return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
פרוייקט דחוף! כנסו מהר! (pg. 3)
View this Thread in Original format
YoraY
עוזי מה הלימיט שלנו עד איזה יום
uzi
יוראי, עדיף שזה יהיה מוכן כבר השבוע ונשלח את זה, אסור לשלוח אליו שבוע הבא כי הוא עובד הרבה ולא יהיה לו זמן לשחק עם זה...
uzi
שימו לב
המשפט הזה תקין לחלוטין!
Armin, congratulations for episode three hundred from the trancaddict israeli forum community!

bengi, i called a native american especialy for this...
so NO FADICHOT at all :D
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by uzi
שימו לב
המשפט הזה תקין לחלוטין!
Armin, congratulations for episode three hundred from the trancaddict israeli forum community!

bengi, i called a native american especialy for this...
so NO FADICHOT at all :D

כן אבל זה מכוער להגיד ככה עדיף להשתמש בפרפקט מאשר בסימפל כי זה יותר ברמה לדעתי..
uzi
אני לא בטוח ש
congrats with
זה נכון, אם אתה רוצה אתה מוזמן לבדוק את זה.
YoraY
נכון לא נכון תתחילו להקליט ...........
mitre
אתם רוצים לכותב
WITH
בגלל שככה אומרים בעברית וזה נשמע הכי טבעי

ויוראי למה לחלק את מה שאנחנו אומרים? זה ישמע כמו האשה של תא קולי שאומרת את הספרות של מספר ממנו קיבלת הודעה קולית... אפס. חמש. אפס.
YoraY
נו מה לעשות שככה אנחנו מתכוונים לערוך את זה..

תחשוב על זה אם אני אקח את המילים מחוברות אחת לשניה זה לא ישמע טוב



תנסו להקליט את המילה בנפרד כפי שהיא תישמע מתוך משפט ולא כמו משיבון כמו שתאומר... אני כבר אסתדר


מצידי אפילו שתקליטו כל מילה מ1-7 הנ"ל בנפרד 4-5 פעמים.. ותשלחו קובץ אחד אפילו יותר טוב ממה שהצעתי מקודם (פעמיים את אותו המשפט במלואו)
uzi
ותגידו
Armin, congratulations for
כי זה בטוח נכון!!!
YoraY
תשלחו הקלטות כברררררר!@$$@!
תשלחו הקלטות כברררררר!@$$@!
תשלחו הקלטות כברררררר!@$$@!
תשלחו הקלטות כברררררר!@$$@!
תשלחו הקלטות כברררררר!@$$@!
תשלחו הקלטות כברררררר!@$$@!
תשלחו הקלטות כברררררר!@$$@!
תשלחו הקלטות כברררררר!@$$@!


אני רוצה 4-5 שיהיה פה !!!!!!!!!!
מי שצריך עזרה פאקינג אצלי!!!!!!!!

ולא ב
MP3!#!~@$#

כמו שאמרתי בפוסט ההוא

uzi
מחר אני שולח לך קובץ
WAV (16bit 44khz)
YoraY
אתה וכולם!!!!!!!!!

יא פלצנים תזיזו תתחת קצת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement