|
BV Appreciation Thread (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by djcresto
|
Best post ever!
*high-five* |
|
|
| Antony |
 |
|
|
| Wildfir3 |
Spreekt voor zich? Kwestie van een beetje positieve vibes te posten :)
 |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Spreekt voor zich? Kwestie van een beetje positieve vibes te posten :)
|
ken die nie eens :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Config
ken die nie eens :) |
Amaai als gij die niet kent :rolleyes:
Als de namen worden genoemd zal je wel zeggen: "ajaaaaaaa" :)
Peter Van de Veire en Sofie (van StuBru), gezellig,lachend mee wakker worden ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Config
ken die nie eens :) |
Het ideale programma om mee wakker te worden. :thepirate |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by TOR
Het ideale programma om mee wakker te worden. :thepirate |
hehe, ik was eerder :o |
|
|
| Config |
| Ik pas. Ik ken de namen wel maar StuBru kan me gestolen worden. Ik kom liever wakker met wat platen uit mijn chillfolderke :D |
|
|
| Wildfir3 |
| Jep idd... vooral die lach van sofie lemaire is geweldig verslavend :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by domineesje
Amaai als gij die niet kent :rolleyes:
Als de namen worden genoemd zal je wel zeggen: "ajaaaaaaa" :)
Peter Van de Veire en Sofie (van StuBru), gezellig,lachend mee wakker worden ;) |
Zelfs de namen zeggen me niets... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Jep idd... vooral die lach van sofie lemaire is geweldig verslavend :) |
Idd veruit het beste radioprogramma :D |
|
|
|
|