|
De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-****ing-buren thread! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Aangezien ik geen buren heb, hoef ik in dit topic niet te klagen :D |
|
|
| domineesje |
Ik heb goede buren (+60)
Is het rock, hedendaagse pop.. dat ik speel, bonken ze op de muren
trance ed hoor ik niks van gebonk :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
Jij bent zo één van die intolerante zagers die niks kan verdragen van een ander??? |
Ik verdraag dat een maand, 2 maand. Geen 2 ing jaar. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik verdraag dat een maand, 2 maand. Geen 2 ing jaar. |
maar toch.. doe je het ;) |
|
|
| 1Million$shot |
buren die iets te hevig te keer gaan in de slaapkamer .... :whip:
dan voelen ik en men schatje ons altijd geroepen om beter te doen ... :D |
|
|
| Bertn |
| hehe. doet me zo denken aan een collega van mijn ma. die woonde met haar vriend in een appartement met slechte isolatie. ze kregen een kleine en maakten een babykamer naast de slaapkamer van de buren. toen die vent een nieuw vriendin kreeg (e vrij luidruchtige) kon die baby dus ganse avonden seksgeluiden horen. na een paar weken begon die baby da gewoon al na te doen:D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Bertn
hehe. doet me zo denken aan een collega van mijn ma. die woonde met haar vriend in een appartement met slechte isolatie. ze kregen een kleine en maakten een babykamer naast de slaapkamer van de buren. toen die vent een nieuw vriendin kreeg (e vrij luidruchtige) kon die baby dus ganse avonden seksgeluiden horen. na een paar weken begon die baby da gewoon al na te doen:D |
luil lache :p |
|
|
| Devilex |
| Hier 2 huizen verder is het inbraakalarm aan het afgaan en ze zijn niet thuis :nervous: :mad: |
|
|
| FredNova |
Ik denk dat mijn onderbuur hier meedoet aan het WK 'om ter hardst de deur toesmijten' man man man... ik ben zeker dat em goud haalt.
En tis ni dat em ambras heeft he, gewoon elke deur... |
|
|
| Wildfir3 |
| En wat zeggen uw buren als ge hen hierop aanspreekt? |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
En wat zeggen uw buren als ge hen hierop aanspreekt? |
Dan kijken ze u aan alsof ge van een andere planeet komt (ok, da kan nu wel) en dan komt er ni meer uit dan 'Ah... Ja... Ok' |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Config
onozelaar |
 |
|
|
|
|