return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Zag ik dat nu goed???
View this Thread in Original format
Ruben_Dubbink
Hey Luitjes,

weer een tijdje niks van me laten horen,
maar dan toch weer een nieuw topic van mijn kant.

Was vanavond aan het zappen, kom ik op TMF:

Nummer 2 (geloof ik) in de dagtop5: DJ Tiesto - suburban train

Kan iemand mij uitleggen wat Tiesto's toekomstplannen zijn?
Is dat nu echt de commerciele kant zoals we nu zien, of wil die doorgaan waarmee hij op dit moment bezig is......

GreetZ RubDub
Cosmic Guy
Ik denk dat je Lethal Industry bedoelt, die staat ook hoog in de Top 40. Urban train is er alweer een tijdje uit.

Tiesto wordt steeds commercieler ja. Of aan de andere kant: meer mensen vinden zijn muziek leuk. Komen ze een beetje laat achter, maar beter laat dan nooit.
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik denk dat je Lethal Industry bedoelt, die staat ook hoog in de Top 40. Urban train is er alweer een tijdje uit.


die bedoelde ik inderdaad ja, foutje
Miss Proximus
wat heeft tiesto daarmee te maken?

of hij "commercieel" wordt of niet.......dat ligt geheel in onze handen :)
Chrono|one
Ach, misschien krijg je een soort picotto, eerst underground dan F*ckin commercieel en daarna gewoon weer underground.
Vond picotto op Trance energie errug vet draaien en ik had ook een schurfthekel aan hem toen hij zo commercieel werd.
aphex
quote:
Originally posted by Miss Proximus
wat heeft tiesto daarmee te maken?

of hij "commercieel" wordt of niet.......dat ligt geheel in onze handen :)


Ja lijkt me ook, dat jullie aapjes die Tisto zo lekker vinden.. (kan ik niet begrijpen) dat is de reden waarom hij in de top *** staat.
Maar aan de andere kant, wie wil nou zo'n singletje als ie em al op mp3 heeft EN al te vaak op feesten heeft gehoord en het dj buurjongetje draait em 24/7 dan heb je tijd wel gehad lijkt me.

Ik hou het erop dat het van de airplay komt, en dat ligt natuurlijk weer aan het suikersmaakje dat o aan deze plaat heeft gegeven.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Chrono|one
Ach, misschien krijg je een soort picotto, eerst underground dan F*ckin commercieel en daarna gewoon weer underground.
Vond picotto op Trance energie errug vet draaien en ik had ook een schurfthekel aan hem toen hij zo commercieel werd.


wat ben jij een meeloper man































:stongue:
mido
quote:
Originally posted by Miss Proximus
wat heeft tiesto daarmee te maken?

of hij "commercieel" wordt of niet.......dat ligt geheel in onze handen :)


Ben ik niet helemaal met je eens! :)
Ik wil niet dwars liggen ofzo.

Maar er wordt ook genoeg gemanipuleerd door de platenmaatschappijen en dergelijke.

Als ik bijvoorbeeld kijk naar wat er toen gebeurde met hoe heet dat ook alweer...... Star Maker.......

Ja goed, ik heb dat geloof ik al vaker gezegd. Maar van die hele top40 klopt geen moer. Er zullen wel dingen kloppen maar er wordt ook mee gesjoemeld. Dus als je geld heb dan kun je wel een top40 plaatsje halen.
New Wave
Alles wat er in die top 40 staat dat boycot ik zoiezo.......alleen maar geldtrekkerij......allemaal pruts werk.......standaard slettenmuziek...maargoed, om effe wat te zeggen over die Triesto.........
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by mido
Ja goed, ik heb dat geloof ik al vaker gezegd. Maar van die hele top40 klopt geen moer. Er zullen wel dingen kloppen maar er wordt ook mee gesjoemeld. Dus als je geld heb dan kun je wel een top40 plaatsje halen.


mee eens... ik vraag me bijvoorbeeld altijd af hoe het komt dat een plaat soms een half jaar in de top 40 staat.... alsof na 20 weken mensen nog steeds in grote getalle een plaat kopen.... geloof ik echt NIX van... want als je dat in die 19 voorgaande weken niet gedaan hebt ben je :
1) 18 weken in het buitenland geweest of 18 weken onder een steen gelegen...
2) of ONWIJS lui...

anywayz we hebben het er vaker over gehad, maar dat maakt ook nie uit...

M5
quote:
Originally posted by Chrono|one
Ach, misschien krijg je een soort picotto, eerst underground dan F*ckin commercieel en daarna gewoon weer underground.
Vond picotto op Trance energie errug vet draaien en ik had ook een schurfthekel aan hem toen hij zo commercieel werd.



was dit voor gelul?

hij is altijd underground geweest op feestjes...en zal dit blijven..

songs die hij uitbrengt voor de top40 waren commercieeel..dit zal ook heus wel zo doorgaan....simple as that..

hij is dus niet eerst het 1 en dan het ander...hij heeft gewoon twee kanten..
Donna
zugt,als je naar trance energy gaat ben je zelf al 1 bonk commercie,loop toch niet altijd zo te janken,BLAAAAAT
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement