|
De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-****ing-buren thread! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Er staat ook een pijnlijke dt-fout in die post. Je gaat je moeten herpakken config. |
|
|
| Config |
| i know.. maar kheb geen goesting om die nog aan te passen, die staat toch op pagina 1. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Config
die staat toch op pagina 1. |
ik zit nog altijd op pagina 1 en kzie ze :eek: |
|
|
| djcresto |
Tom ge moet niet klagen, wij hebben de tofste buren van allemaal.
Naast ons wonen een moeder en een dochter (20) (de stiefpa is al het huis uit). De moeder is 1m50 groot de dochter weegt hooguit 40kg. Toch kunnen ze lawaai maken voor gans tstad.
Beiden hebben nog al eens de neiging om veel tegen elkaar te roepen. Soms overdag soms ook 's nachts. Er wordt ook regelmatig met deuren geklopt en de moeder klopt ook wel eens op de dochter. De voyeur in mij luistert ook af en toe eens mee. De dochter ging al 20 keer buitengesmeten zijn. Ze heeft volgens mij lesbische en homo vriendjes en zelf is ze een hoor. Maar haar moeder ook volgens haar. Ikzelf durf het te betwijfelen als ik zie.
Overdag heb ik er zo geen problemen mee. Dan moet ik ook niet teveel letten op de muziek. 's Nachts hebben ze ons al verschillende keren wakker gemaakt en wakker gehouden. Voor mij niet zo'n probleem, maar men vriendin heeft haar slaap nodig en kan er zeker niet mee lachen.
Int begin laat ge zoiets voorbij gaan natuurlijk. Maar het is er toch wat over. Soms boenken ze op de muren van het appartement aan den andere kant naast ons om te stoppen met het lawaai. Wij wonen opt 3e, als het stil is kunt ge soms op het gelijkvloers meeluisteren. Ben het ooit eens vriendelijk gaan vragen om niet meer te roepen. Toen kreeg ik de uitvlucht dat haar dochter in de examenperiode zat en een slaapprobleem heeft. Als we nu zelf aanbellen of kloppen op de deur doen ze niet meer open. Heb recent ook eens de politie gebeld en toen die kwamen deden ze ook niet meer open.
Alleja door die (k*twijven) hebben wij al vele uren slaap gelaten. Ook wel al veel gelachen wel. Die verhalen doen het wel onder vrienden of bij familie. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by BZRK
ik zit nog altijd op pagina 1 en kzie ze :eek: |
hij is weg nu, tevreden? :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by djcresto
Tom ge moet niet klagen, wij hebben de tofste buren van allemaal.
Naast ons wonen een moeder en een dochter (20) (de stiefpa is al het huis uit). De moeder is 1m50 groot de dochter weegt hooguit 40kg. Toch kunnen ze lawaai maken voor gans tstad.
Beiden hebben nog al eens de neiging om veel tegen elkaar te roepen. Soms overdag soms ook 's nachts. Er wordt ook regelmatig met deuren geklopt en de moeder klopt ook wel eens op de dochter. De voyeur in mij luistert ook af en toe eens mee. De dochter ging al 20 keer buitengesmeten zijn. Ze heeft volgens mij lesbische en homo vriendjes en zelf is ze een hoor. Maar haar moeder ook volgens haar. Ikzelf durf het te betwijfelen als ik zie.
Overdag heb ik er zo geen problemen mee. Dan moet ik ook niet teveel letten op de muziek. 's Nachts hebben ze ons al verschillende keren wakker gemaakt en wakker gehouden. Voor mij niet zo'n probleem, maar men vriendin heeft haar slaap nodig en kan er zeker niet mee lachen.
Int begin laat ge zoiets voorbij gaan natuurlijk. Maar het is er toch wat over. Soms boenken ze op de muren van het appartement aan den andere kant naast ons om te stoppen met het lawaai. Wij wonen opt 3e, als het stil is kunt ge soms op het gelijkvloers meeluisteren. Ben het ooit eens vriendelijk gaan vragen om niet meer te roepen. Toen kreeg ik de uitvlucht dat haar dochter in de examenperiode zat en een slaapprobleem heeft. Als we nu zelf aanbellen of kloppen op de deur doen ze niet meer open. Heb recent ook eens de politie gebeld en toen die kwamen deden ze ook niet meer open.
Alleja door die (k*twijven) hebben wij al vele uren slaap gelaten. Ook wel al veel gelachen wel. Die verhalen doen het wel onder vrienden of bij familie. |
Amai jong, da's niet meer om mee te lachen.
| quote: | Originally posted by Config
hij is weg nu, tevreden? :D |
Het zal voor eeuwig een smet blijven op je TA-carrière. |
|
|
| domineesje |
Kruipen ze op een ladder om te zien hoe je er lig te zonnen :whip:  |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Real
Het zal voor eeuwig een smet blijven op je TA-carrière. |
oh, alst da maar is :D dan kan hij mooi bij de andere |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Config
oh, alst da maar is :D dan kan hij mooi bij de andere |
dt-fouten zijn anders niet om mee te lahcen |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
dt-fouten zijn anders niet om mee te lahcen |
Letters verwisselen van plaats ook nie |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Letters verwisselen van plaats ook nie |
lol |
|
|
| Gladius |
| quote: | | Soms boenken ze op de muren van het appartement aan den andere kant naast ons om te stoppen met het lawaai. |
LOL!!
da's een pijnlijke bedoeling. dan prijs ik me hier nog gelukkig denk ik. |
|
|
|
|