return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Paul Van Dyk @ Heineken Sundace - Eilat 17-18.05.07
View this Thread in Original format
DvJ
17.05.07
M-Oz
Asi Kojak
Roy Brizman
Dali
Raja Ram

18.05.07
Paul Van Dyk


Heineken Sundance 2007

טוב מי בא?
romigi
אתה בטוח שפול מנגן סוליקו ביום השני של המסיבה?
או שהוא עולה כאילו אחרי ראג'ה ראם ? (שזה משהו לא הגיוני בכלל)

זה הולך להיות מסיבת צהריים כאילו רק עם פול ואן דייק או משהו בסגנון? כי אם כן זה כבר נהפך להרבה יותר מעניין
Glenn-Holmes
אני ממש לא חושב שפול ואן דייק ינגן יותר ממקסימום 3 שעות ובטוח שגם לפניו וגם אחריו ינגנו שמות שלא מעניינים אותי מספיק כדי ליסוע עד אילת....

אם אני טועה רומן אז אולי אני ירד לאילת...אבל במחשבה שנייה..הייניקן....כבר שמעתי על הפאשלות שלהם באילת
romigi
ממ אילת זה אילת אבל ניצנים ופלמחים זה ניצנים ופלמחים.. להזכירך המסיבה ה 3 הכי טובה שלך הייתה של הייניקן..
קיצר שמישהו יביא כבר פרטים מדוייקים
DvJ
באתר רשום שפול מנגן ב18....
THE_BLUE_DRAGON
הופהההה בלי עומועים ועוד יום לפני היום-הולדת
עד עכשיו נראה מגניב לגמרייי
:crazy: :crazy: :crazy:

רק שאלה:
?איפה לעזזל המסיבה
?בחוות היען \ חוף הדקל איפה
cluBBer
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
רק שאלה:
?איפה לעזזל המסיבה
?בחוות היען \ חוף הדקל איפה


זה מה שגם אותי מעניין

ואני לא מאמין שהמסיבה תהיה בצהריים
markfeldman
הולך להיות מעניין...
goni_12345
גילאים??
DvJ
18+

uzi
לפי השמועות זה יתקיים בחוף הדקל...
THE_BLUE_DRAGON
התקשרתי לשאול כרטיס רק ליום שישי עולה 120
לשני הימים 140
מוכרים רק במועדון הטיאלוי או באילת
לעזזל צריך לנסוע לנמל בשביל לקנות כרטיס מזדיין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement