|
[07-07-07] Intuition Summer Event - Bloomingdale (NL) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Solar1 |
aanwezig!
nog steeds zeer zoete herinneringen aan vorig jaar in Scheveningen... ;) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Loraine
Over het algemeen wel ja.
Hoewel deze vrouwelijke MC het helemaal niet slecht deed tijdens Armin's Queersday :o (Filmpke is geen kwalitatief hoogstandje) |
was da nu expres? :p
en nee, die moete gewoon hun bakkes houden. feit dat er al specifieke filmkes van gemaakt en geupload worden vinnek alvast een slecht teken :nervous: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
die op tomorrowland :eyes: :whip: |
rektektektektektektektektek! |
|
|
| Gladius |
gadver da meende toch ni! Dan doe ik gemiddeld nog zo'n 2 trance evenementen per jaar, en nu vallen er 2 samen. :whip: :whip:
ik weet voorlopig niet wat te kiezen hoor; gareth emery & solar stone! :eyes: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Gladius
gadver da meende toch ni! Dan doe ik gemiddeld nog zo'n 2 trance evenementen per jaar, en nu vallen er 2 samen. :whip: :whip:
ik weet voorlopig niet wat te kiezen hoor; gareth emery & solar stone! :eyes: |
Als godfather van dit subforum hebt ge niet eens te kiezen :p |
|
|
| Loraine |
| Na afgelopen zaterdag nog meer zin in dit feest :tongue2 |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Push2005
Als godfather van dit subforum hebt ge niet eens te kiezen :p |
:rolleyes: :p
ik ga mss beide doen |
|
|
| Loraine |
ik ga mss beide doen |
Misschien kun je wel gebruikmaken van Steur zijn prive jet :stongue:
 |
|
|
| Real |
ik ga mss beide doen |
Dan mis je waarschijnlijk mijn set! :whip: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Real
Dan mis je waarschijnlijk mijn set! :whip: |
Opnemen die hap! :p |
|
|
| Gonzo |
Timetable
Met nog een kleine week voor de boeg, presenteert Intuition Recordings reeds de officiële timetable aan het publiek. De complete timetable vind je hieronder:
14:00 uur – 15:15 uur: Sied van Riel
15:15 uur – 16:30 uur: Menno de Jong
16:30 uur – 17:45 uur: Solarstone
17:45 uur – 19:00 uur: Galen Behr
19:00 uur – 20:00 uur: Airwave – Live on Stage
20:00 uur – 21:15 uur: Mark Norman vs Cor Fijneman
21:15 uur – 22:30 uur: Re:Locate
22:30 uur – 23:45 uur: Gareth Emery
23:45 uur – 01:00 uur: M.I.K.E.
Tickets
De voorverkoop van het Intuition Summer Event 2007 liegt er niet om: mensen hebben zin in het jaarlijks trancespektakel aan de Nederlandse kust! Uiteraard zijn er wél nog tickets verkrijgbaar. Online tickets zijn te verkrijgen via het gebruiksvriendelijke reserveringssysteem op http://www.intuitionrecordings.com voor een vriendelijke prijs van € 12,50 per ticket. Voor de last-minute besluiters zullen er ook tickets aan de deur te verkrijgen zijn € 15,- per stuk.
Bloomingdale
Mede dankzij de fameuze inrichting behoort Bloomingdale aan Zee tot de elite der Nederlandse strandtenten. Logische keuze dus voor Intuition Recordings om het internationaal gewaardeerde Intuition Summer Event te verplaatsen naar het prachtige Bloemendaalse strand. Bloomingdale & Intuition Recordings zullen uiteraard alles op alles zetten om de aanwezige bezoekers tot in detail te verwennen. Denk hierbij aan de spetterende visuele ondersteuning door middel van de broodnodige lasers en aan de vocale aanwezigheid van MC Stephen, die op eerdere evenementen van Intuition Recordings heeft bewezen de juiste snaar bij de bezoekers te kunnen raken.
Buitendeurs bij Bloomingdale aan Zee zullen voorzieningen worden geplaatst, zodat men ook in de zon en onder het genot van een verkoelend drankje kan chillen op de muziek van binnen.
Bereikbaarheid
Intuition Recordings wilt de bezoekers die per auto naar Bloemendaal aan Zee attenderen op de mogelijkheid tot files. Vooral bij goed weer dien je rekening te houden met een langere reistijd naar het Bloemendaalse strand. Voor een routebeschrijving kun je het beste een kijkje nemen op de volgende link: http://www.bloomingdaleaanzee.com/contact.php
Bezoekers die gebruik maken van het openbaar vervoer reizen het snelste via station Zandvoort aan Zee. Vanuit station Zandvoort aan Zee brengt een speciale Strandbus je binnen no-time naar Bloomingdale, en dat voor Euro 1,50. Uiteraard kun je ook gebruik maken van de speciale TukTuk’s, en ook de loopafstand vanuit station Zandvoort aan Zee naar Bloomingdale is te doen. De laatste treinverbinding vanuit Zandvoort aan Zee naar Amsterdam Centraal vertrekt om 0:58 uur.
Celebrate with Intuition Recordings!
Uiteraard gaat de organisatie ervan uit dat het weer op zaterdag 7 juli 2007 een beetje zal meewerken. Maar maak je geen zorgen, indoor is er plaats voor 1200 man. Intuition Recordings hoopt iedereen te mogen begroeten tijdens het Intuition Summer Event 2007!
http://www.intuitionrecordings.com
http://www.bloomingdaleaanzee.com
;) ;) ;) |
|
|
|
|