|
BV Appreciation Thread (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zelfs de namen zeggen me niets... |
Ik denk dat je aan het zwanzen bent |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zelfs de namen zeggen me niets... |
wtf, gat in je cultuur vriend;) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Bertn
wtf, gat in je cultuur vriend;) |
Wat wil je, 't is een Tiësto-fanboyke |
|
|
| Real |
| Meh. Ik heb al van die namen gehoord, maar Stubru kan me gestolen worden. |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik heb al wel eens van die Peter vd Veire gehoord, maar dat die voor Studio Brussel presenteerde wist ik niet eens.
en van die sofie heb ik helemaal nog nooit gehoord |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb al wel eens van die Peter vd Veire gehoord, maar dat die voor Studio Brussel presenteerde wist ik niet eens.
en van die sofie heb ik helemaal nog nooit gehoord |
Idem... en kan me niet voorstellen dat niet/nauwelijks naar de radio (of StuBru dan toch) luisteren een gat in je cultuur kan zijn.
| quote: | Originally posted by Xilver
Wat wil je, 't is een Tiësto-fanboyke |
Je humor is nog slechter dan die van Wim Helsen. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Idem... en kan me niet voorstellen dat niet/nauwelijks naar de radio (of StuBru dan toch) luisteren een gat in je cultuur kan zijn.
|
Toch wel :D |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Idem... en kan me niet voorstellen dat niet/nauwelijks naar de radio (of StuBru dan toch) luisteren een gat in je cultuur kan zijn.
Je humor is nog slechter dan die van Wim Helsen. |
luc, peter van de veire is echt grappig;)
waar is de tijd dat ik nog speciaal naar de afrekening luisterde omdat hij dat zo geweldig goed kon presenteren... |
|
|
| Vishnu |
| Peter is idd wel lachen, ge komt daardoor zowaar soms beter gezind aan opt werk :) |
|
|
| Gladius |
| zojuist ne podcast beluisterd. best wel grappig ja, moet idd leuk zijn om mee op te staan. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| dan kan die kerel zijn gezwets nog zo grappig zijn, de muziek zal er dan wel voor zorgen dat ik er niet goed gezind van word :p |
|
|
|
|