|
פרוייקט דחוף! כנסו מהר! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| נו, אז תמציאו משהו כי זה השבוע האחרון! |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
כל אחד יגיד בתורו מילה מתוך
You Are Listening To A State Of Trance With Armin Van Buuren. |
|
|
| uzi |
אלכס, העיניין שידעו שזה מאיתנו וגם לעשות כמו ברכה לרגל התוכנית ה300 או אולי איזה מוטו יפה.
זה גם היה בתוכנית ה 250 ואנשים אמרו דברים מגניבים, כמו מכתבים אישיים לארמין. הוא עשה מזה כמו מיקס קטן ואז זה יצא מרגש, כאילו הוא הכניס את כל המעריצים והאהבה שלהם לתוך התוכנית. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| טוב אז נגמרו לי כל הרעיונות =\ |
|
|
| YoraY |
תקשיבו זה המשפט רק שמישהו ינסח את זה טוב יותר..
Armin, congratulations for episode three hundred from trancaddict israeli forum community. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by YoraY
תקשיבו זה המשפט רק שמישהו ינסח את זה טוב יותר..
Armin, congratulations for episode three hundred from trancaddict israeli forum community. |
Armin, congratulations for episode three hundred from the israeli trancaddict forum community.
נשמע טוב יותר לדעתי.. |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
Armin, congratulations for episode three hundred from the israeli trancaddict forum community.
נשמע טוב יותר לדעתי.. |
Congrats WITH episode...but the sentence looks great |
|
|
| uzi |
יאללה, אז זה המשפט
Armin, congratulations for episode three hundred from the israeli trancaddict forum community.
בואו נעשה כזה דבר, כל אחד מקליט את עצמו אומר את המשפט הזה במלואו!
ויוראי, בגלל שהוא מורה לקיובייס, יארגן לנו פה מיקסוס קטן שבו הוא ממזג את כל העיניין לאם.פי.שלוש אחד.
יוראי, איזה איכות הקלטה צריך להקליט?
אני יודע שאפשר להקליט ברשמקול של וווינדוס במגוון איכויות.
אתה אוצה
wav or mp3? |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by uzi
יאללה, אז זה המשפט
Armin, congratulations for episode three hundred from the israeli trancaddict forum community.
בואו נעשה כזה דבר, כל אחד מקליט את עצמו אומר את המשפט הזה במלואו!
ויוראי, בגלל שהוא מורה לקיובייס, יארגן לנו פה מיקסוס קטן שבו הוא ממזג את כל העיניין לאם.פי.שלוש אחד.
יוראי, איזה איכות הקלטה צריך להקליט?
אני יודע שאפשר להקליט ברשמקול של וווינדוס במגוון איכויות.
אתה אוצה
wav or mp3? |
congrats WITH episode....don't make fadichot on world radio:gsmile: :cool: |
|
|
| uzi |
אז הינה המשפט העדכני
Armin, congrats WITH episode three hundred from the israeli trancaddict forum community.
בואו נעשה כזה דבר, כל אחד מקליט את עצמו אומר את המשפט הזה במלואו!
ויוראי, בגלל שהוא מורה לקיובייס, יארגן לנו פה מיקסוס קטן שבו הוא ממזג את כל העיניין לאם.פי.שלוש אחד.
יוראי, איזה איכות הקלטה צריך להקליט?
אני יודע שאפשר להקליט ברשמקול של וווינדוס במגוון איכויות.
אתה רוצה
wav or mp3?
לאיפה לשלוח את הקובץ? |
|
|
| YoraY |
קיצר
שכל אחד יקליט את עצמו שהוא אומר את כל אלה בנפרד אחד אחרי השני
1. Armin,
2. congrats WITH
3. episode
4. three hundred
5. from the israeli
6. trancaddict
7. forum community.
אני ממליץ אפילו לעשות את התהליך פעמיים ולשלוח 2 קבצים מי שבא לו
עוזי מצידי רק אני ואתה:)
צריך קבצי
WAV
באיכות
44100
16 bit ומעלה
לשלוח לי בפרטי פה בפורום שלחו
PM
עם לינק
מי שצריך עזרה בהקלטה שינסה באיי סי או במסנג'ר שלי
120843838
[email protected]
ואם אני לא שם אז אני בפלאפון
052-2502014 |
|
|
|
|