם סתם חחחח |
|
|
| uzi |
שאלות למנו:
1) בתור אומן ומוזיקאי צעיר בתעשיית המוזיקה והטראנס, הוא כבר בטח יודע והרגיש שהתעשייה קשה, קשה להתפרנס ממנה וקשה לשרוד בה. איך הוא חושב לשפר את זה?
2) אינטואישן היום כוללת לפחות איזה 6-7 אומנים צעירים מעולים, מרימה ארועים, מנו בעצמו מתקלט ומפיק מה גם שכל העולם מנגן ומפרגן לו. האים זה החלום שהוא רצה להגשים? איזה עוד חלומות יש לו?
3) מה מביא לו השראה ליצירה מוזיקלית? איך צצים לו רעיונות חדשים?
4) לאיזה תוכניות רדיו הוא מקשיב?
5) מה התוכנה ליצירת מוזיקה המועדפת עליו? וגם הוי.אס.טי החביב עליו?
6) איך הוא הרגיש כשניגן על במת טראנס-אנרגי?
7) איך הוא נחשף למוזיקה האלקטרונית ומי הם "גיבורי הטראנס" שלו?
8) איזה סוד הוא יכול לגלות לנו על תוכניותיו לעוד שנה מהיום?
9) מה התגובה הכי מוזרה שקבלת ממעריץ?
10) אילו אומנים היית מצמיד יחד כדי ליצור את הטראק של חייך? |
|
|
| romigi |
עוזי סחטיין על השאלות..
- מה הוא שומע כשהוא נח בבית?
- מה הוא חושב על המהפכה הדיגיטלית מהיבט הלייבלים וההורדות הדיגיטליות ומהיבט השימוש באבלטון והמחשבים ככלי מוזיקלי לכל דבר?
- איזה אומנים ולא דוקא בתחום הטראנס מביאים לך השראה?
- מה הטרק/ים שעושים לך עור ברווז בכל פעם שאתה שומע אותם?
ומה היית רוצה לאחל לעצמך ולתעשיית המוזיקה? |
|
|
| Glenn-Holmes |
ואני לתומי חשבתי שהולכת להיות לי עבודה קלה של איסוף שאלות בלבד!!
לתרגם את כל השאלות שלכם?! חשבתי שתכתבו באנגלית...אוי חיי המוד הקשים כל כך...טוב כל עוד יש היענות אני לא מתלונן...
מייק...לגבי האף...תשאל אותו כשהוא יגיע ארצה..חחחח אני לא רוצה שהוא יגיע לפה רק כדי לתפוס תבן זונה ששאל אותו שאלה כזאת בראיון :D |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by romigi
עוזי סחטיין על השאלות..
|
:D
תודה על המילה הטובה. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ואני לתומי חשבתי שהולכת להיות לי עבודה קלה של איסוף שאלות בלבד!!
לתרגם את כל השאלות שלכם?! חשבתי שתכתבו באנגלית...אוי חיי המוד הקשים כל כך...טוב כל עוד יש היענות אני לא מתלונן...
מייק...לגבי האף...תשאל אותו כשהוא יגיע ארצה..חחחח אני לא רוצה שהוא יגיע לפה רק כדי לתפוס תבן זונה ששאל אותו שאלה כזאת בראיון :D |
אילן, אני יכול לעזור בתרגום אם תרצה, אבל אל תשנה את את הנוסח בשאלות שלי, תרגם אותם במלואם בבקשה.
:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
אילן, אני יכול לעזור בתרגום אם תרצה, אבל אל תשנה את את הנוסח בשאלות שלי, תרגם אותם במלואם בבקשה.
:D |
מממממ...תרגפ בעצמך אם זה ככה...
יש דברים שאולי אני יתרגם לא כמו שרצית... |
|
|
| YoraY |
אילן תמתנדב לתרגם לנו את הראיון :)?
אני לא הולך לקרוא את זה:| |
|
|
|
|