|
Paul Van Dyk @ Heineken Sundace - Eilat 17-18.05.07
|
View this Thread in Original format
| romigi |
אתה בטוח שפול מנגן סוליקו ביום השני של המסיבה?
או שהוא עולה כאילו אחרי ראג'ה ראם ? (שזה משהו לא הגיוני בכלל)
זה הולך להיות מסיבת צהריים כאילו רק עם פול ואן דייק או משהו בסגנון? כי אם כן זה כבר נהפך להרבה יותר מעניין |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני ממש לא חושב שפול ואן דייק ינגן יותר ממקסימום 3 שעות ובטוח שגם לפניו וגם אחריו ינגנו שמות שלא מעניינים אותי מספיק כדי ליסוע עד אילת....
אם אני טועה רומן אז אולי אני ירד לאילת...אבל במחשבה שנייה..הייניקן....כבר שמעתי על הפאשלות שלהם באילת |
|
|
| romigi |
ממ אילת זה אילת אבל ניצנים ופלמחים זה ניצנים ופלמחים.. להזכירך המסיבה ה 3 הכי טובה שלך הייתה של הייניקן..
קיצר שמישהו יביא כבר פרטים מדוייקים |
|
|
| DvJ |
| באתר רשום שפול מנגן ב18.... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
הופהההה בלי עומועים ועוד יום לפני היום-הולדת
עד עכשיו נראה מגניב לגמרייי
:crazy: :crazy: :crazy:
רק שאלה:
?איפה לעזזל המסיבה
?בחוות היען \ חוף הדקל איפה |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
רק שאלה:
?איפה לעזזל המסיבה
?בחוות היען \ חוף הדקל איפה |
זה מה שגם אותי מעניין
ואני לא מאמין שהמסיבה תהיה בצהריים |
|
|
| markfeldman |
| הולך להיות מעניין... |
|
|
| uzi |
| לפי השמועות זה יתקיים בחוף הדקל... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
התקשרתי לשאול כרטיס רק ליום שישי עולה 120
לשני הימים 140
מוכרים רק במועדון הטיאלוי או באילת
לעזזל צריך לנסוע לנמל בשביל לקנות כרטיס מזדיין |
|
|
|
|