return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
BV Appreciation Thread (pg. 3)
View this Thread in Original format
domineesje
quote:
Originally posted by Push2005
Zelfs de namen zeggen me niets...


Ik denk dat je aan het zwanzen bent
Wildfir3
Anders gewoon eens ff de podcast downloaden via www.petervandeveire.be eh :)
Bertn
quote:
Originally posted by Push2005
Zelfs de namen zeggen me niets...


wtf, gat in je cultuur vriend;)
Xilver
quote:
Originally posted by Bertn
wtf, gat in je cultuur vriend;)


Wat wil je, 't is een Tiësto-fanboyke
Real
Meh. Ik heb al van die namen gehoord, maar Stubru kan me gestolen worden.
FCB_Fanatic
ik heb al wel eens van die Peter vd Veire gehoord, maar dat die voor Studio Brussel presenteerde wist ik niet eens.

en van die sofie heb ik helemaal nog nooit gehoord
Push2005
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb al wel eens van die Peter vd Veire gehoord, maar dat die voor Studio Brussel presenteerde wist ik niet eens.

en van die sofie heb ik helemaal nog nooit gehoord


Idem... en kan me niet voorstellen dat niet/nauwelijks naar de radio (of StuBru dan toch) luisteren een gat in je cultuur kan zijn.

quote:
Originally posted by Xilver
Wat wil je, 't is een Tiësto-fanboyke


Je humor is nog slechter dan die van Wim Helsen.
domineesje
quote:
Originally posted by Push2005
Idem... en kan me niet voorstellen dat niet/nauwelijks naar de radio (of StuBru dan toch) luisteren een gat in je cultuur kan zijn.





Toch wel :D
christina
quote:
Originally posted by Push2005
Idem... en kan me niet voorstellen dat niet/nauwelijks naar de radio (of StuBru dan toch) luisteren een gat in je cultuur kan zijn.



Je humor is nog slechter dan die van Wim Helsen.


luc, peter van de veire is echt grappig;)
waar is de tijd dat ik nog speciaal naar de afrekening luisterde omdat hij dat zo geweldig goed kon presenteren...
Vishnu
Peter is idd wel lachen, ge komt daardoor zowaar soms beter gezind aan opt werk :)

Gladius
zojuist ne podcast beluisterd. best wel grappig ja, moet idd leuk zijn om mee op te staan.
FCB_Fanatic
dan kan die kerel zijn gezwets nog zo grappig zijn, de muziek zal er dan wel voor zorgen dat ik er niet goed gezind van word :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement