return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Zag ik dat nu goed??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Ik quote mezelf maar ff van die andere zinloze thread.

quote:
Originally posted by eXos
Mja, zonder al die commercie had 70% van jullie hier niet eens gezeten.

Zinloze discussies altijd, dus laten we daar AUB niet over hebben.


:rolleyes:
franzelare
OK dan zal ik ook wel ff mijn mening uiten :D

als de nummers niet commcieeel worden dan is er ook minder geld voor goede nieuwe producties en dus ook veeel minder goede muziek!

Dus laat die jongens lekker hun plaatjes maken zolang ze maar eerst voor de liefhebber bedoeld zijn en dan pas onder de massa gepromoot worden! zodat wij al weer aan iets nieuws toezijn als de rest het voor het eerst hoort :D
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Mja, zonder al die commercie had 70% van jullie hier niet eens gezeten.

Zinloze discussies altijd, dus laten we daar AUB niet over hebben.


daar wilde ik het dus ook niet over hebben, zie onderstaande:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Kan iemand mij uitleggen wat Tiesto's toekomstplannen zijn?
Is dat nu echt de commerciele kant zoals we nu zien, of wil die doorgaan waarmee hij op dit moment bezig is......

GreetZ RubDub


Wilde dus graag weten wat Tiesto's toekomstplannen zijn......

lezen jongens / dames ;)

GreetZ RubDub
TimeportE
quote:
Wilde dus graag weten wat Tiesto's toekomstplannen zijn......

sjonge, tiesto maakt een plaat, meeste mensen hier vonden em lekker.. dan komt ie op TV en dan worden er op eens threads overgemaakt.. beetje raar.
tiesto's toekomst plannen: gewoon doorgaan zoals hij nu bezig is, ik vind dat nie perse commercieel: plaatjes die eerst bedoeld zijn voor "underground" maar ook goed gevonden worden door mensen die dat niet zijn.. vind je tiesto dan nu commercieelere plaatjes maken dan eerst?? ik vin van nie
quote:
Zinloze discussies altijd, dus laten we daar AUB niet over hebben.

mee eens!
Jukx
ja,
ach ja..

TranceFool
thread nummer 34758 over commercie:stongue: , blegh....boeiend.... praat liever over nieuwe vette releases ofzo ipv dit onderwerp wat al te vaak voorbij is gekomen :)
ChooChoo
Yep, dit blijft een eeuwige discussie of het nou over tiesto gaat of weet ik veel wie. Overigens doet tiesto gewoon zijn ding zoals hij altijd heeft gedaan alleen issie wat populairder, thats all.

greetz
Jukx
btw, je kan nu op www.only-djs.com zn album In My Memory pre-orderen..
magrec
quote:
Originally posted by Jukx
btw, je kan nu op www.only-djs.com zn album In My Memory pre-orderen..


jukx onze man in nood :D
TranceFool
jah ik zag het idd...zal wel gekkenhuis worden om dat album

Donna
Wilde dus graag weten wat Tiesto's toekomstplannen zijn......

lezen jongens / dames

GreetZ RubDub



gewoon geen threads maken die al 80 keer uitgemolken zijn dan krijg je ook geen commentaar like je nu krijgt
New Wave
HIER NOG 1!!! VOOR JULLIE!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement