return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הלה קבלו את הסקיצה החדשה לאוהבי ארמין\וינסנט של פעם
View this Thread in Original format
YoraY
טוב מאחר שאין לי איך להתקדם הלאה עם זה ואני לא רואה את עצמי ממשיך אותו בחודש הקרוב מפאת מחשב שזוחל חשבתי שלפחות בנתיים גם אתם תוכלו להנות ממנו


כפי שנאמר... ארמין ווינסנט של שנות ה2000

בנתיים אני קורא לזה World Peace וזו סקיצה... אני חושב שסיימתי 30% מהעבודה שלי פה.. אולי.. יש טונה מה לשפר ולהוסיף...מפאדים ועד אפקטים ועליה ואפילו קראש לא שמתי עדיין ושלא נדבר על מיקס לימיטר וכו...


בכל אופן אם למישהו יש הערה בכבוד רק שלא תהיה בנאלית

DOWNLOAD


נעשה עם ריזון+קיובייס
ונגרד היידרה וי סטיישן בלו פרו 53 ועוד..
מוקדש לכל המפקפקים בעניין השיעורים הפרטיים:) לא שיש פה כאלה חח
uzi
יפה מאוד, יש פוטנציאל!
נכון, יש איזה כבדות שלא זורמת לי פה טוב... אבל סך הכל חמוד מאוד!
Viber
בהחלט טראק חמוד מאוד שיכול אולי להשתלב באיזה אסוט מתישהו עם קצת שיפורים.

איך ישר זיהיתי את הסאונד של הפרו53
:)

עם מה עשית את הסינט המוביל?
YoraY
quote:
Originally posted by Viber
בהחלט טראק חמוד מאוד שיכול אולי להשתלב באיזה אסוט מתישהו עם קצת שיפורים.

איך ישר זיהיתי את הסאונד של הפרו53
:)

עם מה עשית את הסינט המוביל?



בעיקרון שום דבר עוד לא סופי זה ברור - לא משאיר את העומס הזה במלודיה בסוף

בעיקרון מדובר ב3 סינטים שעובדים ביחד רק על המיין מלודי שלא נדבר על כמות האוסולייטורים...


בהתחלה יש את הסאבטראקטור ששאלת עליו של ריזון (בקטע השקט) כן אפשר להוציא מריזון צלילים יפים אם רוצים:)

אחר כך מצטרף ונגרד

ואחר כך נותן את הפיניש שסביר להניח שאני אשתנה לסינט אחר - הפרו 53
.A.Y.
תשמע, השתמשת כאן בהמון פריסטים לא נראה לי שסינטזת בכלל וזה חבל
כי אלה סאונדים ממש חרושים
הקיק לא מספיק מודגש, יש המון בלאגן בטראק
הארפ שנכנס ב- 00:16 חזק מדי, בולע הכל, סאונד לא משהו בכלל + פריסט חרוש..
הפרקשן נשמע כאילו זה סתם לפתיחה של הטראק אבל הוא נשאר ככה לכל אורך הטראק, אתה צריך למלאות יותר את הטראק תוסיף פרקשן תוסיף יותר עניין
הסטרינג ב 00:46 גם חזק מדי ומתנגש עם המלודיה וגם סאונד חרוש ולא משו..
אחרי זה העליה חלשה מדי
המלודיה כל כך חלשה שזה נשמע כאילו זה יצא לא בכוונה (מבחינת ווליום)
תגביר אותה.. זה נשמע כאילו בכל החלק הזה של הטראק בטעות הורדת תווליום של המאסטר בלי לשים לב
כשנכנס הקיק זה נשמע טוב, אחלה של עליה
סאונד לא בשמים
הסנייר די מעצבן ופשוט
וכשהכל נכנס הטראק פשוט מאבד את העוצמה שלו ונוצר מלא בלאגן
בקיצור יוראי מבחינת רעיון יש לך כאן אחלה של דבר
אבל יש לך עוד המון מה לעבוד בכל מה שקשור למיקסינג בסיסי ביותר וסינטזה
יותר מזה אין לי ממש מה להוסיף..
תשקיע ותצליח;)
uzi
עמית ירקוני, אתה יודע שאני המעריץ הלא רשמי שלך.
חחחחחחחחחחחחחחחחח
אני רוצה שגם אתה תשלח ליוראי את הקול שלך כדי שנעשה ברכה לארמין!!!
.A.Y.
חחחחח אין עליך עוזי:D
בקשר להקלטה שלי אני מוותר.. כרטיס קול בעייתי אבל בקטנה..
YoraY
quote:
Originally posted by .A.Y.
תשמע, השתמשת כאן בהמון פריסטים לא נראה לי שסינטזת בכלל וזה חבל
כי אלה סאונדים ממש חרושים
הקיק לא מספיק מודגש, יש המון בלאגן בטראק
הארפ שנכנס ב- 00:16 חזק מדי, בולע הכל, סאונד לא משהו בכלל + פריסט חרוש..
הפרקשן נשמע כאילו זה סתם לפתיחה של הטראק אבל הוא נשאר ככה לכל אורך הטראק, אתה צריך למלאות יותר את הטראק תוסיף פרקשן תוסיף יותר עניין
הסטרינג ב 00:46 גם חזק מדי ומתנגש עם המלודיה וגם סאונד חרוש ולא משו..
אחרי זה העליה חלשה מדי
המלודיה כל כך חלשה שזה נשמע כאילו זה יצא לא בכוונה (מבחינת ווליום)
תגביר אותה.. זה נשמע כאילו בכל החלק הזה של הטראק בטעות הורדת תווליום של המאסטר בלי לשים לב
כשנכנס הקיק זה נשמע טוב, אחלה של עליה
סאונד לא בשמים
הסנייר די מעצבן ופשוט
וכשהכל נכנס הטראק פשוט מאבד את העוצמה שלו ונוצר מלא בלאגן
בקיצור יוראי מבחינת רעיון יש לך כאן אחלה של דבר
אבל יש לך עוד המון מה לעבוד בכל מה שקשור למיקסינג בסיסי ביותר וסינטזה
יותר מזה אין לי ממש מה להוסיף..
תשקיע ותצליח;)



עמית כפרה מאד גדולה עליך ועל תגובה כל כך מושקעת אבל זה כל כך מה שניסיתי למנוע ממך ומהמגיבים להגיד...קראת תפוסט שלי? חח

אני ידוע כל הבאגים האלה שתמדווח עליהם ידועים לי אחי :) לא טיפשון אני


ואני לא נגד פריסטים וסאונדים חרושים לא אכפת לי תאמת במיוחד לא בתחילת דרכי בקיובייס
אני מסנטז - אבל לא יותר מדי עד לרמה שאני מאבד את השורש של הפריסט אבל כן תמיד תמיד מסנטז והרבה

אגב..
תסנייר אני לא אשנה.. מבינת הסמפל..
וגם יש פרקשן יפה.. פשוט זה בא בלופים וכאן תשומע כבר את האמצע של הטראק כך שהוא מאחורה..


זהו לגבי השאר היה ברור לי המצב אחי... פשוט כבר לא כיף להתעסק עם הטראק בגלל המחשב... אז עברתי הלאה וצריך לקנות משו אנערף :\ כל כך לא בראש שלי להתעסק עם זה
.A.Y.
תשמע קראתי מה כתבת,
אבל בכל זאת מדובר כאן בדברים שיכולת לסדר פשוט ע"י הורדה של הווליום..
וסבבה בקשר לשאר:)
YoraY
quote:
Originally posted by .A.Y.
תשמע קראתי מה כתבת,
אבל בכל זאת מדובר כאן בדברים שיכולת לסדר פשוט ע"י הורדה של הווליום..
וסבבה בקשר לשאר:)



אז זהו שמסתבר שזה לא כל כך פשוט כל העניין של מיקס לדוגמא...
זה VSTI
אני צריך להוריד ערוץ שלם או להתחיל אוטומציה.. ואוטומציה לסקיצה.. לא עושים.. :\
בקיצר.. תאמין לי מה שיכולתי עשיתי..

מיקס אני מארגן בסוף..


כבוד :)
תעלה גם משו כבר מזמן לא טעמנו מפירותיך

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY תעלה גם משו כבר מזמן לא טעמנו מפירותיך


הוא לא יכול
זאת לא העונה של הפירות האלה
YoraY
לא לא...

לא הבנתי אילן ..:|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement